AnonymBruker Skrevet 9. august 2015 #1 Skrevet 9. august 2015 Vel, jeg forsøker å ta av noen kg ved å kontrollere mengden jeg spiser, samt ved å trene. Problemet er bare det at når jeg trenger så blir jeg mer sulten enn ellers, så jeg spiser mer, noe som fører til at jeg ikke går ned i vekt. Hvordan unngå å bli så sulten etter dager med trening? Er det evt. noe jeg kan gjøre? Flere som har det slik? :/ Anonymous poster hash: bebef...999
Florence Skrevet 9. august 2015 #2 Skrevet 9. august 2015 Du skal spise mer når du trener, du må bare spise riktig mat. Hva pleier du å spise? 1
AnonymBruker Skrevet 9. august 2015 #3 Skrevet 9. august 2015 Du skal spise mer når du trener, du må bare spise riktig mat. Hva pleier du å spise? Jeg spiser alt mulig, veldig variert, men sunn mat, ikke godterier og snacks eller hurtigmat. Hva skal jeg spise? Anonymous poster hash: bebef...999
AnonymBruker Skrevet 9. august 2015 #4 Skrevet 9. august 2015 Vel, jeg forsøker å ta av noen kg ved å kontrollere mengden jeg spiser, samt ved å trene. Problemet er bare det at når jeg trenger så blir jeg mer sulten enn ellers, så jeg spiser mer, noe som fører til at jeg ikke går ned i vekt. Hvordan unngå å bli så sulten etter dager med trening? Er det evt. noe jeg kan gjøre? Flere som har det slik? :/Anonymous poster hash: bebef...999 Sånn har jeg det også!Anonymous poster hash: 98248...65d
AnonymBruker Skrevet 9. august 2015 #5 Skrevet 9. august 2015 Da må du se på hva du spiser og spise 'riktigere' mat heller enn 'alt mulig' Google litt rundt trening + mat eller let opp gamle tråder her på KG, mye nyttige råd å finne! Pass også på å drikke mye vann, ofte kjenner man sultfølelse når man egentlig er tørst Anonymous poster hash: 35bf5...ac5
pusekatta Skrevet 9. august 2015 #6 Skrevet 9. august 2015 Kan du fortelle hva du spiser i løpet av en normal dag? 1
AnonymBruker Skrevet 9. august 2015 #7 Skrevet 9. august 2015 Jeg spiser følgende matvarer: brødskiver, knekkebrød, frukt, grønnsaker, mye makrell i tomat, peanøttsmør, gulost, fiskefileter, kylling, kikerter, salat, mye egg i alle former, nøtter og yoghurt. Trenger mye utholdenhetstrening som løping og jogging, sykler litt og supplerer med litt styrketrening. Anonymous poster hash: bebef...999
AnonymBruker Skrevet 9. august 2015 #8 Skrevet 9. august 2015 Det er ikke noe galt i matvarene du spiser. Men du må også tenke på hvor mye du spiser i løpet av en dag. Selv om du er sulten etter trening så trenger du for eksempel ikke å spise en 5eggs omelett. Kan du gi et eksempel på hva du spise på en dag MED og en dag UTEN trening? I form av måltider og mengde? Anonymous poster hash: 35bf5...ac5
pusekatta Skrevet 9. august 2015 #9 Skrevet 9. august 2015 Det er gode matvarer du spiser, men det er mer interessant med mengden. Har du regnet yt hvor mange kalorier du spisrr i løpet av en dag? Makrofordeling? Jeg kan lett holde meg mett på 1800 kalorier, for eksempel. Det har endel med hvordan du fordeler makroene dine. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå