AnonymBruker Skrevet 9. august 2015 #1 Skrevet 9. august 2015 Til de som ikke vet hvem Poussey er, her er hun. Åhh.. Hun er så skjønn! For en fantastisk sjarmerende karakter! Jeg er nok litt betatt ja Anonymous poster hash: d1b60...39b Anonymous poster hash: d1b60...39b 1
AnonymBruker Skrevet 9. august 2015 #4 Skrevet 9. august 2015 Det er bare fint det, da får jeg ha henne for meg selv Anonymous poster hash: d1b60...39b 1
wintergirl Skrevet 9. august 2015 #5 Skrevet 9. august 2015 Det er bare fint det, da får jeg ha henne for meg selv Anonymous poster hash: d1b60...39b Fint du ser sånn på det cute as a button, men ikke hundre prosent min type
AnonymBruker Skrevet 10. august 2015 #6 Skrevet 10. august 2015 Hun er søt ja. Ikke sånn at jeg nesten blir lesbisk som alle andre tydeligvis blir når de ser en søt/fin/sjarmerende kvinnelig karakter på tv, men søt er hun absolutt.Anonymous poster hash: 0ad86...511
AnonymBruker Skrevet 10. august 2015 #7 Skrevet 10. august 2015 Fint du ser sånn på det cute as a button, men ikke hundre prosent min type Da serien startet var ikke Poussey min type heller, for ofte får jeg girlcrush på mer jentejenter, men Poussey har klart å sjarmere meg! Smilet hennes, latteren hennes.. Hun er til å spise opp Anonymous poster hash: d1b60...39b
Chiyo Skrevet 10. august 2015 #8 Skrevet 10. august 2015 I know, hun er skikkelig kul. :D Jeg digger henne, men hjemmebrenten hennes ser ekkelt ut. 2
Gjest Gjest_Taystee Skrevet 10. august 2015 #9 Skrevet 10. august 2015 Poussey sitt smil!! #kunneblittlesbisk :inlove:
Gjest Gjest_Taystee Skrevet 10. august 2015 #10 Skrevet 10. august 2015 Og jeg foretrekker Stella Stella er jo bare en egoistisk drittkjerring. Sexy as hell, men bedriten. Poussey er en av de få der inne som har det moralske kompasset i riktig retning gjennom hele serien 1
Kassiopeia Skrevet 10. august 2015 #11 Skrevet 10. august 2015 Smak og behag. Hun er ikke blant mine favoritter, tvert i mot faktisk. Er ingenting med hennes historie så langt som har fått meg interessert.
wintergirl Skrevet 10. august 2015 #12 Skrevet 10. august 2015 Da serien startet var ikke Poussey min type heller, for ofte får jeg girlcrush på mer jentejenter, men Poussey har klart å sjarmere meg! Smilet hennes, latteren hennes.. Hun er til å spise opp Anonymous poster hash: d1b60...39b Hun har en nydelig personlighet og klarer å tenke selv ja. Men ikke mer. Stella har en slags sjarm jeg ser hos enkelte menn, derfor henne. Men det er min mening;)
wintergirl Skrevet 10. august 2015 #13 Skrevet 10. august 2015 Stella er jo bare en egoistisk drittkjerring. Sexy as hell, men bedriten. Poussey er en av de få der inne som har det moralske kompasset i riktig retning gjennom hele serien Bad and sexy
Invicta Skrevet 10. august 2015 #14 Skrevet 10. august 2015 Jeg har også et lite crush på Poussey. Og Boo, faktisk. Synes hun er sexy
AnonymBruker Skrevet 10. august 2015 #15 Skrevet 10. august 2015 Jeg har også et lite crush på Poussey. Og Boo, faktisk. Synes hun er sexy Henne får du lov å ha for deg selv - she's yours only Leste ei som skrev: Why do all characters in OITNB make me questions my sexuality? Trodde ikke de mente all som i ALL Anonymous poster hash: d1b60...39b
Invicta Skrevet 10. august 2015 #16 Skrevet 10. august 2015 Hm. Jeg synes egentlig bare de to. Piper er mest plagsom, og Alex blir så masete. ..
Gjest Gjest_Taystee Skrevet 10. august 2015 #17 Skrevet 10. august 2015 Hm. Jeg synes egentlig bare de to. Piper er mest plagsom, og Alex blir så masete. .. Historien mellom Alex og piper blir bare irriterende 3tter fremfor tilbake, frem og tilbake. Når da stella blander seg inn topper det kransekaken
AnonymBruker Skrevet 10. august 2015 #18 Skrevet 10. august 2015 Hm. Jeg synes egentlig bare de to. Piper er mest plagsom, og Alex blir så masete. .. Mine favoritter var/er Tricia (R.I.P) og Poussey da. Maritza er sykt pen visuelt sett, men har en så bitchete personlighet at hun blir mindre pen av den grunn Det er sant som de sier at en flott personlighet gjør en vakker, mens en dårlig personlighet gjør en mindre vakker. Selv om jeg synes Boo er nasty er jeg sikker på at hun er god til å slikke, bare innbiller meg det, både hun og Nicky tror jeg kan sitt, for å si det på den måten Anonymous poster hash: d1b60...39b
AnonymBruker Skrevet 10. august 2015 #20 Skrevet 10. august 2015 Boo nasty? Hmpf. Okei, not my cup of tea, da. Anonymous poster hash: d1b60...39b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå