Gå til innhold

Var ikke sånn det skulle bli...

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Dette er kvelden hvor alt føles tungt.

Det var jo ikke sånn det skulle bli!

Jeg skulle jo ikke være skilt før jeg var førti og være alene med barnet mitt, i en leilighet på et sted jeg ikke kjenner noen.

Jeg vil ha tilbake sånn som det føltes før...

Men jeg vet jo at jeg ikke vil tilbake til eksen heller - til sinne og å gå på nåler og være nervøs for at alt man gjør er feil.

Til å måtte spørre om tillatelse for alt man gjør.

...men det var jo ikke sånn det skulle bli. 😔

Anonymous poster hash: 57ce4...3b1

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Stor klem.

Innimellom tar livet merkelige vendinger og alt man kan fokusere på er å holde seg i livet. Puste.

Du må bare fokusere på å få hodet over vann og etterhvert se hva livet gir videre. Noe bra vil komme ut av dette til slutt. Før eller siden.

Anonymous poster hash: db5e5...7e0

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Se fremover, se etter løsninger og positivitet, ikke se deg tilbake til ting du ikke kan gjøre noe med, i dag. Alt ordner seg for de snille!

Anonymous poster hash: 0349c...66a

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Takk for fine svar.

Stort sett går det jo greit - prøver å fylle tiden med kos med jenta mi og med venner når hun er hos pappaen.

Noen ganger, når jeg er alene og hun sover eller er borte - da kommer de triste og ensomme tankene..

Får prøve å bytte de med gode tanker... 😕

Skrevet

Mange er ensomme innimellom og tenker på at livet skulle vært annerledes.

Det eneste man kan gjøre er å sette pris på det man faktisk har, og se fremover.

Alle har sin vei å gå, og alle får livserfaring på den ene eller den andre måten. Det er ingen som lever livet uten å gjøre dårlige erfaringer.

Det er lettere hvis man klarer å tenke på at det er greit å kjenne litt på ensomheten også, akseptere at det er en del av livet det også, en overgang til noe annet :) 

Når man aksepterer at man er alene innimellom så blir det mye lettere. Dette er bare en periode, og du kan jo tenke at du nyter deg selv uten noen som er sint :)

Det er mange ensomme rundt omkring, så egentlig er man en del av det fellesskapet. :)

Og så når den virkelig rette dukker opp, så blir det så uendelig mye bedre fordi man blir så mye mer lykkelig og takknemlig! :biggrin:  :hoppendeglad:

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Tusen takk for et flott svar... 💛

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...