Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

har så lyst på sånne kule høghæla, litt klassiske støvlettar. Som kan brukast til skjørt og alt...har liksom aldri hatt det...lurte på om nokon kan gi meg nokon tips til kva sko som er kule?

Såg på desse:

http://www.lillevinkelsko.no/showId.asp?id=2022

er eg heilt ute no? går desse til skjørt? er det vanskelig å gå på så tynn hæl?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Disse var kjempe søte syns jeg.

Så nei da er du vel ikke helt ut :P

Tror disse er gode for folk som ikke er så glad i for høye hæler også.

De ser jo ikke ut som mer enn ca 5 cm høye, så det skal ikke være vanskelig å gå i de da.

Søte støvletter...helt sikkert fine til skjørt :)

Skrevet

Akkurat de støvlettene har jeg lyst på! Tror de har lavere hæl enn de fleste andre støvletter. Skal ned dit og prøve de snart :) Skummel pris..

Skrevet

Høyrest ut som det er akkurat det eg er ute etter med hensyn til hæl...er ikkje så flink å gå på høge hælar...

Har så lyst på nye sko...har kun nike, hummel og sportsaktige sko...vil ha litt meir elegante...Prisen var skummel, ja....

Susanne kan du sei ifrå kva du syns når du har prøvd dei? Det hadde vore toppers:)

Skrevet

litt vanskelig å sjå kor høge desse støvlettane er...blir det sånn ca opp til under knea?

Skrevet

ups der sendte eg bestilling til lillevinkelsko...kjøpte 3 par...men treng både vanlige støvlettar, elegante støvlettar og pensko...så får vel tenka på det som ei investering:)

Uff, litt dårlig samvittigheit eg... :sjenert:

Gjest Anonymous
Skrevet

Så fint da NIVEA. Gled deg over nye støvletter og sprad fornøyd omkring! Unner deg det! :wink:

Skrevet

Syns det var skikkelig stilige jeg, kunne godt tenkt meg et par sånne :) Tror nok de går opp til like under kneet.

Skrevet

Å, det gjorde godt å høyra sånne oppmuntrande ord:) Takk takk:) Gledar meg til eg får pakke i posten...berre håpar eg har bestilt rett størrelse....

Skrevet

Og et tips på tampen: på skobutikker selges små puter som du kan legge fremst i skoene når du bruker høye hæler. Det tar bort noe av trykket slik at det ikke blir fullt så ubehagelig (de geleputene fra Scholl skal ha samme effekt, men er tynnere og seige å ta i) :)

Skrevet

Takk for godt råd, Ethereal:) Pleier å få ubehag av trykk nede på foten dei få gangane eg har tatt på meg høghæla...Så skal følga rådet ditt:)

No må eg prøva legga bort sneakersane litt...og heller prøva å vera meir elegant :-) Sjøl om eg kjem til å sjå ut som ein halt sau dei 10 første gangane...minst:)

Tørr ikkje tenka på at Bergen har eit stort areal med brostein.... :oops:

Skrevet

Da jeg bodde i Nederland, så jeg engang ei jente som fikk stiletthælen totalt fastkilt mellom brosteinene, så hun måtte ta av seg skoen for å få den opp...

Sneakers er best, men variasjon er også bra. :)

Skrevet

Jeg tryner alltid når jeg går med stilletthæler. Jeg har senere funnet ut at det funker best når man bare går på tåballene. Men da kjennes det som om føttene mine er knuste etter noen timer. Jeg liker å spasere mye, så høye sko i lengden ville vært inferno for meg.

Ja jeg vet det er sexy å gå med høye stilletthæler. Men med smerter i føttene i pris. :(

Skrevet

hehe ser akkurat for meg det same skjer med meg...kjem til å brekka hælen...ser ikkje heilt positivt på framtida mi som brukar av høghæla sko :hoho:

Blir nok sneakersane eg må ty til i dei fleste situasjonar...men det er som sagt greit med variasjon:) Litt kjekt å vera litt klassisk av og til, kan jo ikkje dukka opp med joggesko til alt heller.... :o

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...