AnonymBruker Skrevet 9. august 2015 #1 Skrevet 9. august 2015 Noen her som har møtt noen som er nyskilte? Skilsmissen er et faktum. Men det står igjen noen praktiske ting, som f.eks boforhold, der de delvis fortsatt bor sammen i perioder pga barn. Jeg har klart dette. Han falt for meg. Uten tvil. Men sa tidlig ifra om dette med boforhold og eks. Og i de perioder eksen fortsatt er under samme tak, så kan han ikke ta kontakt. Eller vil? Litt for å ikke ødelegge en forhåpentligvis ryddig skilsmisse (skal sier at de har vært skilt på papiret snart i ett år, men det er dette med barna som gjør ting komplisert) og kanskje i respekt for eksens ønske om at han ikke skulle gå rett inn i noe nytt (tror jeg da). Vi har hatt et par supre måneder sammen. Masse moro, kos, herlig sex mm. Han har ofret tid han ikke har så mye av, bare for å være med meg. Han virker som en person med masse omsorg. Han kommer med masse komplimenter til meg når vi er sammen også. Men akkurat nå er det en kinkig situasjon der eks og unger er der pga sommerferie. Og jeg går her og venter og venter på livstegn. Selv om jeg vet det vil bli slik noen uker til. Sist vi møttes, sa han at han allerede gledet seg til vi kunne sees igjen. Men at han i så fall er den som tar kontakt. Han vil ikke at eksen skal få vite om meg akkurat nå. Ikke før det praktiske er på plass. Han ringer ca en gang i uka nå. Noen ganger lurer jeg på om jeg er en komplett idiot som utsetter meg for dette. Men på den andre siden så har jeg hatt det så fantastisk med denne mannen når vi har hatt tid sammen, så jeg føler jeg gjør det rette i å vente. Men jeg blir kjemperedd innimellom. Tenk om han glemmer meg? Tenk om følelsene hans bare fordufter? Så derfor lurer jeg på om noen har vært i samme situasjon her. Og et spørsmål til menn. Hadde dere klart å be om en så stor tjeneste fra en dere dater? Og hvordan tror du at du som mann ville takle dette? Ville du klare å "skru av" for en periode, for så å være like på igjen når denne perioden var over? Personlig holder jeg meg veldig aktiv fortiden. Er veldig sosial og fysisk aktiv. Sitter lite hjemme men er mye på farta og styrer og ordner og fester mm. Anonymous poster hash: 981ac...bb4
kisskissbangbang Skrevet 9. august 2015 #2 Skrevet 9. august 2015 Om jeg hadde funnet meg i at mannen jeg dater i perioder bor sammen med eksen, et helt år etter at skilsmissen var et faktum, og han ikke turte å fortelle eksen at han har truffet en ny, og i tillegg ikke kunnet ha kontakt med ham i periodene eksen er der? Nei. Definitivt ikke. Dette lukter funky. 1
Gjest Mythic Skrevet 9. august 2015 #3 Skrevet 9. august 2015 Jeg hadde aldri i livet innvolvert meg med noen som ikke engang har tid til å la blekket på skilsmissepapirene tørke før de går inn i noe nytt.
kisskissbangbang Skrevet 9. august 2015 #4 Skrevet 9. august 2015 Jeg hadde aldri i livet innvolvert meg med noen som ikke engang har tid til å la blekket på skilsmissepapirene tørke før de går inn i noe nytt. De har jo vært separert i to år, formelt skilt i ett. Men det hjelper jo ikke når de tydeligvis ikke er ferdige med hverandre i det hele tatt. 1
Gjest Mythic Skrevet 9. august 2015 #5 Skrevet 9. august 2015 De har jo vært separert i to år, formelt skilt i ett. Men det hjelper jo ikke når de tydeligvis ikke er ferdige med hverandre i det hele tatt. Det var bare en "talemåte" fra min side, men helt enig med deg at essensen er at de ikke er ferdig med hverandre.
kisskissbangbang Skrevet 9. august 2015 #6 Skrevet 9. august 2015 Det var bare en "talemåte" fra min side, men helt enig med deg at essensen er at de ikke er ferdig med hverandre. Aha, da skjønner jeg!
AnonymBruker Skrevet 9. august 2015 #7 Skrevet 9. august 2015 jeg ser ikke helt problemet, du har det fantastisk og gleder deg til å møte ham igjen. supert! men finn andre ting å fylle livet ditt med enn bare å vente også, ikke sitt å tenk og spekuler så veldig mye. Anonymous poster hash: 609a4...1c9
AnonymBruker Skrevet 9. august 2015 #8 Skrevet 9. august 2015 De har jo vært separert i to år, formelt skilt i ett. Men det hjelper jo ikke når de tydeligvis ikke er ferdige med hverandre i det hele tatt. Barna betyr alt her. Det er disse som er hovedfokus. Jeg er ikke bekymra over eksen. Anonymous poster hash: 981ac...bb4
AnonymBruker Skrevet 9. august 2015 #9 Skrevet 9. august 2015 jeg ser ikke helt problemet, du har det fantastisk og gleder deg til å møte ham igjen. supert! men finn andre ting å fylle livet ditt med enn bare å vente også, ikke sitt å tenk og spekuler så veldig mye. Anonymous poster hash: 609a4...1c9 Gjør det heldigvis. Er sosialt aktiv og veldig fysisk aktiv. Litt mer nå enn ellers Fordelen er jo at jeg kommer i form og får pleid alle mine vennskap ekstra godt Anonymous poster hash: 981ac...bb4
AnonymBruker Skrevet 9. august 2015 #10 Skrevet 9. august 2015 Dette høres veldig merkelig ut TS. De har altså skilsmissepapirene i orden snart, det vil altså si at det er 2 år siden de bestemte seg for å skilles... den vanlige veien er å flytte fra hverandre, også bli formelt skilt. Jeg tipper at han håper det ordner seg med eksen, for han virker langtfra ferdig med familielivet. Menn er gjerne slik. Anonymous poster hash: 06358...597 1
AnonymBruker Skrevet 9. august 2015 #11 Skrevet 9. august 2015 Men hvor lenge skal denne bosituasjonen være slik? Sover de på samme soverom? Vet barna at de er skilt, eller later de som ovenfor de?Anonymous poster hash: 55341...33b
kisskissbangbang Skrevet 9. august 2015 #12 Skrevet 9. august 2015 Barna betyr alt her. Det er disse som er hovedfokus. Jeg er ikke bekymra over eksen.Anonymous poster hash: 981ac...bb4 Neida,men jeg skjønner ikke hvordan det skal være til fordel for barna å bo sammen med mor og far "i perioder", selv om de er skilt og ikke skal være sammen. Høres bare ut som en fin måte å forvirre dem og forlenge soegprosessen på.
AnonymBruker Skrevet 9. august 2015 #13 Skrevet 9. august 2015 Gjør det heldigvis. Er sosialt aktiv og veldig fysisk aktiv. Litt mer nå enn ellers Fordelen er jo at jeg kommer i form og får pleid alle mine vennskap ekstra godt Anonymous poster hash: 981ac...bb4 bra, det er alltid viktig å forsøke å utvikle seg selv så mye vi bare kan. hva med å plukke opp flere hobbier? tegning, maling, dansing. vi har dette fantastiske livet og kan vie oss til fantastiske ting. det var sikkert det han forelsket seg i også, din gode og positive holdning - så ikke mist den ved å overtenke og spekulere og bli needy. Anonymous poster hash: 609a4...1c9
AnonymBruker Skrevet 9. august 2015 #14 Skrevet 9. august 2015 Dette høres veldig merkelig ut TS. De har altså skilsmissepapirene i orden snart, det vil altså si at det er 2 år siden de bestemte seg for å skilles... den vanlige veien er å flytte fra hverandre, også bli formelt skilt. Jeg tipper at han håper det ordner seg med eksen, for han virker langtfra ferdig med familielivet. Menn er gjerne slik.Anonymous poster hash: 06358...597 De bor ikke sammen. De bor langt fra hverandre. Han har kjøpt nytt hus. Men pga flere faktorer og sommerferie nå, så er hun der også. Han bygde om huset før de kom for å ha nok rom til alle. Skal sies at det er mer detaljer her jeg ikke vil ut med. Han har snakker mye om en fremtid sammen med meg men at den ikke kan begynne før til høsten. Han har telt ned ukene til dette skjer. Han har gitt meg et tidsperspektiv. Det er bare tungt akkurat nå. Siden vi ikke kjenner hverandre så godt enda. Bare datet i to måneder hvor vi blant annet har reist bort sammen. Men han har vært stresset for denne perioden som vi er oppi nå. Jeg er mest redd for at hans følelser for meg skal dø ut. Fordi jeg er en mester i å krisemaksimere. Jeg er aldri needy ovenfor han. Han vet jeg er aktiv og sosial og gjør mye gøyale ting. Han vet også at jeg har falt for han og han bekreftet dette med at han også har falt for meg. Anonymous poster hash: 981ac...bb4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå