Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

er det trygt å la nettverkskabelen bli stående i kabelboksen, selv når jeg ikke bruker den?

Anonymous poster hash: 2d507...5dd
Videoannonse
Annonse
Skrevet

er det trygt å la nettverkskabelen bli stående i kabelboksen, selv når jeg ikke bruker den?

Anonymous poster hash: 2d507...5dd

Så lenge du ikke snubler i den og drar med deg hele rukkelet, skulle det ikke ha noe å si. Videre pent ser det ikke ut da.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg vet ikke, men er det ikke litt strøm i den kabelen da? Derfor tar jeg alltid ut når jeg ikke bruker pcen, så det ikke skal ta fyr.

Anonymous poster hash: 3bdd2...4a8
  • Liker 1
Skrevet

Jeg vet ikke, men er det ikke litt strøm i den kabelen da? Derfor tar jeg alltid ut når jeg ikke bruker pcen, så det ikke skal ta fyr.

Det er en signalledning. Du kan kortslutte den uten at det skjer noe (ville ikke gjort det likevel da). La den henge om det estetiske ikke er så nøe.

Det er mye verre med alle disse små svarte laderdingsene som er plugget i overalt. De ofte plugget i permanent, og ligger bak tv apparater godt innpakket en haug med hybelkaniner og 4-5 andre varme ladere.

Skrevet

:fnise:  :fnise:  :fnise:  :fnise:

Anonymous poster hash: 287f3...2ca

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...