AnonymBruker Skrevet 10. august 2015 #1 Skrevet 10. august 2015 Det kan aldri bli for mange slike tråder:) Hva mener du er ideelt og hvorfor? Fordeler og ulemper? Med nr. 3 tenker jeg at siste rest av kjærestetid og fritid forsvinner, pluss mer penger, men samtidig er det dette med søskenflokken da....Anonymous poster hash: 665dc...8cb
AnonymBruker Skrevet 10. august 2015 #2 Skrevet 10. august 2015 Vi er i tenkeboksen angående tredjemann. Jeg blir litt skremt hvordan ville det gå med tre barn i huset,det er liksom over normalen. Samtidig ønsker jeg jo tredjemann.Anonymous poster hash: aa8a4...742
AnonymBruker Skrevet 10. august 2015 #4 Skrevet 10. august 2015 Holder lenge med 0. Anonymous poster hash: b1fd7...b1e
^^Belle^^ Skrevet 10. august 2015 #5 Skrevet 10. august 2015 Vi har to og er fornøyde med det. Har mer enn nok med mine to, og kan ikke helt se for meg akkurat nå hvordan en tredjemann skulle klart å ''få plass'' hos oss. Samtidig så har jeg ikke noe iboende indre ønske om flere heller, og da ser jeg bare ulempene med en tredjemann, ikke sant?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå