AnonymBruker Skrevet 9. august 2015 #1 Skrevet 9. august 2015 Jeg har en sliten og stappfull gammel laptop. Så jeg lurer på om det er helt høl i hue og oppgradere til Windows 10 eller om det bare vil ta knekken på en allerede overarbeidet maskin. Tar denne oppgraderingen stor plass? Anonymous poster hash: 22414...9a3
LadyGirl Skrevet 9. august 2015 #2 Skrevet 9. august 2015 henger meg på tråden, jeg lurer på om det samme
AnonymBruker Skrevet 9. august 2015 #3 Skrevet 9. august 2015 Om du leser om win10 oppgraderingen bla Nettavisen kjørte så står det de fikk en litt kjappere PC etter oppgradering på en gammel PC. Hvor gammel er PC`en din? Anonymous poster hash: eb5cb...a67
Guybrush Skrevet 9. august 2015 #4 Skrevet 9. august 2015 Gammel? Hvilken cpu, hvor mye ram osv har du. Hvilket OS ble denne levert med i sin tid?
penny_ Skrevet 9. august 2015 #5 Skrevet 9. august 2015 Lurer på det samme. http://www.microsoft.com/en-us/windows/windows-10-specifications Dette er jo det man minimum må ha. Jeg har windows 7 64 bit, 2,3 GHz prosessor og 3 GB minne, men er det greit nok tror dere?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå