Thomasine Skrevet 12. september 2004 #1 Skrevet 12. september 2004 Blir opptinte eplekaker no' godt?! Lurer på å bruke noen av de maaange kiloene epler som vokser i hagen vår til å lage eplekaker. Er det godt - ikke bare greit å spise de etter at de har vært fryst?! :-? :-)
Gjest 1111 Skrevet 12. september 2004 #2 Skrevet 12. september 2004 Jeg syns det smaker godt. særlig hvis du varmer den opp i ovnen når du har tatt den ut fra frysen.
Gjest gjest1 Skrevet 12. september 2004 #3 Skrevet 12. september 2004 Eplekake egner seg ypperlig til frysing, fordi den er best varm. Kjekt med mikro av og til
Arkana Skrevet 12. september 2004 #4 Skrevet 12. september 2004 Hvis den skal spises varm synes jeg den er god, hvis ikke synes jeg ikke det er noe særlig. Stekte epler som er frosne og tinte igjen er ikke akkurat kjempegodt.
Gjest Anonymous Skrevet 14. september 2004 #5 Skrevet 14. september 2004 gjør ingenting å fryse den, eplekake er digg uansett!
Bitte Skrevet 15. september 2004 #6 Skrevet 15. september 2004 Min eplekake blir nesten bedre av frysing.Får en fast,men samtidig saftig konsistens. Kjempe greit å ha i frysen hvis det kommer folk...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå