SnappleIsland Skrevet 9. august 2015 #1 Skrevet 9. august 2015 Den nye typen min kommer på besøk i morgen og tenkte på å lage en salat bestående av stekt indrefilet, salat, pasta, cherrytomater, avocado, løk, søt paprika og fetaost med soltørkede tomater. Så skal jeg ha noe godt brød til eller rundstykker. Tenkte kanskje en god rømmedressing kunne serveres ved siden av. Noen som har oppskrift på en god rømmedressing som kunne passet til denne salaten? :-)
Gjest O.G. Skrevet 9. august 2015 #2 Skrevet 9. august 2015 Chilli, lime og koriander. + Salt og pepper.
AnonymBruker Skrevet 9. august 2015 #3 Skrevet 9. august 2015 Koriander ville jeg holdt meg unna med mindre du er sikker på at han liker det. Mange synes det smaker såpe, rett og slett. Har ødelagt flere gode måltider for min del.Anonymous poster hash: b079e...339 1
SnappleIsland Skrevet 9. august 2015 Forfatter #4 Skrevet 9. august 2015 Ingen av oss liker chili dessverre. :-/ Kan en søt rømmedressing passe til dette mon tro... Med kanskje honning og noen urter?
SnappleIsland Skrevet 9. august 2015 Forfatter #5 Skrevet 9. august 2015 Har tenkt litt over hva som kan bli godt til. Tror dere en av disse dressingene kan passe?: 1: - rømme - majones -honning/sukker -salt og pepper - et moset fedd hvitløk - litt karri 2: - pesto a la genovese - seterrømme - moset fetaost - honning 1
AnonymBruker Skrevet 9. august 2015 #6 Skrevet 9. august 2015 Jeg bruker creme fresh (eller hvordan det skrives) og blander med revet manchego, hakket salvie, salt, pepper og sitron. Evt pestodressing som over, jeg blander 50/50 med c.f. og har i litt sitron og olje. Selv elsker jeg koriander, men det er visst genetisk om man liker det eller ikke, de fleste vennene mine syns det smaker våte ullsokker... Anonymous poster hash: d54d2...556
Chelsea Skrevet 14. august 2015 #7 Skrevet 14. august 2015 Jeg bruker creme fresh (eller hvordan det skrives) og blander med revet manchego, hakket salvie, salt, pepper og sitron. Evt pestodressing som over, jeg blander 50/50 med c.f. og har i litt sitron og olje. Selv elsker jeg koriander, men det er visst genetisk om man liker det eller ikke, de fleste vennene mine syns det smaker våte ullsokker... Anonymous poster hash: d54d2...556 Så spennende med revet manchego i dressing, dette må prøves! :-)
Fortunatus Skrevet 16. august 2015 #8 Skrevet 16. august 2015 Syntes tzatziki kan være et godt forslag.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå