AnonymBruker Skrevet 9. august 2015 #241 Del Skrevet 9. august 2015 Hva har den såkalte kjæresten din gjort alle disse timene? Ignorert meg. Anonymous poster hash: 23b62...6d9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arabella Skrevet 9. august 2015 #242 Del Skrevet 9. august 2015 Ignorert meg. Anonymous poster hash: 23b62...6d9 Synes du det er merkelig? Du ignorerer jo henne også med fotballgalskapen din. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. august 2015 #243 Del Skrevet 9. august 2015 Synes du det er merkelig? Du ignorerer jo henne også med fotballgalskapen din. Nei det gjør jeg ikke. Det er hun som blir sjalu fordi jeg vil gjøre noe annet enn å alltid være med henne Anonymous poster hash: 23b62...6d9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ananas. Skrevet 9. august 2015 #244 Del Skrevet 9. august 2015 Jeg begynte å lese tråden med tanken "Hvem er det som klager på to kamper når man vet det er sesongstart i PL?", og ender med å tenke at TS burde vurdere om det er forholdet eller fotballen som er viktigst. Om det er forholdet så lar det seg kombinere med fotball, men et utvalg. Snart kommer det en baby som krever full oppmerksomhet når som helst, som hverken venter på sluttsignal eller tar hensyn til straffespark, om du ikke tilpasser deg dama så er du uansett nødt til å tilpasse deg babyen. Det er helt greit å være "nerd", enten det gjelder jobb, hobby eller fag, men man må tilpasse seg det at man lever sammen med noen. Snakk med dama en gang dere begge er rolige, fortell hvor viktig fotballen er for deg, og spør hva hun mener er akseptabel mengde. Deretter snakker dere sammen og forsøker å bli enige om ett eller annet. Spør hvorfor det plager henne, sannsynligvis er det mangel på kjærestetid, deltagelse i husarbeid, nervøsitet for hva slags ansvar du kommer til å ta for babyen når du alltid er opptatt med fotball e.l. Det er nok ikke selve fotballen som egentlig er problemet, men at hun føler det tar tid og energi fra andre ting som hun mener er viktig i forholdet deres. Jeg gjetter at du må prioritere noen favorittlag, å skulle følge med på alle deres konkurrenter hver gang også blir veldig mye fotball. Hovedpoenget mitt er at du bør lytte til hva hun har å si, og så finne ut om dette er noe du kan tilpasse deg, eller løse ting på en annen måte slik at dere begge får dekket deres behov i forholdet. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brimi Skrevet 9. august 2015 #245 Del Skrevet 9. august 2015 Er ikke rart hun er sur på deg TS. Snakker du til kjæresten din på samme måte som du gjør her? Og hvorfor i all verden gikk du inn i et forhold om du ikke er interessert i å være i et? 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Peter007 Skrevet 9. august 2015 #246 Del Skrevet 9. august 2015 Har helt siden jeg var tenåring kost meg med premier league og annen fotball på tv både i midtuka og i helgene, men nå står dama i veien for meg. Vi ble samboere i fjor høst og etter mye diskusjon ble hun enig om å kjøpe de rette fotballpakkene.. Men hun skjønner ikke at det ikke er noe vits å abonnere på det hvis du ikke skal se på det og sånn som det er nå blir hun sur hvis jeg ser mer enn en kamp per dag. Vi krangler utrolig mye om det og jeg har ikke fått sett en kamp med god samvittighet det sista halve året og kjenner jeg er møkklei av det. I går var hun i godt humør helt til jeg skulle se kamp nummer to på kvelden og hele kvelden gikk bort til surmuling fra hennes side.Klarte ikke glede meg over resultatet en gang. Dette tærer på meg, hun er gravid så det er foreløpig ikke aktuelt å gå fra hverandre heller, men samtidig kjenner jeg at lysten blir større og større. Ikke får jeg lyst å snakke med henne heller. Hvordan skal jeg få henne til å forstå hvilken viktig del av livet mitt det er? Anonymous poster hash: 23b62...6d9 Har dere en fremtid sammen? Noen vits å fortsette forholdet? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tussi84 Skrevet 10. august 2015 #247 Del Skrevet 10. august 2015 Uansett om ts og dama går fra hverandre eller ikke så lurer jeg på hvordan han skal klare å sette barnet foran sine egne behov. Kanskje barnet vil se på barne tv. Kanskje det er skole avslutning. Kanskje barnet skal i en bursdag.. nei vettu sønnen min eller datter. Det passer ikke for da skal pappa se på fotball kamp. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. august 2015 #248 Del Skrevet 10. august 2015 Uansett om ts og dama går fra hverandre eller ikke så lurer jeg på hvordan han skal klare å sette barnet foran sine egne behov. Kanskje barnet vil se på barne tv. Kanskje det er skole avslutning. Kanskje barnet skal i en bursdag.. nei vettu sønnen min eller datter. Det passer ikke for da skal pappa se på fotball kamp. Selvfølgelig klarer jeg å ta meg av ungen også. Tror dere jeg er blåst? Men det er forskjell på å ta seg av ungen å kaste bort fotballkamper på kjærestetid. Anonymous poster hash: 23b62...6d9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. august 2015 #249 Del Skrevet 10. august 2015 Selvfølgelig klarer jeg å ta meg av ungen også. Tror dere jeg er blåst? Men det er forskjell på å ta seg av ungen å kaste bort fotballkamper på kjærestetid.Anonymous poster hash: 23b62...6d9 Merker jeg bare har lyst til å klappe til deg å banke litt vett inn i den fotballgale hjernen din. "kaste bort kamp på kjærestetid"!!!? Dump dama di, hun fortjener tusen ganger bedre enn deg, og attpåtil venter hun ditt barn.Håper ungen får mor sine gener. Jesus christ for en umoden idiot. Anonymous poster hash: 81cef...821 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
JAnonymous Skrevet 10. august 2015 #250 Del Skrevet 10. august 2015 Glem lidenskapen din. Du er bare sta. Gå og gjør damen din fornøyd. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. august 2015 #251 Del Skrevet 10. august 2015 Så du er uenig i at man skal respektere hverandres grenser når det gjelder sex? Veldig mange er det, ja. Hvis ikke hadde ikke disse tingene vært så store som de er, for menn er som regel ikke interessert. En del kvinner er også litt for flinke til å angripe typens disponering av sin fritid, uten å være like villige til å se på hvordan de disponerer sin egen. Rett og slett fordi de ikke ser på rosabloggelesingen og reality-tittingen sin som et "tidsfordriv", på samme måte som de ser på dataspillingen og fotball-tittingen til typen som det. Hvorfor er det eneste argumentet deres realityserier og rosablogger? Langt fra alle kvinner bruker tiden sin på dette. Anonymous poster hash: e9cd8...021 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vena Cava Skrevet 10. august 2015 #252 Del Skrevet 10. august 2015 Selvfølgelig klarer jeg å ta meg av ungen også. Tror dere jeg er blåst? Men det er forskjell på å ta seg av ungen å kaste bort fotballkamper på kjærestetid.Anonymous poster hash: 23b62...6d9 Så du er villig til å gi opp en del av fotballtiden tin til fordel for barnet ditt, men ikke din egen kjæreste? Du kan umulig være glad i henne. Stakkars kvinne.. Håper hun finner ut av hvor lite du bryr deg og heller finner seg en som setter pris på henne. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. august 2015 #253 Del Skrevet 10. august 2015 Selvfølgelig klarer jeg å ta meg av ungen også. Tror dere jeg er blåst? Men det er forskjell på å ta seg av ungen å kaste bort fotballkamper på kjærestetid. Anonymous poster hash: 23b62...6d9 Ja. Anonymous poster hash: ffea9...ea3 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vena Cava Skrevet 10. august 2015 #254 Del Skrevet 10. august 2015 Ja.Anonymous poster hash: ffea9...ea3 😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. august 2015 #255 Del Skrevet 10. august 2015 Jeg utfordrer deg til å finne en kvinne som mener mannen ikke skal respektere hennes grenser i forhold til sex (Derimot er det vesentlig lettere å finne kvinner som mener de selv ikke behøver å respektere mannens grenser i forhold til sosialisering) Jeg tror uansett at det er ganske lett å finne mange kvinner (og menn) som strekker seg til dels langt for at partneren skal ha det bra. Enten det gjelder sex og å være med på noe man egentlig ikke har veldig lyst til, eller det er familiebesøk, turer, opplevelser som den andre setter veldig pris på. Jeg tror også du finner en del menn som sutrer, klager, maser og furter - fordi jenta ikke ønsker å være med på ting. Fremdeles enten det gjelder sex eller noe annet. De fleste klarer å finne en balanse som gjør at begge føler seg både tatt vare på, sett og som egne individ selv om de er en del av et par. Håper jeg Manglende respekt for den andres behov og ønsker er ikke kjønnsbasert. Anonymous poster hash: a11aa...57f 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dina86 Skrevet 10. august 2015 #256 Del Skrevet 10. august 2015 Synd du ikke tenkte på dette før du ble sammen med henne. Det finnes jenter(som meg) som selv gjerne vil se ganske mange kamper i uka. Men nå er kjæresten min veldig flink til å vise at han er glad i meg og vil tilbringe mye tid sammen med meg. Det er nødvendig i tillegg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. august 2015 #257 Del Skrevet 10. august 2015 Jeg begynner å tenke at dette bare er troll, jeg. Kall meg naiv, men jeg har ikke tro på at det finnes noen som er så totalt tilbakestående i et forhold. Høres ut som et mareritt å bo med, hadde jeg vært dama hadde jeg dumpet han for lengst, så kunne han sittet og tørrjukket til tv-en hele dagen i fred. Så kunne hun fått en som faktisk bryr seg om å være i et forhold. Anonymous poster hash: 1b40e...a80 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Snuppi Skrevet 10. august 2015 #258 Del Skrevet 10. august 2015 Selvfølgelig klarer jeg å ta meg av ungen også. Tror dere jeg er blåst? Men det er forskjell på å ta seg av ungen å kaste bort fotballkamper på kjærestetid.Anonymous poster hash: 23b62...6d9 Jeg tviler på om du takler svaret på spørsmålet om vi tror du er helt blåst. Du har ikke skrevet noe som tilsier at du ikke er helt blåst. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Erazor Skrevet 10. august 2015 #259 Del Skrevet 10. august 2015 (...) Det jeg ville frem til, er at selv om det er en verden du deltar i, er du mest passiv. Du skaper ikke noe selv! Jeg skaper selv ( fotografi, tegning, musikk bl.a ), det er mine store lidenskaper i livet. Jeg har som sagt stor forståelse for det å ha en lidenskap, men når det blir en passiv lidenskap, og at den styrer livet ditt som det høres ut som den gjør, forstår jeg at din samboer kan reagere. (...) Anonymous poster hash: ec69c...a7c Jeg har liten forståelse for fordømming av en lidenskap bare fordi den ikke er skapende. Å si at dine lidenskaper er mer verdifulle enn andres, fremstår intolerant. Nå er det på tide å bli voksen. Om flere hadde innsett at å bli voksen ikke innebærer å gi slipp på alle sin egne ønsker og interesser, tror jeg flere hadde vært mer tilfreds med livet. Lol nei det er ikke viktigere når du ikke får drive med lidenskapen din. Ja jeg "hjelper til" hjemme. Jeg lager som oftest middagen, og trakter kaffen om morgenene siden jeg står opp først. Støvsuger som regel før kamp også hvis jeg vet hun kommer til å gå rundt og fomler med det når det er kamp. En kamp er alt for lite, særlig siden det ikke går kamper hver dag.Er det ingen som har noe forslag til hvordan det kan løses uten å kutte ned på fotballen da? Anonymous poster hash: 23b62...6d9 Jeg tror den eneste løsningen ligger i kommunikasjon. I dette tilfellet må du forsøke å kommunisere hvor viktig fotball er for deg, slik at kjæresten din forstår det. Slik det ser ut fra tråden, har interessen din alltid vært der. Derfor kan det virke som om kjæresten din hadde urealistiske forventninger til at dette skulle forandre seg når dere gikk inn i et forhold. Da blir det selvsagt problemer. Utfordringen nå, er å komme til et punkt hvor du får aksept for den tiden du bruker på fotball. Noen ganger kan irritasjonen oppstå av at du ønsker å se på fotball generelt, og ikke at kjæresten din ønsker noe spesielt fra deg akkurat da (noe som kan være grunnen til at to tv-er ikke ser ut til å være en løsning for henne). En begynnelse kan kanskje være å få konkrete innspill fra kjæresten om hva hun ønsker fra deg, og ikke bare at hun vil at du skal se mindre fotball. Siden to tv-er ikke er akseptert, er det mulig å for eksempel benytte et nettbrett eller en laptop sammen med gode hodetelefoner. Da kan hun for eksempel sitte i armkroken din og dele popcorn med deg samtidig som du ser fotball og hun ser tv-serier eller surfer. Ellers kan det nok hjelpe om du er spesielt oppmerksom og lydhør i de tidene du ikke ser fotball. Et klart skille mellom fotballtid og annen tid kan gjøre det enklere å forholde seg til interessen. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ardwinna Skrevet 10. august 2015 #260 Del Skrevet 10. august 2015 Ja, det er kvalmende at hun ikke kan forstå lidenskapen min. Jeg orker ikke bruke livet på å være en sånn kjæreste som damer vil ha. Det er for tidkrevende og lite interessant, men jeg bruker jo tid med henne utenfor sporten også. Men jeg gidder ikke å ha kjærestekvelder når jeg heller vil se fotball. Anonymous poster hash: 23b62...6d9 Nei det er ikke kvalmende. Mulig hun hadde feil forventninger da hun inngikk et forhold med deg og trodde i forelskelsens lykkerus at hun skulle klare å forandre deg, men det er menneskelig å feile. Nå har hun forhåpentlig lært og kan gå videre til en mann som passer henne bedre. Håper du mener det når du sier du ikke gidder mer, og faktisk avslutter forholdet. Uansett om ts og dama går fra hverandre eller ikke så lurer jeg på hvordan han skal klare å sette barnet foran sine egne behov. Kanskje barnet vil se på barne tv. Kanskje det er skole avslutning. Kanskje barnet skal i en bursdag.. nei vettu sønnen min eller datter. Det passer ikke for da skal pappa se på fotball kamp. Det kan se ut som at hun havner i statistikken over alenemødre som i følge flere (menn) her inne burde skamme seg fordi de fikk barn med en idiot. Jeg synes oppriktig synd på henne som må dele ansvaret for ungen med TS, det blir neppe enklere å få litt av hans tid når de har gått fra hverandre. Det er likevel så mye rart med denne tråden at jeg er troende til å si meg enig med med AB: Jeg begynner å tenke at dette bare er troll, jeg. Kall meg naiv, men jeg har ikke tro på at det finnes noen som er så totalt tilbakestående i et forhold. Anonymous poster hash: 1b40e...a80 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå