anneira Skrevet 9. august 2015 #1 Skrevet 9. august 2015 Jeg har nettopp spist en tung middag. Hvor lang tid burde jeg vente før jeg tar en joggetur på 10-12 km? Og med vann og sønn fær løping, burde jeg prøve å få i meg noe lite eller mye vann før jogginga? JEg har så lett for å få "hold"... og den berømte bananen - skal den spises før eller etter jogging? Jeg pleier å spise en banan og en proteinshake etter en lang joggetur. Men det med maten før jogginga er jeg usikker på...
Florence Skrevet 9. august 2015 #2 Skrevet 9. august 2015 Jeg ville ventet en til to timer etter middagen, du kjenner vel selv når du er litt lettere i kroppen etter middag.
Rosewood Skrevet 9. august 2015 #3 Skrevet 9. august 2015 Jeg venter alltid 2 timer med løping etter mat, det pleier å gå fint da Bananen bør inntas kort tid etter trening
anneira Skrevet 9. august 2015 Forfatter #4 Skrevet 9. august 2015 Takk for svar Da venter jeg et par timer, hater å få "hold" under løpinga... vet dere om andre ting som kan gjøre at man slipper hold under løping? Drikke mindre vann først, mer vann..?
AnonymBruker Skrevet 9. august 2015 #5 Skrevet 9. august 2015 Etter at du har bæsjet. Anonymous poster hash: 8c199...9a3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå