Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har ikke gått på el-tester før. Nå har jeg fått en svak teststrek. På bruksanvisning står det at det betyr negativ. Men det betyr vel også at EL nærmer seg? Bør jeg starte å ha sex nå hver dag?

Takker og bukker for svar 😚

Anonymous poster hash: cd677...c2f

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Det trenger ikke bety noe, men mine tester ble sterkere frem mot eggløsning.

Sex annenhver dag holder i massevis, men sex hver dag skader ikke hvis dere har lyst.

Anonymous poster hash: 5396b...941

AnonymBruker
Skrevet

Det trenger ikke bety noe, men mine tester ble sterkere frem mot eggløsning.

Sex annenhver dag holder i massevis, men sex hver dag skader ikke hvis dere har lyst.

Takk! Den har gått fra å være ikke-eksisterende til at jeg tydelig ser den (men svak). Krysser fingrene for at den er sterkere i morgen 😊😊 Er så utålmodig!! 😆

Ts

Skrevet

Nei, det betyr ingen verdens ting! Mine tester har strek hele syklusen, men sterkere rett før positivt utslag.

AnonymBruker
Skrevet

Nei, det betyr ingen verdens ting! Mine tester har strek hele syklusen, men sterkere rett før positivt utslag.

Men hva hvis man ikke har noen som helst strek til vanlig? Vil da en strek kunne bety at EL nærmer seg, eller er det bare testene son er litt ulike?

Anonymous poster hash: 97e09...79a

Skrevet

Men hva hvis man ikke har noen som helst strek til vanlig? Vil da en strek kunne bety at EL nærmer seg, eller er det bare testene son er litt ulike?

Anonymous poster hash: 97e09...79a

En svak strek vil ikke kunne fortelle noe som helst. En utvikling mot gradvis sterkere strek kan være en indikasjon.

AnonymBruker
Skrevet

Åh  :(

TS

Skrevet

Åh  :( TS Anonymous poster hash: cd677...c2f

Ta en ny i morgen. Se om den blir sterkere :)

AnonymBruker
Skrevet

Dette er da forskjellig fra person til person.

Jeg har kritthvite test til vanlig og har aldri fått sterkere strek enn kontrollstteken. Så hos meg er to streker en indikasjon uansett styrke. Du får prøve deg litt fram, TS :)

Anonymous poster hash: 65e68...2c8

Skrevet

Dette er da forskjellig fra person til person.

Jeg har kritthvite test til vanlig og har aldri fått sterkere strek enn kontrollstteken. Så hos meg er to streker en indikasjon uansett styrke. Du får prøve deg litt fram, TS :)Anonymous poster hash: 65e68...2c8

Forskjell ja, men i henhold til pakningsvedlegget står det ingen ting om at "så sterk strek betyr ditt" og "så sterk strek betyr datt". Nettopp fordi vi uavhengig av tidspunkt i syklus ofte kan oppleve å få streker. Tidspunkt på dagen og væskeinntak kan være nok til at testene viser en strek i dag selv om de ikke gjorde det i går.

Jeg sier ikke at testene må være like sterke, for det er sannelig ikke hver syklus jeg har fått det (viser til det jeg skrev lengre opp om at tidspunkt og væskeinntak kan være en faktor). Men med mindre det er en viss styrke og en utvikling mot sterkere test kan en ikke tyde stort av en strek her og en strek der. Noe som også står i pakningsvedlegget

Skrevet

Takk! Den har gått fra å være ikke-eksisterende til at jeg tydelig ser den (men svak). Krysser fingrene for at den er sterkere i morgen 😊😊 Er så utålmodig!! 😆

Ts

Hvis den er sterkere i dag hadde jeg tippet på at kroppen gjør seg klar for å slippe et egg.

Skrevet

Den var dessverre ikke sterkere idag - men svakere 😩

Jaja, får bare være tolmodig..

Ts

Skrevet

Den var dessverre ikke sterkere idag - men svakere 😩

Jaja, får bare være tolmodig..

Ts

Så konklusjonen er igjen; en svak strek betyr ikke nødvendigvis noe

Skrevet

Så konklusjonen er igjen; en svak strek betyr ikke nødvendigvis noe

Ja, du hadde rett 😊

Skrevet

Ja, du hadde rett 😊

Eggløsningen kommer når den kommer, trøst deg med det :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...