Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Opp til flere ganger nå men måneders mellomrom. Så driver de på å jobbe midt på natten ved siden av her jeg bor. Med jobbing så mener jeg last og lossing av STEIN. Så når de først tømmer et lass så rister den i hele huset (ok ikke bokstavelig talt men det er bråkete) og selvfølgelig pipelyden av kjøretøyene som rygger, herlig.

Det er ikke lenge de driver på med men det varierer så om jeg hadde ringt purken så hadde de sikkert vært vekke når de endelig kom fram.

Dette er ekstra irriterende siden jeg sover med vinduet på gløtt, siden det er så varmt men med vinduet lukket så hører jeg de forsatt.

De driver til vanlig med å gjør klar for noen nye bygg.

Men om natten forventer jeg at det skal være ro og det er spesielt irriterende når jeg jobber skift og skal opp klokken fire om natten.

Det verste verste var nå natt til lørdag.

Da kom det en lastebil klokken 00:00, tilbake 01:20 og til slutt 2:45 og jeg skulle opp på jobb 04:00........... Jeg såg bokstavelig rødt og hadde jeg hatt ballene til det så hadde jeg kjørt bort og spurt hva i helvete de driver på med!!

Hva hadde dere gjort?

Jeg vet at firmaet er hyret inn via kommunen, men hjelper det å klage og hvem skulle jeg sendt den klagen til?

Anonymous poster hash: 5dc99...6eb
Videoannonse
Annonse
Gjest Blondie65
Skrevet

Det skal være aliminnelig ro mellom kl 23 og 07 alle ukens dager. Hvis du vet at det er kommunen som er byggherre ville jeg kontaktet dem først.

Skrevet

Og så vidt meg bekjent må det sendes ut nabovarsel ved støyende arbeid om natten. Nettopp på grunn av regelen om alminnelig ro. Men det er mange som synder mot akkurat dette. De bygger jo som tullinger mange steder for tiden, så det er bare bra at naboer til utbyggingsområder gir lyd fra seg når det blir forstyrrelser som ikke er til å leve med. Kun da kan det bli forbedringer, som nabovarsler og støyskjerming.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...