Gå til innhold

Elsker å sy. Synes dere om jeg syr bra nok for å selge?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Du ser flink ut :).

Jeg hadde ikke kjøpt slike ting, men ikke fordi det ikke var pent, jeg klarer bare ikke å gå kledd slik :P. Men hvis du ønsker å ta på deg oppdrag vet jeg hvem som skal sy kjole til meg 😃

Og som noen andre nevner så bruker jeg mest etsy!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Synes du var kjempeflink.

Det jeg savner selv, er noen som kan sy kjoler etter mål, uten at det blir alt for dyrt. Jeg er bare 161 cm, litt store pupper, slank midje, stor rompe og lår. Kjoler som passer meg best er, de som er stramme over bryst og mage, litt utringet og som går lett utover etter midjen, og som rekker ned til litt over knærne.

Finner sjelden noen sånne kjoler som sitter bra på. Skal de passe på rompe og bryst, så er de for store på magen, og de er stort sett for lange.

Anonymous poster hash: 899ed...271
Skrevet

Du er flink til å sy! Skal du selge bør du finnd noe som passer mange. Barneklær og utstyr er nok greit. Dameklær litt værre siden man ikke fåf prøvd på?

Anonymous poster hash: c5804...280

Skrevet

Synes du var kjempeflink.

Det jeg savner selv, er noen som kan sy kjoler etter mål, uten at det blir alt for dyrt. Jeg er bare 161 cm, litt store pupper, slank midje, stor rompe og lår. Kjoler som passer meg best er, de som er stramme over bryst og mage, litt utringet og som går lett utover etter midjen, og som rekker ned til litt over knærne.

Finner sjelden noen sånne kjoler som sitter bra på. Skal de passe på rompe og bryst, så er de for store på magen, og de er stort sett for lange.

Anonymous poster hash: 899ed...271

Er du Sophie Elise?

Anonymous poster hash: 5a22a...2a5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...