Gå til innhold

Frekk brud?

Fremhevede innlegg

Skrevet

For en tiltaksløs gjeng! Ja, i overkant å forlange av bruden, men ingen tvang Ida eller noen av de andre til det. De kunne lett gitt beskjed om at "heisann du brud. Dette blir litt i overkant. Ta deres bilder der ute, jeg er ikke kledd for skogstur".

Syns det er mye verre å snakke dritt om bruden i ettertid!

Anonymous poster hash: 17c22...cd1

Videoannonse
Annonse
Gjest Tigress
Skrevet

Dette blir jo berre ei god historie. Gå vidare. Eller hump, då. 

Skrevet

Ida har noe på bruden for resten av livet da.  :fnise:

Skrevet

Hey trådstarter ;)

Morsom historie, og jeg velger å tru på deg. Uansett hva jeg måtte skrive så vet du nok selv hva svaret på overskriften din er. Frekk brud? Ja, selvfølgelig mener jeg hun er det på den måten du beskriver hvordan hun responderte til Ida. 

Samtidig så er det opp til bruden hva hun vil gjøre på sitt bryllupet. Det å forlange at mange skal gå ut i en våt skog i finstasen høres ikke særlig godt planlagt ut. Det er hennes dag, så hu bestemmer hva hun vil gjøre, men likevel har Ida, og også de andre folka et valg om de vil ødelegge ødelegge kjole, sko osv.. eller staheten til brura :P 

Ida har uansett det beste argumentet, men når hun velger å stille opp og brura ikke viser empati eller forståelse under og i ettertid av gåturen, så kan man bare la det gå sakte men sikkert. Tar du det opp vil hun havne i forsvarsposisjon, og gjøre deg til syndebukk. Uansett så har de andre som var der delt sin versjon til sine venner, og brura kom nok ikke godt ut av det uansett. Så henne har allerede betalt sin pris. 

Skrevet

Åh, det er slitsomt med folk som ikke kan gjøre seg ferdig med ting, men må ta opp det samme i evigheter....

Anonymous poster hash: f2bc0...56b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...