Carro123 Skrevet 9. august 2015 #1 Skrevet 9. august 2015 Virker ikke som det er hjelp å få på det nye garnforumet, så jeg spør her isteden. Jeg leter etter et billig men veldig tykt garn. Jeg skal strikke (armene som strikkepinner) et pledd/sengeteppe. Siden det skal være til pynt så trenger jeg ikke noe dyrt garn, tillegg trenger jeg ca 1kg garn så dyrt blir det uansett. Noen som har sett slikt garn?
AnonymBruker Skrevet 9. august 2015 #2 Skrevet 9. august 2015 Hubro i fra Dale? ikke spesielt billig da..http://www.dalegarn.com/yarn_detail.php?hId=77Anonymous poster hash: f0b5d...2ae
Gjest Zeitgeist Skrevet 9. august 2015 #3 Skrevet 9. august 2015 Virker ikke som det er hjelp å få på det nye garnforumet, så jeg spør her isteden. Jeg leter etter et billig men veldig tykt garn. Jeg skal strikke (armene som strikkepinner) et pledd/sengeteppe. Siden det skal være til pynt så trenger jeg ikke noe dyrt garn, tillegg trenger jeg ca 1kg garn så dyrt blir det uansett. Noen som har sett slikt garn? Garn i en sånn tykkelse koster ofte mer enn skjorta. Det er i allefall min erfaring. Men hva hvis du kjøpte f.eks. Mor Aase ullgarn og la det seks-sju doppelt (altså, du tar trådene fra seks-sju nøster samtidig, og strikker med det)? Evt. kan du tvinne garntrådene sammen før du begynner å strikke, slik at du ikke får maaange tråder som henger og hekter seg fast, da armstrikking gir veldig store masker.
AnonymBruker Skrevet 9. august 2015 #4 Skrevet 9. august 2015 Europris har noe bambus og bomull?? Tror jeg tykt men ikke så supertykt. To eller tredobbelt kan kanskje være noe? Få deg heller noen kosteskaft til å strikke på! Det er tungt men å bruke armene blir å ødelegge nakken og skuldrene dine, vil jeg tro? Anonymous poster hash: c737f...711
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå