Gjest Dårris Skrevet 9. august 2015 #1 Skrevet 9. august 2015 Jeg har hovnet noe fryktelig opp på leppa, men vet ikke helt hva som har skjedd. Enten har jeg blitt stukket av et insekt eller så har jeg reagert på en leppepomade fra burt bees. Den har jeg ikke brukt før, så kan være noe jeg har reagert på i den. Nå har jeg altså en munn Sophie Elise og co kan misunne meg, men lurer på om noen har noe tips til hva jeg kan smøre på for å roe det ned og få ned hevelsen? Det er ikke bare hovent, men tørt og veldig ømt og vondt også. Svir når jeg spiser og drikker.
PaperFlower Skrevet 9. august 2015 #3 Skrevet 9. august 2015 (endret) Aloe Vera kanskje? Redigert: Og Google fant denne. Endret 9. august 2015 av PaperFlower
Gjest Dårris Skrevet 9. august 2015 #4 Skrevet 9. august 2015 Aloe Vera kanskje? Redigert: Og Google fant denne. Tusen takk for flott link! Skal prøve noe av det imorgen. Er på vei hjem fra ferie og er ikke hjemme før imorgen tidlig. Har ikke noe sånt her heller. Irriterende at det måtte skje mens jeg var på ferie. Er så sykt vondt og ømt. Pokkers dritt altså. Lurer på hva som har skjedd.
AnonymBruker Skrevet 10. august 2015 #5 Skrevet 10. august 2015 Tusen takk for flott link! Skal prøve noe av det imorgen. Er på vei hjem fra ferie og er ikke hjemme før imorgen tidlig. Har ikke noe sånt her heller. Irriterende at det måtte skje mens jeg var på ferie. Er så sykt vondt og ømt. Pokkers dritt altså. Lurer på hva som har skjedd. Kan du ha blitt solbrent på leppene? Anonymous poster hash: 38772...fa9
Gjest Dårris Skrevet 10. august 2015 #6 Skrevet 10. august 2015 Kan du ha blitt solbrent på leppene? Anonymous poster hash: 38772...fa9 Har tenkt tanken faktisk, men det har aldri skjedd før, så er litt usikker. Har vært på et arrangement i Danmark og vært ute veldig mange timer daglig og sola har stekt hele tiden. Der har aldri skjedd i sydeligere strøk, så litt rart, men sola er jo sterk her i Norden og. Lurer på om kanskje ett eller annet i leppepomaden fra burt bees også kan ha vært uheldig i kombinasjon med sol. Aldri brukt den før. Hjemme snart, teste ut de rådene jeg fikk etter å ha sovet litt etter å ha kjørt bil i hele natt.
AnonymBruker Skrevet 10. august 2015 #7 Skrevet 10. august 2015 Aloevera er gull Hadde kjempe veranda leppe for noen uker siden, smørte på aloevera og den var merkbart mindre ila bare noen timer Anonymous poster hash: 727a8...79b
Eske Skrevet 10. august 2015 #8 Skrevet 10. august 2015 Mine lepper blir veldig hovne og vonde (og i og for seg pene, men det er så vondt at det ikke er verdt det ) når de blir solbrente, så det kan godt være at det er det altså. Kjør på med solfaktor og fukt, og gjerne kjøl ned med litt is i blant! Mest fordi is er godt, men også fordi det føles bra.
Adhara Skrevet 10. august 2015 #9 Skrevet 10. august 2015 Off, sånn hadde jeg og for en stund tilbake. Jeg smørte meg bare inn med lipbalm og ventet på at det skulle gå over, tenkte ikke på Aloe vera engang. Teit av meg Håper det funker med Aloe vera og at du ikke blir gående i flere uker sånn som meg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå