AnonymBruker Skrevet 8. august 2015 #1 Skrevet 8. august 2015 Hei Har en rasekatt på ca 7mnd. Han er veldig sosial av seg og jeg syns det er trist når han må være alene. Jeg har nettopp flyttet til kjæresten min, der han også har en katt og søsteren hans som leier hos han har også en så da er det nå 3 katter i huset. Men det som nå plager meg noe enormt er at katten til kjæresten min får være nede hos søsteren hans og sosialisere med katten hennes og søsteren hans som er hjemme hver dag, mens min katt må sitte oppe alene. Katten min har fått være der korte turer før søsteren hans bare bærer katten min opp igjen og må sitte alene. Dette gjør hun fordi hun mener katten min er umulig noen han slett ikke er! Jeg synes det rett og slett blir forskjellsbehandling! Og jeg mener at enten må begge få være dær eller ingen. Måtte bare få ut frustrasjonen.. Og lurer litt på om noen er enige med meg?Anonymous poster hash: ea348...75a
fruBeist Skrevet 8. august 2015 #2 Skrevet 8. august 2015 Med full forståelse for at du føler det urettferdig overfor katten din. Men søsteren må få bestemme hvilke katter hun vil ha hos seg. Har du sett hvordan din pus er sammen med hennes pus? Det kan jo hende at de krangler eller finner på pøbelstreker sammen når du ikke er tilstede. 1
AnonymBruker Skrevet 9. august 2015 #3 Skrevet 9. august 2015 Med full forståelse for at du føler det urettferdig overfor katten din. Men søsteren må få bestemme hvilke katter hun vil ha hos seg. Har du sett hvordan din pus er sammen med hennes pus? Det kan jo hende at de krangler eller finner på pøbelstreker sammen når du ikke er tilstede. Ja jeg har sett hvordan katten min og hennes er sammen og det går bare godt! Hun sier det til og med selv at katten min fungerer godt sammen med alle dyr. Jeg vet hun sier han er umulig uten at det er sant. Anonymous poster hash: ea348...75a
Kira-delta Skrevet 9. august 2015 #5 Skrevet 9. august 2015 Jeg er selv utrolig glad i katten min, men altså.. Katten blir ikke lei seg, misunnelig eller trist fordi den andre katten får være nede. Det er ikke et barn, det er en katt. Og den får vel nok kos, omsorg og lek av deg siden den er ditt ansvar 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå