Gå til innhold

kjørt hjem av politiet

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg ble kjørt hjem av politiet i går. Ikke fordi jeg hadde gjort noe, men fordi jeg hadde drukket for mye. Får det noe konsekvenser eller blir lagret et sted? De var måtte nemlig ha navn, personnr osv... Er litt redd for at potensielt kan skape problemer senere... :(

- jente 18

Anonymous poster hash: 13fc0...85f
Videoannonse
Annonse
Skrevet

har blitt selv kjørt hjem av politi ett par ganger, men aldri om de har spurt etter leg.personnummer og slikt hos meg (og nei, jeg var ikke full de gangene, så kanskje det var litt annerledes...)

AnonymBruker
Skrevet

Det skjer ikke noe.

Har blitt det selv, grunnet beruselse. De ber om personalia for å sjekke ut om du er registrert hos dem tidligere, at du oppgir riktig navn, adresse osv. De kjører deg hjem for å forhindre at du skulle skape trøbbel senere, eller havne i fyllearresten, noe som ikke er så gøy.

Anonymous poster hash: 1beb3...cb6
Skrevet

Jeg ble kjørt hjem av politiet i går. Ikke fordi jeg hadde gjort noe, men fordi jeg hadde drukket for mye. Får det noe konsekvenser eller blir lagret et sted? De var måtte nemlig ha navn, personnr osv... Er litt redd for at potensielt kan skape problemer senere... :(

- jente 18

Det blir bare loggført. Det får ingen konsekvenser for deg.

Skrevet

Nei du kommer ikke til å bli lagret over tid i systemet eller høre fra dem igjen ang dette.

Anonymous poster hash: 16d79...388
Skrevet

Det er ikke straffbart å være beruset, og om du kjøres hjem uten å motsette deg det, og uten å være vanskelig vil det ikke få noen konsekvenser.

Det sagt, gjør det ofte nok, så kan det spøke for førerkortet.

Et godt råd er å ikke drikke for mye.

Skrevet

- jente 18

Det har skjedd med meg også. De sjekker om opplysningene stemmer, at du f.eks ikke er mindreårig osv. :)

Anonymous poster hash: e1f0c...9b8

Skrevet

Blitt kjørt hjem jeg også, var ganske så full, gikk rundt og vimset for meg selv. Ingen konsekvenser :) Politier er ikke bare der for å arrestere folk og hive fyllikee inn på glattcella. De er der for å passe på :) Hva som helst kan jo skje dersom en tuller avgårde helt alene midt på natta, full og spesielt som ung jente...

Skrevet

- jente 18

Dette vil ikke hefte deg videre. Som en nevner her er det ikke ulovlig å være full. De skulle bare passe på at du kom deg trygt hjem.

• Liker 1
Skrevet

okei, takk for alle svar :) Det er godt å høre! 

Skrevet

okei, takk for alle svar :) Det er godt å høre!

Kanskje du burde sende en eske doughnuts med takkekort til stasjonen som takk for at du sparte taxiregning.

Anonymous poster hash: 4bf6b...7f0

• Liker 1
Skrevet

Kanskje du burde sende en eske doughnuts med takkekort til stasjonen som takk for at du sparte taxiregning.

Anonymous poster hash: 4bf6b...7f0

Haha, ja ble jo en del penger spart der!

Nei, får satse på at det ikke skjer igjen. Kjenner jeg er blitt litt "redd" for politiet nå, selv om jeg aldri har gjort noe gale før :glare:

- TS

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...