Gå til innhold

Får ikke tilbake fødselsbilder:(

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Min eks og jeg gikk ifra hverandre for litt snart 4 år siden, jeg brøt ut av forholdet pga av at han var voldelig.

Jeg anmelde han og fikk besøksforbud(han har ikke noe barnet å gjøre)

Saken er at rett før det ble slutt så la jeg over alt av bilder av fødselen og alt til barnet var 1 år inn på hardisken hans. Jeg har prøvd i 4 år for å få bilda men jeg får dem aldri og nå så sier han at han ikke har noen ting. Hva skal jeg gjøre:( jeg er så uffattelig lei meg! Han har ikke brydd seg oppi barnet idet hele tatt og så vil han ikke gi bilda til barnet sitt engang, så h#n får se bilder av seg selv fra nyfødt til 1 år og ikke minst alle filmene av han.

Jeg vet rett og slett ikke hva jeg skal gjøre lenger:( er det noen som har vært borti noe lignende?

Anonymous poster hash: ea6ef...ffb

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Rent lite du kan gjøre med akkurat det, dessverre. Du har ikke noe familie/venner/bekjente som har tatt noen bilder?

AnonymBruker
Skrevet

Hos meg var det konfirmasjons-filmen. Dette er noen år siden, og jeg hadde videokamera som jeg filmet hele konfirmasjonen med, fra kirken, fra samlingen utenforbi med slekt og venner, til hjemme med mat og festtaler. Alt filmet jeg. Så ble det slutt mellom meg og samboer noen år etter det, og den filmen forsvant med han. Jeg maste i et par år, og han lovte og løy, men jeg fikk den aldri. Så fikk jeg høre en dag at en av barna i det nye forholdet hadde med et mistak tatt over filmen med noe ferie-filming.

Jeg kommer aldri til å tilgi han for dette, jeg har ikke et eneste bilde/video fra mitt barns konfirmasjon.

Anonymous poster hash: 05afa...59a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...