Gå til innhold

Har du blitt venner irl med noen fra kg?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Er litt nysgjerrig om mange av dere har fått god kontakt irl med noen fra kg?

Anonymous poster hash: 01652...226

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har en på vennelisten min på FB herfra, men er så lenge siden jeg har vært aktiv her nå at jeg ikke vet om personen er her på KG lenger. :)

AnonymBruker
Skrevet

Ja. Jeg har fått to gode venner fra KG. Den ene har jeg kjent i ti år nå.

Anonymous poster hash: 1e535...973

AnonymBruker
Skrevet

Dater en fyr jeg møtte her inne :-)

Anonymous poster hash: fe491...319

AnonymBruker
Skrevet

Nei, men hadde sikkert kontaktet noen om jeg bodde i Oslo. Virker som om alle de beste brukerne bor der.

Anonymous poster hash: f3a6e...67a
  • Liker 2
Skrevet (endret)

Kanskje kommer det jeg nå skriver til å høres og oppfattes utrolig arrogant ut og det er godt mulig det er det også men

I løpet av min tid her har jeg funnet ut det er best å la vær. Det virker for all del som at det er plenty med oppriktige kjekke mennesker her som jeg er sikker på at hadde beriket livet mitt mye. Men det er ikke til å komme vekk ifra at det er mye drama både i, bak og foran kulissene her.

Og *popcorn time* drama i tråder her inne kan til dels være en fornøyelig ting å følge med på på en ellers regnfylt tirsdag eller kjedelig søndag. Du vet, de type trådene hvor de i grunn ikke blir sagt noe annet enn

-du er en bæsj fordi du mener noe annet enn meg

-nei du er den største bæsjen her for du mener feil..

Og sånn går no kg dagene..

Mén i løpet av de 3 årene jeg har vært her har det også vært en god del av personlig drama med brukere som har blitt godt kjent på godt og vont privat og når eller viss et vennskap eller noe mer oppløses blir det så himla mye bråk, i, bak og foran kg kulissene.

Det orker jeg ikke. Denne lynsjingen, galge trådene, hetsingen hvor brukere blir hengt ut basert på noe de gjorde i et personlig *utenfor kg* relasjon i tråder på kg eller pm eller på mail, fb eller andre arenaer det er noe jeg ikke vil ha slengt etter meg her på kg, den klokeste måten å gjøre det på er å avstå fra vennskap her inne.

I begynnelsen av min kg kariere var jeg mer "sosial", svarte på pm, kunne gå på kg treff og smaltalket mer enn hva jeg gjør nå med folk men jeg har gjort meg opp en mening at det definitivt ikke er verdt å bli brent for.

Jeg bruker kg utelukkende til å preike skit, slenge inn en mening eller to, gi et halvt seriøst råd eller 5, diskutere.. Noen hater meg, noen liker meg men hater de meg eller liker meg så er det av noe jeg har skrevet her på forumet.

Dessuten skal det også sies at jeg er introvert, vennskap skal pleies og næres og da føler jeg vel kanskje at jeg har nok med de jeg har.

Endret av skreppamedleppa
  • Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har en venninne som jeg møtte på kg:)

Anonymous poster hash: 54c7a...e58
  • Liker 1
Skrevet

Kom på at jeg faktisk har vært på KG-treff :) Aner ikke om noen av de er her enda

Skrevet

Jeg har fått utrolig god kontakt med en av de brukerne som var veldig kjent her inne for en tid tilbake.

Fantastisk fin mann som alltid har tid, råd og gode ord!

• Liker 1
Gjest Jacklost
Skrevet

Kom på at jeg faktisk har vært på KG-treff :) Aner ikke om noen av de er her enda

Hvordan er et slikt treff?
Skrevet

Hvordan er et slikt treff?

Det var i Nord Norge, jeg studerte der. Vi var vel enn 4-5 stk, spiste mat og pratet om masse rart. Når man er aktiv på KG har man automatisk en del å prate om. Var koselig, satt sikkert to timer, men har ikke kontakt med noen av de nå.

Husker jeg hadde lyst å dra på KG-treff i Oslo, var så mange derfra.

Gjest Jacklost
Skrevet

Er det noe brukere imellom planlegger eller ledelsen?

Skrevet

Jeg har møtt et par mennesker her inne som jeg ikke ville vært foruten, men jeg ser heller sånn på det at vi tilfeldigvis møttes på KG, på samme måte som man kan møtes tilfeldig andre steder. Uten KG ville jeg jo ikke kommet i kontakt med disse, men samtidig var det ikke sånn at vi gikk inn for å møtes gjennom KG-treff eller de sosiale delene av forumet. (Noe jeg ikke ser noe galt i forresten, sånn at det er sagt, men det er ikke helt "min greie".)

Skrevet

Er det noe brukere imellom planlegger eller ledelsen?

Vi oppdaget vel at vi var flere stykker som bodde på samme sted, så var det noen av de her som luftet interesse for treff. Brukere imellom :)

Om jeg ikke husker feil har ledelsen og arrangert treff, men er ikke helt sikker.

Skrevet

Møtte bestevenninna mi her.

Anonymous poster hash: ba47a...740
Skrevet

Forrige år ble jeg oppringt av noen som bare ville "prate litt". Var ei dame/jente. Måtte bare be henne slutte.

Creepy

Skrevet

Jeg har blitt kjent med mange her inne, og har vel ca 10 stk fra KG på vennelista på facebook :)

Anonymous poster hash: b2a1e...74d
Skrevet

Ja, kjenner flere herfra. Veldig hyggelig!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...