AnonymBruker Skrevet 9. august 2015 #1 Skrevet 9. august 2015 Ble invitert utav en jeg traff på facebook faktisk, og vi skal på date nå til uken.. har spurt hva han hadde lyst å gjøre å da har det liksom gått i alt fra kaffe til lunsj, å idag begynte han å prate om at han kunne massere meg (?!) Hva i all verden liksom..😂 ja, jeg var i en ulykke før helgen og han tenkte sikkert at det var en hyggelig ting å gjøre, jeg derimot ble litt skeptisk og usikker på intensjonen, men nå har han kommet med ennå ett forslag at vi kan ta en kaffe og se film etterpå.. jeg er så ny i denne date-verden å vet nesten ikke hvordan fot jeg skal stå på, og føler jeg ikke vet hva som er normalt å gjøre lenger 😜 håper dere kan hjelpe meg! Anonymous poster hash: ce236...d57
AnonymBruker Skrevet 9. august 2015 #2 Skrevet 9. august 2015 Hold dere unna hjemmene til hverandre. hold 1. date på et offentlig sted, hvor det er lett å gå, hvis det skulle vise seg å bli "bare helt feil". En kaffe, en tur langs båtbryggene for en is.. KISS. (Keep It Simple Stupid) Mente ikke å kalle deg stupid, men ordtaket er jo bare sånn Jeg lurer på hvordan man møtes på facebook? Sitter en å leter tilfeldig etter et ansikt han/hun liker, og så sender en melding da eller? Anonymous poster hash: 04d85...b79 1
Berit Skrevet 9. august 2015 #3 Skrevet 9. august 2015 Hadde blitt veldig skeptisk til han når han foreslo at han kunne massere deg før dere en gang har møttes. Ville trådt varsomt og i hvertfall truffet han ute og ikke hjemme hos hverandre den første gangen. God idè å ta en kaffe et sted, eller lunsj, gå en tur....
AnonymBruker Skrevet 9. august 2015 #4 Skrevet 9. august 2015 Må le litt. Han daten din høres ut som han ønsker seg ett ligg. Ofte er forslaget om å se på film på første date et håp om at det blir kos. Også det at han tilbyr deg massasje, uansett om du kunne trengt det. Det er bare et triks for å komme nermere deg. Gjør heller noe ute dere på 1 date. En morsom aktivitet eller noe, da ser du fort om han er interessert i noe mer. Og dere blir bedre kjent.Anonymous poster hash: cdbf1...6e1
AnonymBruker Skrevet 9. august 2015 #5 Skrevet 9. august 2015 Jeg har hatt 1.dater som kino, hjemmedate og kafe, selv om man har altids alternativer som akvariet, skøyter eller sånt også. Hjemmedaten var forresten den som var mest avslappet og grei (ikke sex) Anonymous poster hash: ded18...6f5
happiest Skrevet 9. august 2015 #6 Skrevet 9. august 2015 Jeg er egentlig litt skeptisk til hjemmedate, men da jeg møtte en for første gang hjemme hos han, så ble det faktisk en vellykket date. Men det beste er vel gjerne om dere treffes på kafe, og så kan du jo si "også kan vi jo se an filmen etterpå".
AnonymBruker Skrevet 9. august 2015 #7 Skrevet 9. august 2015 Hold dere unna hjemmene til hverandre. hold 1. date på et offentlig sted, hvor det er lett å gå, hvis det skulle vise seg å bli "bare helt feil". En kaffe, en tur langs båtbryggene for en is.. KISS. (Keep It Simple Stupid) Mente ikke å kalle deg stupid, men ordtaket er jo bare sånn Jeg lurer på hvordan man møtes på facebook? Sitter en å leter tilfeldig etter et ansikt han/hun liker, og så sender en melding da eller?Anonymous poster hash: 04d85...b79 Hehehehe, ja enkle er vel ofte det beste! 😉 tror kanskje det er en god ide, noe helt enkelt som kaffe/gå tur.. føler på meg allerede at dette kommer til å bli kleint 😂 (tror det må være massasjen som gjorde susen😂)! Nei det var han som tok kontakt, dukket vel opp som "personer du kanskje kjenner", å han valgte å ta kontakt, skal ha creds for det 👍 men jeg aner jo ikke hvem han er, hvordan han er, å det skremmer meg litt.. er så dårlig på dating og ganske ny! 😬Anonymous poster hash: ce236...d57
AnonymBruker Skrevet 9. august 2015 #8 Skrevet 9. august 2015 Hadde blitt veldig skeptisk til han når han foreslo at han kunne massere deg før dere en gang har møttes. Ville trådt varsomt og i hvertfall truffet han ute og ikke hjemme hos hverandre den første gangen. God idè å ta en kaffe et sted, eller lunsj, gå en tur.... Ja, jeg ble skeptisk selv.. syns det var en merkelig ting å komme med ! Jeg har litt problemer iforhold til det med nærkontakt, å spesielt så tidlig.. hadde jeg nå visst hvem han var i det minste ! Tror det må bli en date i det offentlige rom iallefall..Anonymous poster hash: ce236...d57
AnonymBruker Skrevet 9. august 2015 #9 Skrevet 9. august 2015 Må le litt. Han daten din høres ut som han ønsker seg ett ligg. Ofte er forslaget om å se på film på første date et håp om at det blir kos. Også det at han tilbyr deg massasje, uansett om du kunne trengt det. Det er bare et triks for å komme nermere deg. Gjør heller noe ute dere på 1 date. En morsom aktivitet eller noe, da ser du fort om han er interessert i noe mer. Og dere blir bedre kjent.Anonymous poster hash: cdbf1...6e1 Ja, det var min første tanke også. Virket ikke som til å begynne med, da han foreslo helt andre ting, som var å treffes ute en plass.. også snur sånn plutselig.. film hjemme på første date var vanlig når jeg var 15 å full av hormoner😂Anonymous poster hash: ce236...d57
Mynona Skrevet 9. august 2015 #10 Skrevet 9. august 2015 To like tråder er flettet sammen. Mynona, mod.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå