AnonymBruker Skrevet 9. august 2015 #221 Del Skrevet 9. august 2015 Det er jo sinnssykt at dere mener det å se noen kamper i helgen pluss et par kamper i midtuken annen hver til hver 3. uke er mye. fyfaen Anonymous poster hash: 23b62...6d9 se her: (TS skriver:) "AnonymBruker, on 09 Aug 2015 - 13:56, said: Har helt siden jeg var tenåring kost meg med premier league og annen fotball på tv både i midtuka og i helgene, men nå står dama i veien for meg. Vi ble samboere i fjor høst og etter mye diskusjon ble hun enig om å kjøpe de rette fotballpakkene.. Men hun skjønner ikke at det ikke er noe vits å abonnere på det hvis du ikke skal se på det og sånn som det er nå blir hun sur hvis jeg ser mer enn en kamp per dag. Vi krangler utrolig mye om det og jeg har ikke fått sett en kamp med god samvittighet det sista halve året og kjenner jeg er møkklei av det. I går var hun i godt humør helt til jeg skulle se kamp nummer to på kvelden og hele kvelden gikk bort til surmuling fra hennes side.Klarte ikke glede meg over resultatet en gang. Dette tærer på meg, hun er gravid så det er foreløpig ikke aktuelt å gå fra hverandre heller, men samtidig kjenner jeg at lysten blir større og større. Ikke får jeg lyst å snakke med henne heller. Hvordan skal jeg få henne til å forstå hvilken viktig del av livet mitt det er? Anonymous poster hash: 23b62...6d9 " Høres ut som 1-2 daglige kamper... Anonymous poster hash: 136fd...c7c 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. august 2015 #222 Del Skrevet 9. august 2015 Nei, jeg har aldri sagt det har vært hver dag. Det er dere som har lest dere blind på noen få linjer. Det er toppen mulig å få med seg 3 kamper på lørdag, 2-3 på søndag, toppen 3-4 i løpet av midtuken, dette er langt i fra noe hver dag. Og midtuke kamper er ikke hver uke heller. Det er hver andre eller hver tredje. Ja vi gjør kjæresteting sammen. Vi lager mat sammen og går turer og er ute og spiser i blant Anonymous poster hash: 23b62...6d9 hmmm Du skrev her: " AnonymBruker, on 09 Aug 2015 - 13:56, said: Har helt siden jeg var tenåring kost meg med premier league og annen fotball på tv både i midtuka og i helgene, men nå står dama i veien for meg. Vi ble samboere i fjor høst og etter mye diskusjon ble hun enig om å kjøpe de rette fotballpakkene.. Men hun skjønner ikke at det ikke er noe vits å abonnere på det hvis du ikke skal se på det og sånn som det er nå blir hun sur hvis jeg ser mer enn en kamp per dag. Vi krangler utrolig mye om det og jeg har ikke fått sett en kamp med god samvittighet det sista halve året og kjenner jeg er møkklei av det. I går var hun i godt humør helt til jeg skulle se kamp nummer to på kvelden og hele kvelden gikk bort til surmuling fra hennes side.Klarte ikke glede meg over resultatet en gang. Dette tærer på meg, hun er gravid så det er foreløpig ikke aktuelt å gå fra hverandre heller, men samtidig kjenner jeg at lysten blir større og større. Ikke får jeg lyst å snakke med henne heller. Hvordan skal jeg få henne til å forstå hvilken viktig del av livet mitt det er? Anonymous poster hash: 23b62...6d9 " Da misforsto jeg da, eller? Anonymous poster hash: 136fd...c7c 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arabella Skrevet 9. august 2015 #223 Del Skrevet 9. august 2015 Nei, jeg har aldri sagt det har vært hver dag. Det er dere som har lest dere blind på noen få linjer. Det er toppen mulig å få med seg 3 kamper på lørdag, 2-3 på søndag, toppen 3-4 i løpet av midtuken, dette er langt i fra noe hver dag. Og midtuke kamper er ikke hver uke heller. Det er hver andre eller hver tredje. Ja vi gjør kjæresteting sammen. Vi lager mat sammen og går turer og er ute og spiser i blant Anonymous poster hash: 23b62...6d9 Hvem tar seg alle de kjedelige, men nødvendige gjøremål i huset? Rengjøring, oppvask, klesvask, generell rydding? 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. august 2015 #224 Del Skrevet 9. august 2015 Åja man skal ikke ha det gøy når man er voksen altså? Anonymous poster hash: 23b62...6d9 Man kan ha det mye moro som voksen men vil man leve som en ansvarsløs ungkar bør man ikke skaffe seg samboer og barn. Det er faktisk også fullt mulig å både ha en lidenskap og morsomme hobbyer selv om man er i et forhold. Greia er bare at du ikke kan få i både pose og sekk, skal du gjøre plass til en dame og en unge i livet er det noe som må vike. I ditt tilfelle må du kutte litt ned på fotballen og dama di må kutte litt ned på noe av det hun liker å gjøre. Hvis du overhodet ikke skjønner dette må du mangle noe. Eller så troller du bare for å få fart på damene her inne. Det går an å skifte bleier og trøste samtidig som man følger med på en kamp. Han sier jo selv at han snakke og gjøre andre ting samtidig, han sitter ikke helt paralysert foran skjermen. Anonymous poster hash: 16b60...4a8 Nå er ikke jeg så veldig bevandret i bleieskift men tenker du da at han skal skifte bleier i godstolen mens han ser kampen? Hva skjer om ungen får sprutbæsj eller gulper på fjernkontrollen? Hva når ungen skriker så høyt at ts går glipp av noe? Jeg vil tro en skrikende baby er enda mer forstyrrende enn ei masete dame. Men for all del, dette høres gøy ut. Han må gjerne legge ut bilde av denne herlige multitaskinga! Selvfølgelig syns du det, for du har jo oppussingsdilla selv. Det er så typisk dere kvinner . Dere er så lidenskapelig opptatt av å pusse opp, kjøpe hus, få barn og alt det der, så definerer dere modenhet etter hva der selv vil få ut av livet. Mens det vi er opptatt av er umodent og teit og ikke verdt å bruke tid på. Du bekrefter akkurat det jeg mistenker at dama egentlig mener også. Anonymous poster hash: 23b62...6d9 Voksenlivet handler nok (dessverre for deg kanskje) om å kjøpe hus (som ofte må pusses opp om man ikke har råd til å kjøpe splitter nytt) og mange synes også etterhvert det er passende å få barn. Dette gjelder ikke bare for damer selv om du og flere andre menn her tydeligvis tror det. Hva "alt det der" betyr aner jeg ikke da damer har forskjellige interesser og prioriteringer i livet. Alle damer er ikke rosabloggentusiaster og heldigvis er heller ikke alle menn fotballidioter heller. Lol nei det er ikke viktigere når du ikke får drive med lidenskapen din. Ja jeg "hjelper til" hjemme. Jeg lager som oftest middagen, og trakter kaffen om morgenene siden jeg står opp først. Støvsuger som regel før kamp også hvis jeg vet hun kommer til å gå rundt og fomler med det når det er kamp. En kamp er alt for lite, særlig siden det ikke går kamper hver dag.Er det ingen som har noe forslag til hvordan det kan løses uten å kutte ned på fotballen da? Anonymous poster hash: 23b62...6d9 Flere har vel kommet med en konkret løsning: kutte ned på damekontakten, det vil si slå opp med henne, og bli ungkar igjen. Da kan du styre tida di 100% utenom jobb og slipper å plages med å ha ei dame som stiller krav til deg. Nei det er det ikke. Slik satt min far i alle år, slik sitter kompisene mine, slik sitter alle jeg kjenner, og flere bruker mye mer tid på det enn jeg gjør. Dere lever i en boble, en feministboble der dere tror menn gidder et der kvinneføleriet deres bare fordi noen av dere er så unge enda at dere fortsatt finner menn som er kåte og desperate nok til å holde ut med at dere holde dem i bånd. Dere kommer til å få dere deres livs sjokk når typene deres får mer enn nok av dere, vær du sikker. Anonymous poster hash: 23b62...6d9 Ok, nå er jeg snart 38 og har enda ikke fått mitt livs sjokk. Når kan jeg forvente det? Denne tråden blir i grunnen bare mer og mer festlig! Anonymous poster hash: 8f5b7...0fd 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. august 2015 #225 Del Skrevet 9. august 2015 se her: (TS skriver:) "AnonymBruker, on 09 Aug 2015 - 13:56, said: Har helt siden jeg var tenåring kost meg med premier league og annen fotball på tv både i midtuka og i helgene, men nå står dama i veien for meg. Vi ble samboere i fjor høst og etter mye diskusjon ble hun enig om å kjøpe de rette fotballpakkene.. Men hun skjønner ikke at det ikke er noe vits å abonnere på det hvis du ikke skal se på det og sånn som det er nå blir hun sur hvis jeg ser mer enn en kamp per dag. Vi krangler utrolig mye om det og jeg har ikke fått sett en kamp med god samvittighet det sista halve året og kjenner jeg er møkklei av det. I går var hun i godt humør helt til jeg skulle se kamp nummer to på kvelden og hele kvelden gikk bort til surmuling fra hennes side.Klarte ikke glede meg over resultatet en gang. Dette tærer på meg, hun er gravid så det er foreløpig ikke aktuelt å gå fra hverandre heller, men samtidig kjenner jeg at lysten blir større og større. Ikke får jeg lyst å snakke med henne heller. Hvordan skal jeg få henne til å forstå hvilken viktig del av livet mitt det er? Anonymous poster hash: 23b62...6d9 " Høres ut som 1-2 daglige kamper... Anonymous poster hash: 136fd...c7c Det er du som ikke skjønner terminlsta. Selv om jeg ser flre kamper når de først går så går det ikke kamper daglig. Anonymous poster hash: 23b62...6d9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
appelsinjuice Skrevet 9. august 2015 #226 Del Skrevet 9. august 2015 Nei, jeg har aldri sagt det har vært hver dag. Det er dere som har lest dere blind på noen få linjer. Det er toppen mulig å få med seg 3 kamper på lørdag, 2-3 på søndag, toppen 3-4 i løpet av midtuken, dette er langt i fra noe hver dag. Og midtuke kamper er ikke hver uke heller. Det er hver andre eller hver tredje. Ja vi gjør kjæresteting sammen. Vi lager mat sammen og går turer og er ute og spiser i blant Anonymous poster hash: 23b62...6d9 Så på en uke med midtukekamper ser du opptil 10 kamper i uka? Og hver helg sitter du og ser på fotball hele dagen? Jeg tenker at du hadde hatt det best som singel, jeg. Og det kommer du trolig til å bli ganske snart, når babyen kommer. Det er ganske tydelig at kjæresten din og den blivende familien ikke er en like høy prioritet som "lidenskapen" din, så jeg skjønner ikke hvorfor dere har planlagt barn i det hele tatt. Tror du det er artig for kjæresten din at du okkuperer stua med, for henne, komplett uinteressant underholdning? Hva om hun plutselig blir hekta på en kjip serie, laster ned 40 sesonger og forventer å få okkupere TV'en i 4-6 timer hver ettermiddag og helg? Hadde det vært greit for deg? Da hadde du i alle fall ikke fått sett fotball, med mindre du satte deg et annet sted. Hvorfor er det kun du som har enerett på TV'en? 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. august 2015 #227 Del Skrevet 9. august 2015 Det er du som ikke skjønner terminlsta. Selv om jeg ser flre kamper når de først går så går det ikke kamper daglig. Anonymous poster hash: 23b62...6d9 Sorry at jeg misforsto. Jeg har ikke greie på terminlister for fotball. Når har din fru termin? Anonymous poster hash: 136fd...c7c 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. august 2015 #228 Del Skrevet 9. august 2015 Så på en uke med midtukekamper ser du opptil 10 kamper i uka? Og hver helg sitter du og ser på fotball hele dagen? Jeg tenker at du hadde hatt det best som singel, jeg. Og det kommer du trolig til å bli ganske snart, når babyen kommer. Det er ganske tydelig at kjæresten din og den blivende familien ikke er en like høy prioritet som "lidenskapen" din, så jeg skjønner ikke hvorfor dere har planlagt barn i det hele tatt. Tror du det er artig for kjæresten din at du okkuperer stua med, for henne, komplett uinteressant underholdning? Hva om hun plutselig blir hekta på en kjip serie, laster ned 40 sesonger og forventer å få okkupere TV'en i 4-6 timer hver ettermiddag og helg? Hadde det vært greit for deg? Da hadde du i alle fall ikke fått sett fotball, med mindre du satte deg et annet sted. Hvorfor er det kun du som har enerett på TV'en? Men nå må du forstå at midtukekampene er sjeldnere. annenhver til hver tredje uke. SÅ i praksis blir det i snakk kanskje 5 kamper i uka, der de fleste er i helgen. Jeg ser ikke cup kamper for eksempel. Landslagsfotballen driter jeg også i. Jeg ser bare tippeliga, premier league pluss europa cupene Alle andre jeg kjenner som er over middels interessert i fotball ser langt flere kamper enn meg. Hun ser jo bare på netflix uansett, men jeg har foreslått å kjøpe en ny tv som en av oss kan bruke. Men hun slår seg vrang når det er snakk om å få se tilstrekkelig fotball. Anonymous poster hash: 23b62...6d9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. august 2015 #229 Del Skrevet 9. august 2015 Hvem tar seg alle de kjedelige, men nødvendige gjøremål i huset? Rengjøring, oppvask, klesvask, generell rydding? Sette på oppvaskmaskin og vaskemaskin før kampen og rydde ut etter kampen, tror du det kunne vært en mulighet? Dessuten har han allerede sagt at han støvsuger og lager middag. Anonymous poster hash: 16b60...4a8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. august 2015 #230 Del Skrevet 9. august 2015 Og vi har ikke planlagt noe barn, hvorfor henger dere dere sånn opp i det Anonymous poster hash: 23b62...6d9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. august 2015 #231 Del Skrevet 9. august 2015 Jeg var sammen med en fyr som spilte helt utrolige mengder dataspill. Da vi fikk barn ble vi enige om at 1 time om dagen måtte være nok, og så mye han ville om jeg og barnet ikke var hjemme. Da satt han med hodetelefoner, så det forstyrret jo ikke meg. Det viste seg likevel at han i lengden nok var aller mest interessert i å leve et ungkarsliv, og jeg ønsket ikke å bo med en mann som så på familielivet som en byrde. Sukk og stønn når vi kom hjem, for da måtte han slå av spillet og tilbringe tid med oss... Nei, ts... Om jeg var samboeren din, så hadde jeg satt pris på å få bli dumpet så fort som mulig, og slippe å tilbringe graviditeten med å irritere meg over en fyr som likevel kommer til å dumpe meg på sikt. Anonymous poster hash: 6cbc0...af7 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ardwinna Skrevet 9. august 2015 #232 Del Skrevet 9. august 2015 Men nå må du forstå at midtukekampene er sjeldnere. annenhver til hver tredje uke. SÅ i praksis blir det i snakk kanskje 5 kamper i uka, der de fleste er i helgen. Jeg ser ikke cup kamper for eksempel. Landslagsfotballen driter jeg også i. Jeg ser bare tippeliga, premier league pluss europa cupene Alle andre jeg kjenner som er over middels interessert i fotball ser langt flere kamper enn meg. Hun ser jo bare på netflix uansett, men jeg har foreslått å kjøpe en ny tv som en av oss kan bruke. Men hun slår seg vrang når det er snakk om å få se tilstrekkelig fotball. Anonymous poster hash: 23b62...6d9 Akkurat der skal jeg gi deg et lite poeng for hun burde gå med på å se Netflix på en egen TV mens du ser fotball. Det hadde jeg gjort, glatt. Eller gått meg en tur eller noe. Jeg får litt følelsen av at det ligger mer under her enn fotballstundene dine. Er det noe annet som gnisser? Hun er jo sikkert proppfull av gravidehormoner som slår ut i full blomst, men om det er sant at du gjennomsnittlig ser bare 1-2 kamper om dagen (noen dager ingen og noen dager flere) så burde det jo være levelig så fremt du ellers er en trivelig og omtenksom kar. Spørsmålet er bare om du prøver å imøtekomme henne på noe område eller om du bare vil være i fred med fotballen din og alltid lar den komme foran andre ting. Hvis ikke du er interessert i å kutte ned for hennes skyld er kanskje løsninga at dere går i fra hverandre. Da kan du enten bli singel og styre livet ditt selv eller prøve å finne ei dame som også er interessert i fotball. Problemet her er vel bare at dere venter barn, da blir det andre boller i livet selv om dere går i fra hverandre. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. august 2015 #233 Del Skrevet 9. august 2015 Jeg var sammen med en fyr som spilte helt utrolige mengder dataspill. Da vi fikk barn ble vi enige om at 1 time om dagen måtte være nok, og så mye han ville om jeg og barnet ikke var hjemme. Da satt han med hodetelefoner, så det forstyrret jo ikke meg. Det viste seg likevel at han i lengden nok var aller mest interessert i å leve et ungkarsliv, og jeg ønsket ikke å bo med en mann som så på familielivet som en byrde. Sukk og stønn når vi kom hjem, for da måtte han slå av spillet og tilbringe tid med oss... Nei, ts... Om jeg var samboeren din, så hadde jeg satt pris på å få bli dumpet så fort som mulig, og slippe å tilbringe graviditeten med å irritere meg over en fyr som likevel kommer til å dumpe meg på sikt. Anonymous poster hash: 6cbc0...af7 Dette! Det er greit at noen mennesker lever best når de får styre sitt eget liv fullt og helt uten tilpasninger til andre mennesker, men da må man også godta at andre ikke ønsker å leve livet sitt med en. Det er virkelig trist at hun ble gravid før dere oppdaget denne mismatchen som forholdet deres ser ut til å være. Gå fra henne nå, først som sist, og lev det livet du helst ønsker. Så får hun mulighet til å finne en annen hun kan leve sitt liv med som passer hennes mål og ønsker bedre. Anonymous poster hash: 20923...a62 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. august 2015 #234 Del Skrevet 9. august 2015 Akkurat der skal jeg gi deg et lite poeng for hun burde gå med på å se Netflix på en egen TV mens du ser fotball. Det hadde jeg gjort, glatt. Eller gått meg en tur eller noe. Jeg får litt følelsen av at det ligger mer under her enn fotballstundene dine. Er det noe annet som gnisser? Hun er jo sikkert proppfull av gravidehormoner som slår ut i full blomst, men om det er sant at du gjennomsnittlig ser bare 1-2 kamper om dagen (noen dager ingen og noen dager flere) så burde det jo være levelig så fremt du ellers er en trivelig og omtenksom kar. Spørsmålet er bare om du prøver å imøtekomme henne på noe område eller om du bare vil være i fred med fotballen din og alltid lar den komme foran andre ting. Hvis ikke du er interessert i å kutte ned for hennes skyld er kanskje løsninga at dere går i fra hverandre. Da kan du enten bli singel og styre livet ditt selv eller prøve å finne ei dame som også er interessert i fotball. Problemet her er vel bare at dere venter barn, da blir det andre boller i livet selv om dere går i fra hverandre. Ja, det er kvalmende at hun ikke kan forstå lidenskapen min. Jeg orker ikke bruke livet på å være en sånn kjæreste som damer vil ha. Det er for tidkrevende og lite interessant, men jeg bruker jo tid med henne utenfor sporten også. Men jeg gidder ikke å ha kjærestekvelder når jeg heller vil se fotball. Anonymous poster hash: 23b62...6d9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arabella Skrevet 9. august 2015 #235 Del Skrevet 9. august 2015 Ja, det er kvalmende at hun ikke kan forstå lidenskapen min. Jeg orker ikke bruke livet på å være en sånn kjæreste som damer vil ha. Det er for tidkrevende og lite interessant, men jeg bruker jo tid med henne utenfor sporten også. Men jeg gidder ikke å ha kjærestekvelder når jeg heller vil se fotball. Anonymous poster hash: 23b62...6d9 Jeg sier som den over, gjør slutt med henne nå før barnet blir født, så får hun noe tid å omstille seg til alenemor-tilværelsen. Du er hverken partner- eller farsemne. Dere vil begge få det best hver for seg. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. august 2015 #236 Del Skrevet 9. august 2015 Ja, det er kvalmende at hun ikke kan forstå lidenskapen min. Jeg orker ikke bruke livet på å være en sånn kjæreste som damer vil ha. Det er for tidkrevende og lite interessant, men jeg bruker jo tid med henne utenfor sporten også. Men jeg gidder ikke å ha kjærestekvelder når jeg heller vil se fotball. Anonymous poster hash: 23b62...6d9 Eller sitte på KG å sutre i over ni timer. Som du har gjort i dag. Anonymous poster hash: ffea9...ea3 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ops2 Skrevet 9. august 2015 #237 Del Skrevet 9. august 2015 Nei, det er du som ikke forstår dybden av spillet hvis du tror det er like tomt som de drama og såpeseriene dere sluker. Grunnen til at jeg vil følge med såpass er jo fordi jeg ikke bare vil bli underholdt å følge med passivt i 90 minutter. Det er en verden jeg deltar i. Anonymous poster hash: 23b62...6d9 Og samtidig som du går inn i kampen i dybden og analyserer så påstår du at du kan snakke med dama samtidig.... du motsier jo deg sjøl så det er pinlig. Hvis svarene er "Mhm" så er det ikke en samtale. Kan snakke til veggen. Og hvis du ikke er et troll, så kan du svare på følgende, Hvor mange dager i uka lager du middag? Hvor mange dager i uka vasker du opp, tørker av kjøkkenbordet, benken og vasker komfyren? Når skiftet du på sengene sist? Når vasket du badet sist? Hadde du tenkt at samboeren din skal ta alt barnestell mens du ser fotball fire timer i strekk? Til din informasjon så går det ihvertfall tre år før et barn blir såpass stort at det kan stabbe rundt og sparke en ball. Hva skal du gjøre når barnet vil se barnetv og det kolliderer med en kamp? Eller når samboeren er ute og handler bleier og barnet har litt feber og gråter under den voldsomt spennende Premier League kampen du bare MÅ se? Skal du kreve at dama skal ta med seg en sutrete, småsyk unge i butikken så du får fred? Eller skal hun være hjemme og bruke et håndkle isteden for bleier? 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. august 2015 #238 Del Skrevet 9. august 2015 Latterlig tråd. Vis dama tråden, så slipper du å ts stilling til problemet & er single på no time! Når det blir pappahelg kan du alliere deg med din egen mor! Ikke patetisk i det hele tatt :-) Lykke til med livet som evig guttunge! Anonymous poster hash: 42e0e...9d0 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. august 2015 #239 Del Skrevet 9. august 2015 Eller sitte på KG å sutre i over ni timer. Som du har gjort i dag. Anonymous poster hash: ffea9...ea3 Jeg har sett på fotball. Det viser bare at jeg får til å gjøre flere ting samtidig. Anonymous poster hash: 23b62...6d9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arabella Skrevet 9. august 2015 #240 Del Skrevet 9. august 2015 Jeg har sett på fotball. Det viser bare at jeg får til å gjøre flere ting samtidig. Anonymous poster hash: 23b62...6d9 Hva har den såkalte kjæresten din gjort alle disse timene? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå