Gå til innhold

Bettsonreklamen med John Arne Riise og Tone Damli

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg skjønner ikke den reklamen jeg. Hvilket lag er det de refererer til som det beste i PL? Hvilken sang er det John Arne begynner å synge på?

Skikkelig domm, jeg vet. :flau:

Anonymous poster hash: e38c5...baa
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg skjønner ikke den reklamen jeg. Hvilket lag er det de refererer til som det beste i PL? Hvilken sang er det John Arne begynner å synge på?

Skikkelig domm, jeg vet. :flau:

Anonymous poster hash: e38c5...baa

Glory, glory synger Damli ihvertfall 😉

Anonymous poster hash: ef45e...119

Gjest Angry Man
Skrevet

Skrur over så fort jeg ser den reklamen. Legger ikke en gang merke til hva det er reklame for, ser bare Riise og bort bort bort. :fnise:

Skrevet

Jeg skjønner heller ingenting.. Hvilken sang synger han? Hva er poenget? Jeg vet bare at reklamen irriterer meg, og jeg blir nesten gal når hun synger. Glooory glory man uniiiiiiited! Æh, skyt meg

• Liker 4
Skrevet

Han synger logisk nok sangen til Liverpool da det er hans tidligere klubb, mens Damli synger Manchester Uniteds.

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Ja, jeez, det er en selvfølge at fotballentusiaster vet det, ikke så mye for oss som ikke bryr oss dutten om det.

Han synger logisk nok sangen til Liverpool da det er hans tidligere klubb, mens Damli synger Manchester Uniteds.

Ikke så logisk for oss som ikke bryr seg dutten om fotball

Anonymous poster hash: 40aa8...9cc

• Liker 2
Gjest Mrs. Random Nick
Skrevet

You´ll never walk alone, vel!!!

:fnise:  :danse:

Skrevet

Nå får det være nok! John Arne Riise er en hedersmann! Både den nordmann med flest landskamper og flest kamper i Premier League, vunnet Champions League har han også!

Anonymous poster hash: 07dd7...127

• Liker 1
Skrevet

Nå får det være nok! John Arne Riise er en hedersmann! Både den nordmann med flest landskamper og flest kamper i Premier League, vunnet Champions League har han også!

Nå var det ikke det ts spurte om.

Anonymous poster hash: 4eba5...5d1

Skrevet

Feil, det er Claus Lundekvam som har flest kamper.

Anonymous poster hash: 9e001...af4

Skrevet

Hedersmann for at han har løpt etter en lærball... Hehehehehe

Anonymous poster hash: abf12...ef5

Skrevet

Feil, det er Claus Lundekvam som har flest kamper.

Anonymous poster hash: 9e001...af4

Nei, ikke i Premier League, som var det jeg skrev. Lundekvam har en del kamper i Wankership, men det er noe annet.

Skrevet

Huff blir flau av den reklamen!!

Først og fremst fordi de to der er så kjøpt og betalt, men også fordi Tone drar på med synginga for å vise hva hun er god for..

nei huff..

Anonymous poster hash: b9b18...402

• Liker 3
Skrevet

Haha, blir så utrolig flau av den reklamen, skikkelig klein..

Skrevet

De to mest irriterende trynene i hele kjendisnorge, som attpå til skal synge med sine jævlige irriterende stemmer, og sendes irriterende mange ganger ila en dag. Vil tro betson mister mange kunder av en så grusom reklame!

Anonymous poster hash: 8bdba...030
  • Liker 5
Skrevet

De to mest irriterende trynene i hele kjendisnorge, som attpå til skal synge med sine jævlige irriterende stemmer, og sendes irriterende mange ganger ila en dag. Vil tro betson mister mange kunder av en så grusom reklame!

Anonymous poster hash: 8bdba...030

Selvsagt gjør de ikke det, reklamen er garantert en stor suksess, ellers ville de stoppet den raskt. De merker det nok på besøkstall på nettsidene sine hver gang de kjører en reklamesnutt.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...