AnonymBruker Skrevet 9. august 2015 #1 Skrevet 9. august 2015 Hva gjør man hvis en stor, diger, livsfarlig hund kommer bjeffende for å angripe deg? Skyter den så klart! http://www.youtube.com/watch?v=kdhPkxJ6G_I Anonymous poster hash: 636be...5cd 1
AnonymBruker Skrevet 9. august 2015 #2 Skrevet 9. august 2015 Hunden er sikkert trent opp til å angripe. Dyremishandling Anonymous poster hash: 46743...1d3
AnonymBruker Skrevet 9. august 2015 #3 Skrevet 9. august 2015 Når man lurer rundt i andres bakgård uten så mye å ringe på døra så må man regne med at hunden vil reagere instinktivt ved å skremme vekk/opptre aggressivt. USA i et nøtteskall... Har opplevd "aggressive" hunder mange ganger, og ALDRI har de gått direkte til angrep, men løpt foran meg og bjeffet for å få meg vekk. Stakkars dyr! Kunne hvertall skutt den flere ganger slik at den falt død om fremfor å la den vagle avgårde i smerte. Bedritne feige mennesker. Anonymous poster hash: b8e47...434 4
The Kitten Skrevet 9. august 2015 #4 Skrevet 9. august 2015 Jeg lærte på National Geographic hva man skal gjøre hvis en hund kommer for å angripe deg. Man skal stå så stor man er og hevde sin rett. Har man gjenstander tilgjengelig så kan disse gjerne brukes til å "forstørre seg selv". 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå