Gå til innhold

Nå stalker eksen min meg på Instagram å..

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Så da tenker jeg at han må være over gjennomsnittet interessert i å vite hva jeg bedriver tiden min med.

Lurer på om han sitter og angrer seg ett år etterpå tiltross for at han lever sitt A4 liv med kjærest og barn? Kan jo hende det har gått strake veien til helvet* for han, karma kanskje.

Uansett så skriker det oppmersomhet lang vei.

Noen andre som har hatt litt små mystiske ekser som ikke vil gi helt slipp tiltross for at de har "gått videre"?

Anonymous poster hash: d024b...b00

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg brukte 1 mnd på å "stalke" eksen min, stygt brudd. Har hørt om noen som har gjort det i 2 mnd. Nå har jeg ikke tenkt på han på kjempe lenge, har fullstendig distansert meg fra personen.

Anonymous poster hash: 6f00c...f3b
AnonymBruker
Skrevet

Så da tenker jeg at han må være over gjennomsnittet interessert i å vite hva jeg bedriver tiden min med.

Lurer på om han sitter og angrer seg ett år etterpå tiltross for at han lever sitt A4 liv med kjærest og barn? Kan jo hende det har gått strake veien til helvet* for han, karma kanskje.

Uansett så skriker det oppmersomhet lang vei.

Noen andre som har hatt litt små mystiske ekser som ikke vil gi helt slipp tiltross for at de har "gått videre"?

Hvordan vet du at han snoker? Har han kommentert/likt bildene dine?

Jeg vil også legge til at jeg "snoker" på flere av ekskjærestene mine, har vel sjekket IG kontoen deres innimellom, men kun pga jeg er nysgjerrig på hva de driver med. Jeg hadde aldri ønsket de tilbake eller tatt i de med en ildtang...

Så, det er faktisk en sjanse for at han ikke føler anger eller noe som helst savn for deg,og bare er nysgjerrig.

Anonymous poster hash: eb00c...aa2

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Hvordan vet du at han stalker deg på instagram? Med mindre folk liker bildene så får man jo ikke vite hvem som er inne på profilen.

Anonymous poster hash: 0e66e...983
Skrevet

Nei, ikke som jeg vet om..

Men har vert på andre siden av saken,er ikke noe morsomt å ikke komme over eksen.

Pluss, er ikke sikkert han stalker deg fordi om han er inne å kikker.. hvordanvet du han er det btw...?

AnonymBruker
Skrevet

Hvordan vet du at han snoker? Har han kommentert/likt bildene dine?

Jeg vil også legge til at jeg "snoker" på flere av ekskjærestene mine, har vel sjekket IG kontoen deres innimellom, men kun pga jeg er nysgjerrig på hva de driver med. Jeg hadde aldri ønsket de tilbake eller tatt i de med en ildtang...

Så, det er faktisk en sjanse for at han ikke føler anger eller noe som helst savn for deg,og bare er nysgjerrig.

Anonymous poster hash: eb00c...aa2

Fordi han "følgte meg", og når jeg blokkerte han på Facebook for 4 måneder siden brukte han nøyaktig 1døgn på å finne det ut og konfrontere meg med det.

-Ts :)

AnonymBruker
Skrevet

Fordi han "følgte meg", og når jeg blokkerte han på Facebook for 4 måneder siden brukte han nøyaktig 1døgn på å finne det ut og konfrontere meg med det.

-Ts :)

Wow.. at han har trygget "følg" på instagram betyr at han stalker deg...

Anonymous poster hash: d3d8a...1ce

AnonymBruker
Skrevet

Wow.. at han har trygget "følg" på instagram betyr at han stalker deg...

Anonymous poster hash: d3d8a...1ce

Vel hva i alle dager skal det ellers bety?

Jeg har gjort det 100% klart for han at jeg ikke ønsker noen form for kontakt. Pga bruddet, er lite kult å finne ut at man uheldigvis har blitt gravid med en drittsekk. Som faktisk allerede da 2uker etterpå har funnet seg en ny kjærest, mens han nærmest gjør alt for at jeg skal gjennomføre en abort slik at han kan være sin egen lykkessmed. Ønsket hans ble oppfylt, men han ønsker stadig at jeg skal minnes på denne hendelsen ved å blant annet nærmest gni sin egen lykke i ansiktet mitt ved å sørge for at jeg for all del ikke må glemme han.

Jeg har slitt en del psykisk med denne hendelsen, og har på mange måter ønsket at jeg var sterkere den gangen.

Ikke meningen å være kvass, regner jo ikke med at du kjenner bak historien :)

-Ts

Skrevet

Vel hva i alle dager skal det ellers bety?

Jeg har gjort det 100% klart for han at jeg ikke ønsker noen form for kontakt. Pga bruddet, er lite kult å finne ut at man uheldigvis har blitt gravid med en drittsekk. Som faktisk allerede da 2uker etterpå har funnet seg en ny kjærest, mens han nærmest gjør alt for at jeg skal gjennomføre en abort slik at han kan være sin egen lykkessmed. Ønsket hans ble oppfylt, men han ønsker stadig at jeg skal minnes på denne hendelsen ved å blant annet nærmest gni sin egen lykke i ansiktet mitt ved å sørge for at jeg for all del ikke må glemme han.

Jeg har slitt en del psykisk med denne hendelsen, og har på mange måter ønsket at jeg var sterkere den gangen.

Ikke meningen å være kvass, regner jo ikke med at du kjenner bak historien :)

-Ts

Er nok det han gjør ja. Blokker han fra alt, og gjør alle kontoene dine privat.

Skrevet

To like tråder er flettet. 

Mynona, mod.

AnonymBruker
Skrevet

Er nok det han gjør ja. Blokker han fra alt, og gjør alle kontoene dine privat.

[Ja tenker den tanken, men igjen så er det ganske fristende og faktisk vise han hvor fantastisk jeg har det uten han :) Det spretter jo ikke noe opp fra han i min "nyhets oppdatering" heldigvis slik det kunne gjøre på Facebook visst felles venner la ut noe av han.

Hva synes du?

-Ts

Skrevet

Det er forferdelig irriterende med mennesker som bare ikke klarer å la en være i fred. Og det er ubehagelig å vite at de følger med på den måten. Jeg har dessverre ingen gode råd, annet enn å blokkere og stenge alle profiler og kommunikasjonsmuligheter. Prøv å ignorere så godt du kan og tenk heller på hvor stakkarslig og patetisk oppførselen er.;)

• Nyttig 1
Skrevet

[Ja tenker den tanken, men igjen så er det ganske fristende og faktisk vise han hvor fantastisk jeg har det uten han :) Det spretter jo ikke noe opp fra han i min "nyhets oppdatering" heldigvis slik det kunne gjøre på Facebook visst felles venner la ut noe av han.

Hva synes du?

-Ts

Sånn som han har behandlet deg synes jeg ikke han bør få den muligheten. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...