Gå til innhold

Kjente navn som nick?!

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Blir litt usikker på om du er ironisk nå eller om du faktisk ble litt "fornærmet", jeg... :roll: :-)

Må være lov og undre seg, eller... :wink:

Når man har nick blir det naturlig for meg å prøve å plasere "nickene" - prøve å koble nick med skriver.

F.eks ville det vært lett å huske ditt nick, MG om du faktisk skapte intriger og var en "drama-queen"!

Gjør du - skaper intriger?! :wink: :-)

Ren ironi - selvsagt.

Nei, jeg skaper ikke direkte bråk. Kanskje jeg likner MG av utseendet, vet du.

Ikke lett å huske mitt nick? Samme for meg...liker å bytte ut avataren også. På avaterene har man lov til å ha folk man liker. Og det må ikke stemme overens med nicket. Bare så du vet det.

:)

Skrevet
:evil:

:ler:

Herved deles ukens sjampis ut til Nick Etmitt, som pris for et av de mer fantasifulle nickene her ;)

:perebrus:

Skrevet

hmmm en gang i riktig gamle dager var det noen (dvs sexy sadie) som lurte på om nicket mitt var inspirert av ivanka trump, noe jeg nok en gang kan avkrefte.

det er mer ivan den grusomme, (siden jeg har et helsikes temperament og sjelden legger fingrene imellom) men siden jeg er jente ville jeg ha hunkjønnsform. kunne jo valgt ivana, men ivanka klinger bedre spør du meg.

Skrevet

Ivanka klinger mye bedre spør du meg og.

Selv vurderte jeg nicket Anonym gjest, men kom fram til at det var for drastisk.

Skrevet

det kunne blitt litt forvirrende for oss andre.

he he. altså, det som er verre enn å bli tatt for å være ivanka trump-fan, er å bli tatt for ivana trump-fan...

Skrevet

Ja, hva er verst, liksom :sjokkert:

hehe..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...