Gå til innhold

Jeg er for kresen/overfladisk

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har vært singel hele livet. Har hatt 2 nestenkjærester, men ble friendzonet begge gangene.

Jeg har datet endel fler, men gjengangeren er at jeg føler lite eller ingen tiltrekning. Har alltid tenkt at jeg sikkert treffer noen naturlig etterhvert, men nå er jeg 25 og det har aldri skjedd, bortsett fra de to som friendzonet meg. Jenter legger ann på meg av og til, men som sagt er det sjelden noen som appellerer til meg.

Føler ikke heg har sånn alt for store problener med å finne match i kjemi med folk, det er kun pp det fysiske jeg ikke finner noen match.

Jeg prøver å ta meg selv så godt ut som mulig, og føler ikke jeg har så mye mer potensiale, har god hygiene, kler meg greit, synes jeg har en brukbart atletisk kropo osv. Synes egentlig at jeg ser ok+

Er usikker på om det er fremgangsmåten min, utseende mitt, personligheten eller om jeg rett og slett sikter for høyt.

Noen som har noen tips til hvordan jeg kan snu denne trenden?

Anonymous poster hash: 2a0a0...a0a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan du fortelle mer om det som du skriver i overskriften? (Jeg er for kresen/overfladisk)

Anonymous poster hash: d7d43...ab2
Skrevet

Er usikker på om det er fremgangsmåten min, utseende mitt, personligheten eller om jeg rett og slett sikter for høyt.

Dette er umulig å svare på uten å vite mer om deg.

Kan du evt fortelle mer?

En god venninne som kjenner deg veldig godt, vil nok kunne gi deg gode svar også, på ditt sp.m

Skrevet

Jeg tror du sikter for høyt

Anonymous poster hash: 8fcdd...824
  • Liker 2
Skrevet

Har ingen venninner jeg føler meg komfortabel til å ta den samtalen med.

Jeg spurte søsteren mun angående hun forrige som friendzonet meg, men hun mente jeg var over henne utseendemessig. Men hun ville kanskje bare få meg til å føle meg bedre. Tok den avvisningen ganske tungt, for heg hadde allerede falt for henne og jeg trodde vi var på vei inn i et forhold.

Skrevet

Kan du sende meg en PM?

• Liker 1
Skrevet

Med bilde tenker du på?

Skrevet

Jeg har det også sånn, og er enda eldre enn deg. Kvinne som aldri har hatt noe mere enn nestenkjærester, og avstøter de som er potensielle.
Det er ikke fordi jeg er overfladisk, men fordi jeg har ganske høye forventninger til hva ekte kjærlighet er fornoe.

Vennindene mine sier at jeg må slutte å vente på prinsen som tar meg med storm og ikke regne med at drømmemannen gjør meg kjempe forelsket. De selv har slått seg til ro med menn som bare har vist de respekt og dedikert tid til de, og var ikke engang forelsket i starten, men skle rett over til å bli glad i han, fordi de presset seg til å bruke så mye tid med han.

I mine øyne er ikke det kjærlighet, selvom de har holdt sammen i både 10 og 15 år og stiftet familier osv.

Kanskje det bare er jeg som har et forvrengt bilde av hvordan ekte kjærlighet skal føles men jeg er kresen fordi jeg venter på den som har akuratt samme personlighet som meg, som alltid forstår og aldri krangler, som jeg kan lese like lett som meg selv, som har samme mål og drømmer i livet som det jeg har, og som skaper et fyrverkeri inni meg :) Kanskje det bare er sånn du også tenker ts? Eller mener du at du er for kresen mtp utseende og sånn? Isåfall bør du kanskje senke kravene ja... Men det burde kanskje jeg også når det kommer til det følelsesmessige

Anonymous poster hash: 26ccc...6e9
Skrevet

Jeg har det også sånn, og er enda eldre enn deg. Kvinne som aldri har hatt noe mere enn nestenkjærester, og avstøter de som er potensielle.

Det er ikke fordi jeg er overfladisk, men fordi jeg har ganske høye forventninger til hva ekte kjærlighet er fornoe.

Vennindene mine sier at jeg må slutte å vente på prinsen som tar meg med storm og ikke regne med at drømmemannen gjør meg kjempe forelsket. De selv har slått seg til ro med menn som bare har vist de respekt og dedikert tid til de, og var ikke engang forelsket i starten, men skle rett over til å bli glad i han, fordi de presset seg til å bruke så mye tid med han.

I mine øyne er ikke det kjærlighet, selvom de har holdt sammen i både 10 og 15 år og stiftet familier osv.

Kanskje det bare er jeg som har et forvrengt bilde av hvordan ekte kjærlighet skal føles men jeg er kresen fordi jeg venter på den som har akuratt samme personlighet som meg, som alltid forstår og aldri krangler, som jeg kan lese like lett som meg selv, som har samme mål og drømmer i livet som det jeg har, og som skaper et fyrverkeri inni meg :) Kanskje det bare er sånn du også tenker ts? Eller mener du at du er for kresen mtp utseende og sånn? Isåfall bør du kanskje senke kravene ja... Men det burde kanskje jeg også når det kommer til det følelsesmessige

Hvis du ikke har noen krav til utseende, høyde, status, rikdom eller utdannelse burde det ikke være vanskelig å finne en slik mann. Det er mange forståelsesfulle menn.

Anonymous poster hash: dd276...855

Skrevet

Hvis du ikke har noen krav til utseende, høyde, status, rikdom eller utdannelse burde det ikke være vanskelig å finne en slik mann. Det er mange forståelsesfulle menn.

Anonymous poster hash: dd276...855

Men det var ikke bare forståelsesfull mann som jeg definerer med kjærlighet. Leste du ikke innlegget eller misforstod du og trodde at jeg var som vennindene mine jeg beskrev, som slår seg til ro med en mann uten å ha "perfect match" eller være stormforelsket?

Jeg slår meg ikke til ro med en mann før det er nettopp det, perfect match emosjonell, mentalt, fremtidsmessig og som lager et fyrverki av glede og tiltrekning inni meg. :)

Har blitt sett på som koneemne av flere bra menn, bra personer, mye penger, kunne nok gitt meg et drømme liv, men så lenge det ikke skaper fyrverkeri i meg og vi er sjelevenner så er det ikke noe for meg. Jeg tror på det der med stjerneplasseringer og sånn, at det kun finnes én ete halvdel av seg selv der ute og når planetene er i en viss stilling så vil man møte han. Mange vil nok si jeg drømmer, men jeg ser virkelig ikke noe poeng i å vie livet mitt til en som ikke er sjelevennen min slik jeg oppfatter mange andre gjør. Altså bare slår seg til ro fordi mannen f-eks er kjekk og morsom av og til men egentlig ikke har noe mere connection til felles enn det. Det er ikke kjærlighet for meg.

• Liker 3
Skrevet

Dette er umulig å svare på uten å vite mer om deg.

Kan du evt fortelle mer?

En god venninne som kjenner deg veldig godt, vil nok kunne gi deg gode svar også, på ditt sp.m

Nei det er ikke noe som heter "venninner" egentlig ...dette gikk vi igjennom i helga i en annen tråd. 

Samtalen blir da ganske ordrett som følger:  

Han: "Hva er galt med meg, hvorfor er jeg singel....?" 

Hun: "neiiii jeg vet ikke du som er såååå snilll?????" 

Han: "Mhmmm...ja vel"

Hun: "Hun dukker opp når du MINST venter det!!!!"

Han: "Ja du har sikkert rett" 

Hun: "Kan du kjøre meg til byn, avtalte at jeg skulle møte xxx der"

Han: "Selvfølgelig, jeg er jo snill vet du ..." 

Hun: "Klem - SMSèr deg hvis vi ikke rekker bussen hjemmover" 

Han: "RING NÅR SOM HELST HELE DØGNET"

...dette kjenner alle menn til etter erfaringene med de såkalte "venninnene" ...så derfor spør han her

antar jeg? 

Anonymous poster hash: f3504...358

• Liker 1
Skrevet

TS her, jeg føler mye av det samme. Men har tenkt at dette er en sammenheng med utseende, fordi når jeg virkelig føler meg tiltrukket så kommer følelsene, så fremt vi har det koselig sammen da.

Jeg opplevde dette med begge disse jentene og da er det litt vanskelig å ta til takke med noe der jeg ikke føler noe.

Og til deg over, jeg skjønner hva du mener, men jeg kan ikke si at det gjelder noen av mine nåværende venninner. Ikke at jeg henger så mye med dem på tomannshånd uansett da men.

Skrevet

TS, hva legger du egentlig i ordet "nestenkjæreste" hvis du ble friendzonet?
Friendzoning betyr for meg en man ikke er seksuelt eller romantisk interessert i, og for å være en nestekjæreste så har man passert dette stadiet ganske langt, datet og "vært sammen" som kjærester en stund, bare at man aldri ble offisielt kjærester så blir skeptisk til betegnelsen din.....

Skrevet

Finnes så mange betegnelser som alle har forskjellige meninger om, men vi datet vel over en lengre periode da, samtidig som jeg fikk inntrykk av at det kom til å resultere i et forhold, før de etterhvert fant ut at de ikke ville ha noe mer enn et vennskap.

Kan jo hende at de har sett på det mer som et fwb-vennskap, men det blir vanskelig for meg å svare på.

Skrevet

hva er kravene til en dame da?

Anonymous poster hash: ae9a4...784
Skrevet

Hvis du har veldig mange krav til utseendet på jenter må du tåle at de stiller de samme kravene til ditt utseendet. Jeg antar at du vektlegger andre ting enn bare utseendet? Hva ser du etter i ei jente?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...