AnonymBruker Skrevet 9. august 2015 #21 Skrevet 9. august 2015 TS her: Ikke myr-myr om du forstår hva jeg mener, men deler av skogstien var våt, altså sørpete myr. Så ingen overdrivelse her nei. Men, hadde vært fint med noen svar på hva dere ville sagt/gjort i en slik situasjon eller i etterkant av dette? Anonymous poster hash: ff87b...47a Hvordan så brudekjolen ut etter denne fantastiske turen i vått og ulent terreng? Løper fantasien litt løpsk her? Anonymous poster hash: 7c30e...c4b 2
AnonymBruker Skrevet 9. august 2015 #23 Skrevet 9. august 2015 TS her - Brudekjolen var nok ikke lik ren og hvit etter denne skogsturen nei. Fantasien løper ikke løpsk. Takk til dere som har gitt seriøst svar og tatt tråden på alvor Anonymous poster hash: ff87b...47a
yxnyx Skrevet 10. august 2015 #24 Skrevet 10. august 2015 Det er helt sant at det ikke er noe problem å si fra, det var reaksjonen Ida var redd for tenker jeg. At man liksom er en dårlig forlover om man ikke gjør som bruder ønsker. Nå skal det sies at Ida hintet og ytret flere ganger om hvor tungt dette var, uten at bruden brydde seg noe særlig om det. Hun ønsket perfekte bilder (sa at det var nesten det viktigste av alt) - da er det neimen ikke så lett å si nei.Anonymous poster hash: ff87b...47a Maste gang på gang om hvor dårlig denne ideen var, mao?! Og i ettertid er Ida så bitter at hun vil ha en pause fra bruden. Alt sammen fordi bruden ikke så blid nok ut da hun sa at dette var opp til Ida. Hvor gamle er dere? 1
Ferny Skrevet 10. august 2015 #25 Skrevet 10. august 2015 Jeg hadde droppet å være med på bildene bare... man trenger ikke være rakettforsker for å skjønne at den nyopererte foten var årsaken, og ikke det at man vil være vanskelig. Bruden hadde vel tatt det helt fint. Er jo uansett bildene av bare brudeparet som er det viktigste for de fleste. Forlovere og resten av gjestene... not so much.
AnonymBruker Skrevet 10. august 2015 #26 Skrevet 10. august 2015 Det er helt sant at det ikke er noe problem å si fra, det var reaksjonen Ida var redd for tenker jeg. At man liksom er en dårlig forlover om man ikke gjør som bruder ønsker. Nå skal det sies at Ida hintet og ytret flere ganger om hvor tungt dette var, uten at bruden brydde seg noe særlig om det. Hun ønsket perfekte bilder (sa at det var nesten det viktigste av alt) - da er det neimen ikke så lett å si nei. Anonymous poster hash: ff87b...47a Hva mener du bruden skulle ha gjort? Avbrutt fotograferingen? Det eneste bruden kan lastes for er måten hun snakket til Ida på. Men ansvaret her ligger helt og holdent på Ida selv, hun burde ha sagt at hun ikke kunne bli med på bildene på grunn av foten. å gifte seg er en stor begivenhet, og bør være i fokus denne dagen. Jeg synes ikke Ida har noen som helst grunn i ettertid til å klandre andre enn selg selv, Hun burde ha snudd. Anonymous poster hash: 5c5eb...229 4
AnonymBruker Skrevet 10. august 2015 #27 Skrevet 10. august 2015 Jeg synes nok det er litt dårlig gjort av bruden. Samtidig er det å ta vare på Ida først og fremst Ida sitt ansvar. Anonymous poster hash: deda5...0f4 3
AnonymBruker Skrevet 10. august 2015 #28 Skrevet 10. august 2015 Maste gang på gang om hvor dårlig denne ideen var, mao?! Og i ettertid er Ida så bitter at hun vil ha en pause fra bruden. Alt sammen fordi bruden ikke så blid nok ut da hun sa at dette var opp til Ida. Hvor gamle er dere? Ts her. Det er ikke bare bare å si fra på en slik dag når en slik ting dukker uforberedt opp for Ida og de andre forloverne. Det er klart det er brudeparets dag, og det var nettopp det Ida visste. Hun orket ikke sure kommentarer eller kommentarer fra andre om at hun var vanskelig og ødela for brudeparet. Ettersom jeg forstår så går bruden fort i forsvar og vil ha det slik hun ønsker. Ida tok valget ja, mem kunne blitt møtt med mer forståelse og at det ikke var et krav å bli med istedefor å bli presset til et valg. De er i midten av 20 årene. Anonymous poster hash: ff87b...47a
Crobern Skrevet 10. august 2015 #29 Skrevet 10. august 2015 Siden det er bryllup det er snakk om , så regner jeg med at både bruden og Ida er voksne. Om dette plager Ida burde hun ta det opp med bruden. Snakke ut om det som voksne folk. Bruden sa at Ida kunne gjøre som hun ville, og Ida ble med. Ida burde selv ha tatt ansvaret for sin fot. Det virker som at dette plager deg mer enn Ida........ Hvorfor skal hun holde seg unna sin venninne? Hun er en av forloverne, og jeg regner med at de derfor er gode venner. Deres vennskap bør kunne tåle at de er uenige, og at man kan si hva man mener. 4
AnonymBruker Skrevet 10. august 2015 #30 Skrevet 10. august 2015 Hva mener du bruden skulle ha gjort? Avbrutt fotograferingen? Det eneste bruden kan lastes for er måten hun snakket til Ida på. Men ansvaret her ligger helt og holdent på Ida selv, hun burde ha sagt at hun ikke kunne bli med på bildene på grunn av foten. å gifte seg er en stor begivenhet, og bør være i fokus denne dagen. Jeg synes ikke Ida har noen som helst grunn i ettertid til å klandre andre enn selg selv, Hun burde ha snudd.Anonymous poster hash: 5c5eb...229 Nei, Ida er ikke en slik person. Det ville hun aldri funnet på å be om eller foreslå, noe som en kanskje forstår når en hører at hun ikke klarte å si nei. Ja, nemlig, det er brudeparets dag og den var ikke Ida interessert i å ødelegge. Hun visste at det var viktig for bruden å få med alle forloverne på bildene. Så det var ikke slik som du hinter til her. Hun burde snudd, enig i det. Anonymous poster hash: ff87b...47a
AnonymBruker Skrevet 10. august 2015 #31 Skrevet 10. august 2015 Hvor var de andre forloverne? Hjalp de Ida og viste henne sympati på den strabasiøse ferden?Anonymous poster hash: dd901...96b
AnonymBruker Skrevet 10. august 2015 #32 Skrevet 10. august 2015 Siden det er bryllup det er snakk om , så regner jeg med at både bruden og Ida er voksne. Om dette plager Ida burde hun ta det opp med bruden. Snakke ut om det som voksne folk. Bruden sa at Ida kunne gjøre som hun ville, og Ida ble med. Ida burde selv ha tatt ansvaret for sin fot. Det virker som at dette plager deg mer enn Ida........ Hvorfor skal hun holde seg unna sin venninne? Hun er en av forloverne, og jeg regner med at de derfor er gode venner. Deres vennskap bør kunne tåle at de er uenige, og at man kan si hva man mener. Ts her. Dette plager meg fordi Ida er en person jeg er glad og i som jeg vet fort kan bli dumsnill fordi hun setter andre foran seg selv. Det er da naturlig å støtte en venninne. Jeg er enig i at man skal tørre å si fra til venner. Og at man skal basere et vennskap på ærlighet og respekt. Det er dessverre ikke alle som tar imot sannheter og følelser fra andre like godt, og da kan det komme godt frem på en slik dag.. Jeg har støttet Ida, og sier mye av det dere skriver til henne, samtidig som jeg har sagt til henne at man bare får gå videre og tenke at man lærer hele livet. Anonymous poster hash: ff87b...47a
AnonymBruker Skrevet 10. august 2015 #33 Skrevet 10. august 2015 Hvor var de andre forloverne? Hjalp de Ida og viste henne sympati på den strabasiøse ferden?Anonymous poster hash: dd901...96b Alle ble med. Flere (ikke bare forloverne var med) gav uttrykk for at dette var unødvendig og at brudeparet kunne ha informert om at de skulle ut i skauen. Den ene forloveren fikk samboeren til å gå tilbake å hente joggesko etter en god stund, og i ettertid viste det seg at det var en vei like ved skogen de heller kunne kjørt til - da hadde turen tatt 5 minutter sa de.. De andre tok av seg høye hæler og gikk på strømpelesten, så Ida var ikke den eneste som ikke turte si noe. Anonymous poster hash: ff87b...47a 1
AnonymBruker Skrevet 10. august 2015 #34 Skrevet 10. august 2015 Hvor var de andre forloverne? Hjalp de Ida og viste henne sympati på den strabasiøse ferden?Anonymous poster hash: dd901...96b Glemte å svare på det andre spm. En av forloverne hjalp Ida da de måtte klarte over et gjerde, og flere viste sympati ja. Og det var fint. Anonymous poster hash: ff87b...47a
minister-mio Skrevet 10. august 2015 #35 Skrevet 10. august 2015 Ida bør til lege. Et operasjonssår skal ikke i vått myrvann.
AnonymBruker Skrevet 10. august 2015 #36 Skrevet 10. august 2015 Ida bør til lege. Et operasjonssår skal ikke i vått myrvann. Hun ble ikke våt på føttene, og bruker bandasje på operasjonssåret. Anonymous poster hash: ff87b...47a
minister-mio Skrevet 10. august 2015 #37 Skrevet 10. august 2015 Hun ble ikke våt på føttene, og bruker bandasje på operasjonssåret. Anonymous poster hash: ff87b...47a hun belastet foten i en myr?
AnonymBruker Skrevet 10. august 2015 #38 Skrevet 10. august 2015 hun belastet foten i en myr? Les tidligere innlegg, der det ble poengtert at de ikke gikk/sto midt i en myr, men gikk på en sti der det var våt sørpe. Anonymous poster hash: ff87b...47a
AnonymBruker Skrevet 10. august 2015 #39 Skrevet 10. august 2015 Om du sier det er myr når det egentlig er snakk om at deler av stien er våt så overdriver du. Google myr så ser du hva det er kontra en våt skogssti.Anonymous poster hash: c6295...2f0 HERREGUD!! Anonymous poster hash: ad39a...6f9
AnonymBruker Skrevet 10. august 2015 #40 Skrevet 10. august 2015 HERREGUD!!Anonymous poster hash: ad39a...6f9 Ts her. Herregud så teit å gi en lekse om definisjonen på mye eller herregud trådstarter er en idiot som ikke vet definisjonen på myr? 😜Anonymous poster hash: ff87b...47a
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå