Gå til innhold

Gratis bleiebøtte fra barnashus?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Noen som har en link til registrering for dette? Var i butikken og sajeg. Var blitt medlem og lurte på om det kvalifiserte til å få en gratis bleiebøtte, men det gjorde det visst ikke. Manmåtte registrere seg for bleiebøtte på hjemmesiden deres også komme tilbake med en kode.. Har prøvd å finne denne siden, men får bare opp at man må registrere seg som medlem?

Anonymous poster hash: 43913...0e6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har bare fått den jeg... uten registrering eller noe. Husker ikke helt om det var Barnas Hus, men alle barnebutikker gir den bort gratis så du kak jo forsøke en annen butikk?

Anonymous poster hash: f939c...f1e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for linken :-) vet ikke om det er verdt å ha en slik bøtte, men blir litt prinsipp når de skal være vanskelige og i tillegg reklamerer for det. Kjøpte varer for over 2.500kr den gang jeg var der og regnet med å få en slik bøtte på kjøpe, men så enkelt var det ikke!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for linken :-) vet ikke om det er verdt å ha en slik bøtte, men blir litt prinsipp når de skal være vanskelige og i tillegg reklamerer for det. Kjøpte varer for over 2.500kr den gang jeg var der og regnet med å få en slik bøtte på kjøpe, men så enkelt var det ikke!

Den bøtta er tunvgindt å bruke, ville heller kjøpt Korbell bleiebøtte til 1,- fra mimmis.no

Anonymous poster hash: efc96...0fd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ga de bare mobilnummeret mitt som jeg hadde registrert da jeg ble medlem, også fikk jeg den. Superfornøyd med bøtta btw ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hører at det ikke er vits med bleiebøtte i det hele tatt, for refillene koster, og dessuten, ta det med ut i søpla.

Anonymous poster hash: 49a4a...27c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hører at det ikke er vits med bleiebøtte i det hele tatt, for refillene koster, og dessuten, ta det med ut i søpla.Anonymous poster hash: 49a4a...27c

Folk har forskjellige behov, jeg hadde ikke klart meg uten ;)

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hører at det ikke er vits med bleiebøtte i det hele tatt, for refillene koster, og dessuten, ta det med ut i søpla.

Vi bruker den med en vanlig plastpose oppi og kaster bleiene oppi med brødposer rundt (9 kr for 100stk) fra matbutikken. Fungerer veldig bra for oss, og lukter ikke. Tømmer 1-2 ganger i uken.

Anonymous poster hash: 6a029...491

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi får se hvor mye bøtta blir brukt! Sikkert lurt å ha bleiene i lukket pose uansett, siden de blir liggende en stund ute også. Takk for tipset om brødposer forresten. Så at rema 1000 solgte noe refilposer, så tenkte de hørte til, men hun på barnashus hadde ikke hørt at de solgte dem der.. Den eneste plassen var på visst på internett el barnashus. Noen som vet angående rema 1000 sine poser, husker ikke merket? Det kan vel ikke være så stor forskjell på slike refilposer at det ikke går?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi får se hvor mye bøtta blir brukt! Sikkert lurt å ha bleiene i lukket pose uansett, siden de blir liggende en stund ute også. Takk for tipset om brødposer forresten. Så at rema 1000 solgte noe refilposer, så tenkte de hørte til, men hun på barnashus hadde ikke hørt at de solgte dem der.. Den eneste plassen var på visst på internett el barnashus. Noen som vet angående rema 1000 sine poser, husker ikke merket? Det kan vel ikke være så stor forskjell på slike refilposer at det ikke går?Anonymous poster hash: 43913...0e6

Tja, den plastikkringen posene ligger i skal jo passe i ett spor på bøtta da, så det må nok være samme merke. Har ikke sett noe sånt på rema 1000.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nemlig. Svindyrt å kjøpe refillposer. Bedre å hive ut baderomssøpla ofte.

Anonymous poster hash: ebb8c...f8c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi synes bleiebøtte har vært gull verdt! Lukter ingenting på varmekabler før den er rimelig full. Sagenic, fikk to stk gratis på babyshop. Kjøp refiller på ebay!

Anonymous poster hash: fbbf3...d00

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bøtten som barnas hus gir bort er dårlig, vi kastet den etter bare et par uker! Refillene er dyre, og badet stinker. Du må heller skaffe sånn bøtte som vrir om plastsekken for hver bleie. Eller kjøpe hundelort-poser og knyte inn hver stinkebleie selv, og kaste i vanlig søppelbøtte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...