AnonymBruker Skrevet 9. august 2015 #1 Skrevet 9. august 2015 forrige uke snakket jeg med en gutt på tinder. Han kom hjem til meg og vi hadde god kjemi. Begge var litt brisne, og det var et hyggelig treff. Et par dager senere inviterte jeg ham til meg på kvelden, og han overnattet. Vi hadde sex. Etter det snakket vi litt sammen over tinder, men jeg følte at interessen hans ikke var super så jeg slettet ham. Nå angrer jeg! Hva ville dere gjort? La det gå og ikke kontakte ham, fordi jeg dummet meg ut, eller noe annet?Anonymous poster hash: 6bd43...548 1
AnonymBruker Skrevet 9. august 2015 #2 Skrevet 9. august 2015 forrige uke snakket jeg med en gutt på tinder. Han kom hjem til meg og vi hadde god kjemi. Begge var litt brisne, og det var et hyggelig treff. Et par dager senere inviterte jeg ham til meg på kvelden, og han overnattet. Vi hadde sex. Etter det snakket vi litt sammen over tinder, men jeg følte at interessen hans ikke var super så jeg slettet ham. Nå angrer jeg! Hva ville dere gjort? La det gå og ikke kontakte ham, fordi jeg dummet meg ut, eller noe annet?Anonymous poster hash: 6bd43...548 Legg han til igjen og kontakt han Anonymous poster hash: 6e531...9e4 2
AnonymBruker Skrevet 9. august 2015 #3 Skrevet 9. august 2015 Jeg skjønner rett og slett ikke dette behovet for å slette folk hele tida. Hvilken skade gjør det at matchene ligger der? Ta kontakt hvis du vil ta kontakt. Anonymous poster hash: 376c2...d7a 8
AnonymBruker Skrevet 10. august 2015 #4 Skrevet 10. august 2015 Slette ham..? Hva er poenget? Har du andre måter å få kontaktet ham på?Anonymous poster hash: b6881...afc 3
AnonymBruker Skrevet 10. august 2015 #5 Skrevet 10. august 2015 jeg synes det er mer rart å ha matcher der som bare ligger der. Men jeg slettet ham fordi jeg ikke ville ha et falskt håp om at han kom til å sende melding igjen og ville møtes. Men så angret jeg på det fordi vi hadde det hyggelig når vi møttes. Har ingen andre måter å kontakte ham på. TSAnonymous poster hash: 6bd43...548 1
AnonymBruker Skrevet 10. august 2015 #6 Skrevet 10. august 2015 jeg synes det er mer rart å ha matcher der som bare ligger der. Men jeg slettet ham fordi jeg ikke ville ha et falskt håp om at han kom til å sende melding igjen og ville møtes. Men så angret jeg på det fordi vi hadde det hyggelig når vi møttes. Har ingen andre måter å kontakte ham på. TSAnonymous poster hash: 6bd43...548 Tar du virkelig kontakt med alle matchene, umiddelbart, for å sjekke om de er brukbare, og så sletter du dem ganske snart om det ikke klaffer? Tror det er ganske uvanlig oppførsel. Anonymous poster hash: 376c2...d7a
ludopluto Skrevet 10. august 2015 #7 Skrevet 10. august 2015 Jeg ville gått videre,du slettet han for en grunn! 2
AnonymBruker Skrevet 10. august 2015 #8 Skrevet 10. august 2015 Tar du virkelig kontakt med alle matchene, umiddelbart, for å sjekke om de er brukbare, og så sletter du dem ganske snart om det ikke klaffer? Tror det er ganske uvanlig oppførsel.Anonymous poster hash: 376c2...d7a Nei, jeg møtte ham jo. Hvorfor er du så fiendtlig? Du virker bitter. Synd hvis noen har slettet deg, men det var vel en grunn til det! TSAnonymous poster hash: 6bd43...548 1
Gjest O.G. Skrevet 10. august 2015 #9 Skrevet 10. august 2015 Nei, jeg møtte ham jo. Hvorfor er du så fiendtlig? Du virker bitter. Synd hvis noen har slettet deg, men det var vel en grunn til det! TSAnonymous poster hash: 6bd43...548 Ler og ler.
breiflabb Skrevet 10. august 2015 #10 Skrevet 10. august 2015 Vet hvordan du har det! Jeg møtte en fyr i jobbsammenheng, noen uker senere matcha vi på tinder, så møttes vi igjen flere ganger. Det var fantastisk helt til jeg dreit på draget og slettet tinder.. Når jeg ser tilbake på det nå må jeg ha gjort han sykt usikker, selvom alt jeg ville var å vise han på en rar og teit måte at det var han jeg ville ha! Nå vet jeg jo heldigvis hvem han er da og vi er venner på fb, men likevel tror jeg nok at han føler at jeg satte en sluttstrek da jeg sletta tinder..
WubWub Skrevet 10. august 2015 #11 Skrevet 10. august 2015 Nei, jeg møtte ham jo. Hvorfor er du så fiendtlig? Du virker bitter. Synd hvis noen har slettet deg, men det var vel en grunn til det! TSAnonymous poster hash: 6bd43...548 sikkert en god grunn til at han ikke viser deg interesse mer også. det begynner komme tydelig frem hva en av disse grunnene kan være 4
AnonymBruker Skrevet 10. august 2015 #12 Skrevet 10. august 2015 Nei, jeg møtte ham jo. Hvorfor er du så fiendtlig? Du virker bitter. Synd hvis noen har slettet deg, men det var vel en grunn til det! TSAnonymous poster hash: 6bd43...548 Går du rett på personangrep nå? Jeg stiller deg ikke til veggs, bare prøver å forstå psykologien bak denne slettegreia som mange jenter åpenbart driver med. Du snakket ellers veldig generelt, ikke bare om ham. Anonymous poster hash: 376c2...d7a
AnonymBruker Skrevet 10. august 2015 #13 Skrevet 10. august 2015 Du svarer jo ikke på spørsmålet mitt, og det oppfattes ganske fiendtlig med måten du skriver på.. TSAnonymous poster hash: 6bd43...548 1
lisebanan2 Skrevet 10. august 2015 #14 Skrevet 10. august 2015 Du har møtt en fyr og hatt sex uten at du aner hvem han er i det hele tatt?? hmm... Ville krevd navn og nummer før sex iallefall, kan få sykdom, barn etc. 3
AnonymBruker Skrevet 10. august 2015 #15 Skrevet 10. august 2015 jeg synes det er mer rart å ha matcher der som bare ligger der. Men jeg slettet ham fordi jeg ikke ville ha et falskt håp om at han kom til å sende melding igjen og ville møtes. Men så angret jeg på det fordi vi hadde det hyggelig når vi møttes. Har ingen andre måter å kontakte ham på. TSAnonymous poster hash: 6bd43...548 La dette være en lærepenge til alle der ute. Aldri fjerne matcher med mindre det er spam eller personer man har møtt som man overhodet ikke er interessert i å treffe igjen.Anonymous poster hash: b6881...afc 3
AnonymBruker Skrevet 10. august 2015 #16 Skrevet 10. august 2015 sikkert en god grunn til at han ikke viser deg interesse mer også. det begynner komme tydelig frem hva en av disse grunnene kan være Jaha, utdyp? Anonymous poster hash: e9a69...afd
AnonymBruker Skrevet 10. august 2015 #17 Skrevet 10. august 2015 Du har møtt en fyr og hatt sex uten at du aner hvem han er i det hele tatt?? hmm... Ville krevd navn og nummer før sex iallefall, kan få sykdom, barn etc. Det tenkte jeg og. Man kan møtes og pule, men utveksle navn og nummer, neida... Anonymous poster hash: 3d667...261 3
Leonora8 Skrevet 18. august 2015 #18 Skrevet 18. august 2015 Det tenkte jeg og. Man kan møtes og pule, men utveksle navn og nummer, neida... Anonymous poster hash: 3d667...261 hahah... Its funny cause its true 2
AnonymBruker Skrevet 18. august 2015 #19 Skrevet 18. august 2015 Jeg skjønner rett og slett ikke dette behovet for å slette folk hele tida. Hvilken skade gjør det at matchene ligger der? Ta kontakt hvis du vil ta kontakt. Anonymous poster hash: 376c2...d7a Det er ofte en psykologisk greie å slette noen. Ho er litt såra/ bitter over at han ikke virker særlig interessert lenger og man vil da gjerne få de vekk fra syne,sinn og sjelAnonymous poster hash: e4b22...986
-Fiona- Skrevet 19. august 2015 #20 Skrevet 19. august 2015 Du bør skrape sammen litt ryggrad før du dater. Det her ooooser needy lang vei. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå