AnonymBruker Skrevet 8. august 2015 #1 Skrevet 8. august 2015 Har som mål å få mer muskler og gå ned i fettprosent. Har til nylig trent bare styrke, men har nå begynt å jogge. Vil joggingen ødelegge for musklene, eller er det ok siden jeg har litt fett å ta av?Anonymous poster hash: 689f4...def
AnonymBruker Skrevet 8. august 2015 #2 Skrevet 8. august 2015 Har som mål å få mer muskler og gå ned i fettprosent. Har til nylig trent bare styrke, men har nå begynt å jogge. Vil joggingen ødelegge for musklene, eller er det ok siden jeg har litt fett å ta av?Anonymous poster hash: 689f4...def Joggingen er jo fettforbrennende utholdenhetstrening. Forstår ikke hvordan det skal kunne ødelegge for musklene. Jeg brukte å trene styrketrening + intervall utholdenhetstrening 3 dager pr uke. Svært bra Anonymous poster hash: 9f556...cb8
AnonymBruker Skrevet 9. august 2015 #3 Skrevet 9. august 2015 Joggingen er jo fettforbrennende utholdenhetstrening. Forstår ikke hvordan det skal kunne ødelegge for musklene. Jeg brukte å trene styrketrening + intervall utholdenhetstrening 3 dager pr uke. Svært bra Anonymous poster hash: 9f556...cb8 Jeg har lest så mye om at f.eks. jogging "tar" musklene, men så lenge jeg fortsetter med styrken i tillegg går det vel greit. Takk for svar! Vil gjerne ha andres erfaring også! Jeg tenkte å jogge etter styrketreningen. Kanskje ikke alltid, men noen ganger. Bør jeg heller dele det opp, eller har det ikke noe å si når jeg gjør hva? Hva bør jeg spise innimellom øktene?Anonymous poster hash: 689f4...def
Gjest Skrevet 9. august 2015 #4 Skrevet 9. august 2015 Det kommer an på hvordan du kombinerer det med kostholdet. Husk å få i deg nok proteiner for å få utbytte av styrketreningen. Og ikke spis så lite at du begynner å ta av musklene.
AnonymBruker Skrevet 9. august 2015 #5 Skrevet 9. august 2015 Det kommer an på hvordan du kombinerer det med kostholdet. Husk å få i deg nok proteiner for å få utbytte av styrketreningen. Og ikke spis så lite at du begynner å ta av musklene. Takk for svar! Jeg spiser ganske sunt, men vet at jeg kanskje ikke spiser nok proteiner, så det må jeg bli flinker på. Er det ok å spise f.eks. en banan mellom styrken og joggingen? Igår spiste jeg litt nøtter mellom øktene og merket ikke at jeg ble matt eller noe.Anonymous poster hash: 689f4...def
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå