Grooo Skrevet 12. september 2004 #1 Del Skrevet 12. september 2004 Noen som har hjørnekjøleskap? Vi har kjøpt hus og har lyst til å bytte ut kjøkkeninnredningen. Har tenkt litt på dette med å få kjøleskapet inn i hjørnet, synes det ser veldig deilig ut med et stort kjøleskap. Finnes det hjørne-kombiskap, eller bare kjøl? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 12. september 2004 #2 Del Skrevet 12. september 2004 Visste ikke at det fantes slike engang...men høres jo veldig praktisk ut Mine foreldre pusset opp kjøkkenet, og de har komfyren i et hjørne..det ble veldig fint. Viften blir ikke så tydelig, og de fikk en liten hylle til å ha krydder og liknende på. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 12. september 2004 #3 Del Skrevet 12. september 2004 Jeg har bodd i et hus en stund der de hadde hjørnekjølerom. Det fungerte som kjøleskap, var kaldt, men var bygget inn i kjøkkeninnredningen og ikke et løst kjøleskap. Det var veldig deilig med stor plass til varer! Men vi hadde et annet kjøleskap med fryser også. Hjørnekjøleskapet ble brukt til mye som et kjølerom som andre har hjemme blri brukt til.. Det var veldig stille, og fordelen var at det synets ikke! På utsiden hadde vi andre hylle rogså. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 13. september 2004 #4 Del Skrevet 13. september 2004 Foreldrene mine har kjølehjørne og det er veldig pratisk i en leilighet hvor det ikke er noen kald kjellerbod. Men det har hatt store problemer pga. feilmontering, så kjølehjørent er byttet ut etter knappe fire år og de krangler for å få kostnadene dekket. Det var nemlig kjøkkenmontøren som monterte alt sammen og da ble det ikke nok luft rundt maskineriet slik at motoren gikk alt for ofte og ble utslitt. Dessuten bråkte det en del. Men det de har nå er stillegående. Har ikke sett dem som kombiskap. Hilsen Lille meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grooo Skrevet 13. september 2004 Forfatter #5 Del Skrevet 13. september 2004 Hm.. Det er kanskje bare et lite kjølerom på en måte ja, så det er nok liten sjans for å få fryser inn i den. Det med at man må ha nok lufting rundt vet jeg endel om, foreldrene mine har slitt med det hjemme - med et vanlig kombiskap. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå