AnonymBruker Skrevet 9. august 2015 #1 Skrevet 9. august 2015 Hei! Har hørt at aloe vera skal gi fuktighet på tørr hud. Etter jeg har vasket ansiktet med vann er det tørt. Har en aloe vera plante og Prøvde derfor å smøre på den slimaktige vasken fra aloe veraen. Det tørket inn med en gang og huden føltes helt stiv og tørrere enn før jeg smurte på? Skjønner ikke hva folk mener med at aloe vera gir fuktighet ??? Gir jo samme effekt som å smøre ansiktet i vann.. Anonymous poster hash: 1137a...2d4
AnonymBruker Skrevet 10. august 2015 #3 Skrevet 10. august 2015 Aldri prøvd aloe vera, men følger med her.. Anonymous poster hash: a2fd1...d90
AnonymBruker Skrevet 10. august 2015 #4 Skrevet 10. august 2015 Aloevera er sikkert bra, men har du virkelig tørr hud vil jeg heller anbefale castor olje Det reddet min hud Den ble MYE renere også, men man må vente minst en time eller mer før man legger på sminke oppå siden den bruker lang tid på å trekke inn. Det bra er at etter bare noen uker bruk så trenger man ikke lenger å bruke sminke på huden heller Anonymous poster hash: 586cd...078
AnonymBruker Skrevet 10. august 2015 #5 Skrevet 10. august 2015 Hmm.. Hvor får du kjøpt denne oljen? hva koster den? og hvor ofte tar du den på? sliter litt med uren hud/kviser/hudormer ol. Anonymous poster hash: a2fd1...d90
Alethia Skrevet 14. august 2015 #6 Skrevet 14. august 2015 Kan ikke se for meg at man kan bruke aloe vera som en fuktighetskrem. Aloe Vera er kjempe bra det altså, men mer til sår/kviser osv føler jeg. Ville brukt kokosolje, eller evt castorolje (har ingen erfaring med det, men mange digger det). Har dog aldri brukt kokosolje som dagkrem. Føler ikke at jeg kan ha sminke over, ugh.
AnonymBruker Skrevet 14. august 2015 #7 Skrevet 14. august 2015 Ville prøvd en olje jeg og Anonymous poster hash: f6281...cef
AnonymBruker Skrevet 14. august 2015 #8 Skrevet 14. august 2015 Det føles stivt først! Prøv å smør aloe vera på rett før du legger deg, så absorberes det gjennom natten. Jeg har også tørr hud, men huden føles deilig på morgenen når jeg har brukt aloe vera gjennom natten. Anonymous poster hash: 7576a...061
AnonymBruker Skrevet 14. august 2015 #9 Skrevet 14. august 2015 Anbefaler Carbaderm fra apotek, beste krem som finnes, hjelper mot det meste, spesielt god fuktighetskrem! Inneholder urea som er et av de beste fuktighetsbevarende stoffene for huden. Anonymous poster hash: dea18...144
AnonymBruker Skrevet 15. august 2015 #10 Skrevet 15. august 2015 Ren aloe kan gi en litt sånn stiv følelse, men det går over etter en liten stund(evt. over natten). Jeg har sikkert prøvd meg gjennom flere årslønners verdi i fuktighetskremer, men ingen gjør jobben så godt som aloen. Straks jeg slutter så får jeg sånne tørre, flassende flekker i kinnene som ikke går bort med noe annet:\ Anonymous poster hash: d3313...043
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå