AnonymBruker Skrevet 9. august 2015 #1 Skrevet 9. august 2015 Jeg har møtt en fantastisk mann som har mange av egenskapene jeg ser hos i en mann. Vi har ikke hatt sex ennå. Var i ferd med å bli betatt, men i går bremset da litt da vi lå i sofaen og koste oss med en film. Hver gang han rørte på seg kom det en kukstank. Vi avtalte denne filmdaten i god tid, og jeg hadde hvertfall dusjet og ordnet meg før jeg dro dit, trodde han gjorde det samme. Hva hadde du gjort om en mann du liker og var blitt glad i luktet gammel kuk? Anonymous poster hash: 0058d...8d7
Broken_1988 Skrevet 9. august 2015 #2 Skrevet 9. august 2015 Jeg var ute for noe av det samme, bare at det gjaldt håndhygiene.. Han vasket aldri hendene etter toalettbesøk noe som gjorde at jeg rett og slett ble så kvalm at jeg dumpet han. Ser ikke for meg at en som ikke dusjer er noe bedre, så for min del hadde jeg nok ikke klart å leve med det. Du kan jo evt treffe han en gang til for å se om det var ett engangstilfelle eller om det er bedre neste gang. 5
AnonymBruker Skrevet 9. august 2015 #3 Skrevet 9. august 2015 Det hadde fått meg til å miste all lyst i hvert fall. Normal hygiene er et must. Han her viser jo bare at han ikke tar vare på seg selv. Hvordan kan han da ta vare på deg? Anonymous poster hash: 4841d...d16 2
AnonymBruker Skrevet 9. august 2015 #4 Skrevet 9. august 2015 Haha, for en overskrift! Høres ut som du har valget mellom å: a) droppe han b) gi han voksenopplæring innenfor temaet kroppshygiene Anonymous poster hash: 4eb7e...1eb 2
AnonymBruker Skrevet 9. august 2015 #5 Skrevet 9. august 2015 Jeg har kun kjent han i noen få uker så tror ikke jeg er tøff nok til å allerede nå bli "mammaen" hans og be han vaske seg skikkelig. Det skal sies at han somregel alltid er nydusjet og pen i tøyet når vi er sammen. Har tenkt at han kanskje ble varm og at det var derfor, men det luktet rett og slett ORM.. Som han hadde vært ute i villmarken i 2 uker uten å vaske seg nedentil. Uansett, tror kanskje dette er et varseltegn på at dette er en mann som gjør en innsats i starten av et forhold, men som blir sløvere og sløvere etterhvert. Jeg har vært sammen med en slik en før og det orker jeg ikke en gang til. Da ble jeg mora hans og han ble et mareritt å ha i hus da jeg var sååå slem og bitch som pent ba han om å ta seg en tur i dusjen.. Synd egentlig for han er en kjempekar:(Anonymous poster hash: 0058d...8d7 2
AnonymBruker Skrevet 9. august 2015 #6 Skrevet 9. august 2015 Uff, dette hørtes ikke bra ut. Men, jeg vil faktisk råde deg til å snakke med han hvis du uansett nå sitter og vurderer å dumpe han. Det kan være han har soppinfeksjon eller et eller annet. Hvis du på en veldig fin måte klarer å si at du syns det lukter litt stramt av han og han da faktisk skjerper seg med hygienen så er det jo absolutt muligheter for at det kan bli noe? Den sjansen ville jeg tatt i alle fall. Anonymous poster hash: 5d436...945 1
AnonymBruker Skrevet 9. august 2015 #7 Skrevet 9. august 2015 Dette skjer jo mye mer hyppig omvendt. Synes kvinner at soppinfeksjon/rekelukt burde være dumpegrunn? Anonymous poster hash: 19b57...9e6 4
AnonymBruker Skrevet 9. august 2015 #8 Skrevet 9. august 2015 Ekkelt. Noen burde fortalt disse mennene om intimhygiene, slik at ikke problemet blir lempet over på andre. Anonymous poster hash: b4426...802 1
Gjest BethD Skrevet 9. august 2015 #9 Skrevet 9. august 2015 Haha Fanget min interesse med den overskriften vertfall! Tror kanskje jeg hadde truffet han engang til for å se om det skjedde igjen !
AnonymBruker Skrevet 9. august 2015 #10 Skrevet 9. august 2015 Ekkelt. Noen burde fortalt disse mennene om intimhygiene, slik at ikke problemet blir lempet over på andre. Anonymous poster hash: b4426...802 Enig i at god hygiene er veldig viktig, men jeg tror alle kan ha en glipp i blant, uten at det betyr de har dårlig hygiene. Jeg har opplevd at venninner f.eks har vært ute på byen og ikke dusjet når de møter meg dagen etter. Da kan jeg lukte litt svak svettelukt, men jeg vet jo at de generelt har en god hygiene. Jeg er veldig obs på dårlig ånde, drikker f.eks mye kaffe på jobb og tar meg alltid en tyggis etterpå. Jobbet med barn tidligere og de kommenterte det med en gang man hadde dårlig ånde. Veldig greit med ærlige småtasser. Ikke for å spore helt av, men noe jeg opplever ofte er menn i treningsklær på bussen som STINKER. Man må faktisk vaske klærne når man ha trent i dem! Anonymous poster hash: 5d436...945 3
Sandie Skrevet 9. august 2015 #11 Skrevet 9. august 2015 Fikk meg en god latter nå men forstår frustrasjonen din TS. Det er helt utrolig at voksne mennesker tar egen hygiene så lite seriøst. Om jeg virkelig liker han på alle andre måter ville jeg nok tatt det opp hvis han prøvde å kysse meg eller bli mer intim,sett an reaksjonen og om han tar til seg det jeg sier.Uansett blir det en klein situasjon da.Jeg forundrer meg veldig over folk som lukter dritt uten å bry seg eller merke det selv.Er det mulig det bare er generell dårlig kroppslukt han har?Enkelte har jo det,uansett hvor mye de vasker seg,det hadde jeg aldri orket å leve med.
AnonymBruker Skrevet 9. august 2015 #12 Skrevet 9. august 2015 Ååh, skjønner hvordan du har det. Jeg datet en flott fyr, men han brukte ikke deodorant, og bare noen timer etter han hadde dusjet, luktet det skikkelig svette. Jeg ble helt kvalm i senga med ham, og om jeg lå i armkroken hans, stinka håret mitt svette etterpå. Jeg sa til og med fra til ham. Rett ut "bruker du deodorant?" "nei" det bør du". Tror dere det hjalp? Nei. Var andre ting han gjorde også. Tørket snørr med håndbaken når nesa rant, tisset utenfor doskåla og tørket ikke opp etter seg. Jeg klarte ikke skjønne det, for han var en flott type på mange måter, men forsto seg bare ikke på hygiene. Jeg ville ikke dømt ham for denne ene gangen da. Gi ham en sjanse Kan være det blir bedre og at det kun er et engangstilfellet. Selv om det kanskje er et varseltegn at han ikke vasker seg før date... Det er liksom da man helst skal være ren og lukte godt. Anonymous poster hash: c87fa...0c2 5
AnonymBruker Skrevet 9. august 2015 #13 Skrevet 9. august 2015 Dette skjer jo mye mer hyppig omvendt. Synes kvinner at soppinfeksjon/rekelukt burde være dumpegrunn? Anonymous poster hash: 19b57...9e6 Hverken soppinfeksjon eller "rekelukt" er tegn på dårlig hygiene. Soppinfeksjon kan man få av hva som helst, som stringtruser, for stramme klær og til og med sex. "Rekelukt" kommer av ubalanse i underlivet og da må man ta kur for det. Anonymous poster hash: 840b5...76a 14
AnonymBruker Skrevet 9. august 2015 #14 Skrevet 9. august 2015 Æsj,og han forventer seg kanskje blow job. Det hadde jeg aldri greid å gjennomføre med en stinkende kuk. Kanskje han dusjer,men ikke vasker kuken skikkelig eller eventuelt har et eller annet. Sopp eller noe slikt?Anonymous poster hash: 0e708...4b4
AnonymBruker Skrevet 9. august 2015 #15 Skrevet 9. august 2015 Det kan jo tenkes at han ble ekstremt opphisset av deg og det derfor kom ut litt "precum" og det var dette du luktet. Lite å gjøre med det dersom han ikke merket lukten selv (noe man ofte ikke gjør) og man føler det iaffall ikke selv. Ekstremt lite trolig at han ikke har vasket seg før date, isåfall er han ikke noe å ta vare på. Anonymous poster hash: 80520...303
AnonymBruker Skrevet 9. august 2015 #16 Skrevet 9. august 2015 Jeg var på 1 ukes besøk hos en mann i Danmark,som hver morgen dusjet men tok på seg de gamle klærne etterpå og latet som ingenting. Det ble ingenting på han den uken. Og da jeg kom hjem fikk jeg småsure meldinger om at jeg hadde virket så kald og avvisende. Jaja. Anonymous poster hash: 35684...8e6 7
AnonymBruker Skrevet 9. august 2015 #17 Skrevet 9. august 2015 Jeg var på 1 ukes besøk hos en mann i Danmark,som hver morgen dusjet men tok på seg de gamle klærne etterpå og latet som ingenting. Det ble ingenting på han den uken. Og da jeg kom hjem fikk jeg småsure meldinger om at jeg hadde virket så kald og avvisende. Jaja. Anonymous poster hash: 35684...8e6 Mener du seriøst at han skal bytte alle klærne daglig? Da er jeg enig med han, men kan legge til prippen. Anonymous poster hash: 80520...303 3
AnonymBruker Skrevet 9. august 2015 #19 Skrevet 9. august 2015 Mener du seriøst at han skal bytte alle klærne daglig? Da er jeg enig med han, men kan legge til prippen. Anonymous poster hash: 80520...303 Når klærne lukter så bør alt skiftes ja.Dette var om sommeren og det var steikende sol og over 30 grader ute.Vi gikk rundt ute i byen hele dagen.Klart man skifter til nye sokker,undertrøye og boxer da. Jeg kjøpte en skjorte til han 1.dagen jeg var der.Han likte den så godt at han brukte den 6 dager istrekk - selv om den stinket gamle-Erik.Blir småkvalm av å tenke på det. Han er fortsatt singel. Anonymous poster hash: 35684...8e6 10
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå