AnonymBruker Skrevet 9. august 2015 #1 Skrevet 9. august 2015 Jeg skal på min først tinderdate og egentlig date i det hele tatt i neste uke. Jeg lurte på hva kan jeg forvente, mtp at jeg ikke kjenner jenta i det hele tatt bortsett fra det lille vi har pratet. Hører venninner og kompiser som kysser og ligger med folk på 1. og 2. date, men noe sier meg at det ikke er helt meg. Jeg er litt stille og sjenert i starten. Anonymous poster hash: c0d1d...2f0
AnonymBruker Skrevet 9. august 2015 #2 Skrevet 9. august 2015 Ja, atlså hva er du ute etter da? Kjærlighet eller bare sex liksom? Er du ute etter kjærlighet så ikke forvent deg for mye. Lett å bli skuffet da. Er du kun ute etter sex og hun det samme så kan du kanskje forvente deg sex da.Anonymous poster hash: 7aa6e...3e0
AnonymBruker Skrevet 9. august 2015 #3 Skrevet 9. august 2015 Jenter som bare vil ta en øl og være venner. :\ Anonymous poster hash: 4f5d0...3e3
AnonymBruker Skrevet 10. august 2015 #4 Skrevet 10. august 2015 Det er jo ofte opp til gutten hvor fort man kysser føler jeg. Har opplevd én gang at det ble kyss på 1. date, men det var med en fyr som åpenbart kun var ute etter sex. En del av dem har jeg ikke kysset, men da har jeg som regel ikke møtt dem igjen heller. Er det kjemi så "bør" man kysse i løpet av 3. date tenker jeg, hvis ikke går en lett i vennefella. Dette med sex er det jo mye delte meninger om. Personlig ønsker jeg å finne en kjæreste, og da vil jeg vente med sex. Jeg er heller ikke komfortabel med å ligge med noen for tidlig. Dette varierer en del, men blant mine venninner (26-27 år i Oslo), så vet jeg at de kan ligge med noen på 2.-3. date uten at det oppfattes som tidlig. Ellers er det bare å slappe av, være seg selv og gjerne si på slutten at du vil treffe henne igjen hvis du føler det. Da bør du få nummeret hennes så er det mye lettere å avtale nytt treff. Anonymous poster hash: 921ef...7db
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå