AnonymBruker Skrevet 9. august 2015 #1 Skrevet 9. august 2015 Jeg kommer meg aldri på date siden jeg ikke har barnefri noe særlig. Ingen er heller interessert i ei med to barn føles det ut som. Jeg kan ikke være spontan og ikke være med på så mye gøy. Mas her det her i huset også med to barn, sånn blir det jo. Har også lagt på meg litt, ikke veldig kraftig, men har ikke en flott kropp lenger. Veier ca 80 kg. Har litt uren hud og puppene har tatt kvelden for lengst. Vet at utseende heller ikke er alt. Men det får meg ikke til å føle meg ettertraktet heller. Prøver og gjøre noe med det da, men uansett.Anonymous poster hash: 819ce...0a1 1
AnonymBruker Skrevet 9. august 2015 #2 Skrevet 9. august 2015 Du lister bare opp negativene. Hva er bra med deg? Anonymous poster hash: 71b88...b10 1
Studentene Skrevet 9. august 2015 #4 Skrevet 9. august 2015 (endret) Kjære deg Du har virkelig satt deg fast i en ond sirkel her! Kan du ikke gjøre en ting for oss? Lag en liste med like mange positive sider ved deg selv som de negative du skrev ned her. Du må ikke gi opp! Det finnes millioner av mennesker i Norge, og jeg skal love deg at du ikke trenger å bekymre deg for å være evig singel. Du må heller jobbe med å fokusere på flere positive ting ved deg selv. Hva med barna dine. Er ikke de herlige? Tenk at det er flere menn der ute som sikkert mer en gjerne vil ha gleden av å bli kjent med de. Og hva med vekta? Er det så farlig da? Du har hele livet til å gå ned i vekt! Og riktig klær og BH gjør underverker for pupper i alle størrelser og fasonger. Uren hud har ikke sjans mot ordentlige produkter. Det du lister opp er ikke nødvendigvis permanent negativitet, og det er positivt! Endret 9. august 2015 av Studentene 1
AnonymBruker Skrevet 9. august 2015 #5 Skrevet 9. august 2015 Uren hud har ikke sjans mot ordentlige produkter. Da er ikke du spesielt hardt rammet. For mange av oss har legene gitt opp. Anonymous poster hash: 71b88...b10 1
Studentene Skrevet 9. august 2015 #6 Skrevet 9. august 2015 Da er ikke du spesielt hardt rammet. For mange av oss har legene gitt opp. Anonymous poster hash: 71b88...b10 Jeg skriver til TS da, som skriver at hun har "litt uren hud".
AnonymBruker Skrevet 10. august 2015 #7 Skrevet 10. august 2015 Jeg kommer meg aldri på date siden jeg ikke har barnefri noe særlig. Ingen er heller interessert i ei med to barn føles det ut som. Jeg kan ikke være spontan og ikke være med på så mye gøy. Mas her det her i huset også med to barn, sånn blir det jo. Har også lagt på meg litt, ikke veldig kraftig, men har ikke en flott kropp lenger. Veier ca 80 kg. Har litt uren hud og puppene har tatt kvelden for lengst. Vet at utseende heller ikke er alt. Men det får meg ikke til å føle meg ettertraktet heller. Prøver og gjøre noe med det da, men uansett.Anonymous poster hash: 819ce...0a1 Du har kjørt deg inn i grøften der jeg er nå. Jeg føler at jeg ikke kommer meg på date... men det er vel fordi jeg ikke er over han forrige kjæresten min. Jeg klarer ikke å få han ut av systemet. Og har hatt sex med han inntil nå... og tror det er årsaken... Samtidig så har jeg dårlig selvtillit for jeg har opplevd det å kun være bra nok til sex så utallig mange ganger. Anonymous poster hash: f9ee3...b04
pompdelux Skrevet 10. august 2015 #8 Skrevet 10. august 2015 Jeg har tre barn, og har på ingen måte hatt vanskeligheter med å få gått på date..
AnonymBruker Skrevet 10. august 2015 #9 Skrevet 10. august 2015 Vet ikke om det utgjør noen forskjell for deg men altså; det hjelper ikke å være barnløs, veltrent, høyt utdannet, velstelt og hyggelig heller. Jeg tror rett og sett ikke menn er så gira på annet enn å henge med kompisene og spille dataspill. Anonymous poster hash: b4751...ca9 1
AnonymBruker Skrevet 10. august 2015 #10 Skrevet 10. august 2015 Jeg har litt av samme problem som deg, men har vært på noen dater i de siste 4 årene. (Vært singel i snart 4 og er lei) men blir som regel bare med den ene daten. Det funker aldri. Ofte har jeg fått svar "sorry,men dette kommer ikke til å funke" Veldig kjipt å bli avvist Jeg er heller ikke så pen, så kan ikke velge og vrake. Begynte å gi litt opp. Føler jeg kommer til å være evig singel Anonymous poster hash: 11d9d...26f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå