Gå til innhold

Er du ensom?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ser i Aftenposten nå at mange føler seg ensomme ofte, selv om de også kan ha mange rundt seg.

Jeg føler meg av og til ensom når familien er opptatt med andre ting. Hva med deg?

Anonymous poster hash: e83c6...497

Videoannonse
Annonse
Skrevet

enkelte ganger så vil jeg være alene med tankene mine.

Gjest Balian de Ibelin
Skrevet

Jeg føler meg aldri ensom når jeg er alene.

De sjeldne ganger jeg har følt meg ensom da har jeg vært med andre mennesker.

• Liker 2
Skrevet

Jeg føler meg ikke ensom. Jeg elsker mitt eget selskap og noen ganger får jeg alt for lite alene tid . Da blir jeg rett og slett sliten. 

• Liker 1
Skrevet

Jeg hadde en periode for et par år siden hvor jeg opplevde dette, å være ensom i andres selskap. Der og da forstod jeg ikke hva det var, men ser i ettertid at det var en periode der jeg kanskje var inne i en liten depresjon. Det var siste året på studiet og jeg var lei lesing og eksamensstress, lei av å være fattig student og DRITTLEI av å bo i kollektiv. Jeg tok meg selv i å sitte på vorspiel med 12 personer og tenke at jeg ikke hadde det noe gøy og følte meg merkelig isolert og utenfor, selv om jeg tilsynelatende koste meg. Jeg hadde det generelt kjedelig det året, uansett hva jeg gjorde, og begynte virkelig å trives i mitt eget selskap. Da var det liksom mer innafor å kjede seg enn hvis jeg var med masse folk og gjorde noe som egentlig burde vært gøy. 

Nå føler jeg meg aldri ensom, selv om jeg ofte er alene. 

Anonymous poster hash: 2af42...0c4
Skrevet

det å føle seg ensomt blant mengden vi vanker med føles litt rart for meg. jeg er veldig sosial menneske og har mange venner som jeg omgås med og stadig blir kjent med nye mennesker. men det kommer sånne tider iblant da jeg går i dvale modus og lar meg selv drukne i den ensomme verden jeg vil være i. føler meg aldri ensomt blant familie eller venner, men litt tid for å tenke om de feilen jeg har gjort i livet så trenger jeg meg selv for å bedre opp selv.

kom på dette for ikke så lenge sida

"ALLE TENKER PÅ SEG, DET ER BARE JEG SOM TENKER OM MEG"

Skrevet

jeg er ofte ensom. Mannen er mye på jobb og jeg sitter alene hjemme og passer på barna.

Venninnene er opptatt med sitt, så det er ikke så veldig ofte jeg får besøk heller...

Anonymous poster hash: 8d6ac...c6b
Gjest Wanda Maximoff
Skrevet

Ser i Aftenposten nå at mange føler seg ensomme ofte, selv om de også kan ha mange rundt seg.

Jeg føler meg av og til ensom når familien er opptatt med andre ting. Hva med deg?

Anonymous poster hash: e83c6...497

Ja, det føler jeg. Jeg prøver å bli kjent med andre, men de er som oftest opptatt med sitt og har ikke plass til flere. 

Skrevet

Nei, stort sett ikke, er singel og alene, men er ikke ensom. Kanskje ved jul og nyttår etc kan man kjenne på en slik følelse med ikke ellers. Var mye mer ensom da jeg var i forhold.

Anonymous poster hash: 92053...229
Skrevet

Nei jeg føler meg ikke ensom. Har masse kontakt med mennesker når jeg er på jobb. Bruker mye tid på datteren min etter jobb. Når hun legger seg eller er hos faren sin så trives jeg godt i mitt eget selskap. Kan pusle med mine egne ting, syns det er deilig med litt tid alene :)

Skrevet

Jeg kan til tider føle meg ensom. 

Jeg er introvert, og elsker å være alene. Men jeg sliter med å oppnå følelsesmessig kontakt med folk, og det gjør at jeg kan føle meg ensom. Som regel føler jeg meg oftest ensom når jeg er sammen med andre. 

Anonymous poster hash: 1fbd0...ebe
Skrevet

Ja, ganske ofte. Men av og til lurer jeg på om det kan ha mer med selvbildet å gjøre enn den faktiske mangelen på selskap.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...