AnonymBruker Skrevet 9. august 2015 #1 Skrevet 9. august 2015 Jeg fikk en veske av min gamle tante som var i kina, og det er en fake Michael kors veske. Hun syntes bare vesken var fin, og var nok ikke klar over at det var et fake merke. Jeg liker også vesken, men vil ikke gå rundt med en som er tydelig fake. Så jeg håper egentlig at Michael kors ikke har en veske som ser slik ut Har ikke peiling på veskemerker, og bryr meg ikke om sånt. Så må høre med dere. Kan jeg bruke denne?? Anonymous poster hash: fc9d6...498
AnonymBruker Skrevet 9. august 2015 #2 Skrevet 9. august 2015 Glemte å si at det ikke står Michael kors utenpå, kun inni, og det bryr jeg meg ikke noe om ønsker meg kun en fin hverdagsveske, helst uten noe merke.Anonymous poster hash: fc9d6...498
Gjest lipgloss Skrevet 9. august 2015 #3 Skrevet 9. august 2015 syns veska var fin jeg,åsså veldig kjekt at du har fått den av en gammel tante.kos deg med veska den var kjempefin
AnonymBruker Skrevet 9. august 2015 #4 Skrevet 9. august 2015 Ts Takk Noen som vet om Michael kors har laget en slik veske, eller om det er en "fantasiveske"? Anonymous poster hash: fc9d6...498
AnonymBruker Skrevet 11. august 2015 #5 Skrevet 11. august 2015 Jeg synes ikke at den ligner på en MK-veske, og når merket ikke står utenpå ville jeg ikke ha tenkt noe mer på det. Man ser jo at den ikke er av ekte skinn (noe som heller ikke er et problem), men det er vel ikke det du lurer på. Anonymous poster hash: 2449e...97a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå