Nonymuss Skrevet 8. august 2015 #1 Skrevet 8. august 2015 Heisann! (håper ikke jeg plasserte denne feil, følte den passet bra på ''hobby'') Jeg satt litt i natt og lagde litt ''skisser'' og designet interfacen til en liten app jeg har lyst til å lage, men det eneste problemet er at jeg eier ikke scripte-kunnskaper. Så lurte på om noen av dere evt. har noen sider/programmer ell. hvor en nybegynner som meg kunne laget en applikasjon til enten Android eller iPhone (ett fett) Designet er ganske simpelt, noe som gjør det enkelt å finne frem. Kan sikkert sende et bilde av et eksempel på privat melding hvis det er ønskelig. (Tørr ikke å legge det ut i offentlighet i fare for at noen stjeler ideen min, noe som ville vært kjipt for meg...) Det jeg trenger å vite er: - Lage bruker - Logg inn - Side-meny - Legge inn bilde (som kan trykkes på for å åpne en annen side) Denne appen er da nesten som en liten ''kokebok'', bare enklere for folk å finne frem. Så hvis noen av dere kunne hjelpet meg med dette så hadde jeg vært evig takknemelig! Tusen takk på forhånd for svar Er det noe som er uklart så gjerne kommenter om hva, så skal jeg prøve å detaljere meg så godt som mulig. MvH. Lars Fredrik
LoneWolf Skrevet 8. august 2015 #2 Skrevet 8. august 2015 (endret) Det finnes sansynligvis en app som gjør en tilsvarende jobb allerede så dette bør du sjekke ut grudig før du evt tar deg tid til å lage noe slikt selv. Det er en god del mer arbeid enn du sansynligvis ser for deg å lage en slik app (ved mindre du har utviklingserfaring og vet noe om denne typen utviklingsforløp) Endret 8. august 2015 av LoneWolf
Nonymuss Skrevet 8. august 2015 Forfatter #3 Skrevet 8. august 2015 Det finnes sansynligvis en app som gjør en tilsvarende jobb allerede så dette bør du sjekke ut grudig før du evt tar deg tid til å lage noe slikt selv. Det er en god del mer arbeid enn du sansynligvis ser for deg å lage en slik app (ved mindre du har utviklingserfaring og vet noe om denne typen utviklingsforløp) Det finnes garantert en kokebok der ute men har ikke lagt merke til en som skiller seg ut fra mengden, og de fleste har et ganske rotete system og design, noe som gjør det vanskelig for brukeren å finne frem, dette er noe av det jeg vil endre på med min app
AnonymBruker Skrevet 8. august 2015 #4 Skrevet 8. august 2015 Det fins nok en app eller patent på den ideen du har - og det å lære deg programmering er ikke noe du får til på en uke eller måned, det må år med prøving og feiling innen scripting og programmering til før du får det til. Vil heller anbefale deg å ansette en til å gjøre det om du har null erfaring i programmering. Forsåvidt helt lættis at en som assosierer seg såpass mye med anonymous som du gjør, ut i fra nicket ditt, ikke har noe peil. Anonymous poster hash: 97a54...091
Nonymuss Skrevet 8. august 2015 Forfatter #5 Skrevet 8. august 2015 Det fins nok en app eller patent på den ideen du har - og det å lære deg programmering er ikke noe du får til på en uke eller måned, det må år med prøving og feiling innen scripting og programmering til før du får det til. Vil heller anbefale deg å ansette en til å gjøre det om du har null erfaring i programmering. Forsåvidt helt lættis at en som assosierer seg såpass mye med anonymous som du gjør, ut i fra nicket ditt, ikke har noe peil. Anonymous poster hash: 97a54...091 Hva mente du med den siste kommentaren?
Nonymuss Skrevet 8. august 2015 Forfatter #6 Skrevet 8. august 2015 Det fins nok en app eller patent på den ideen du har - og det å lære deg programmering er ikke noe du får til på en uke eller måned, det må år med prøving og feiling innen scripting og programmering til før du får det til. Vil heller anbefale deg å ansette en til å gjøre det om du har null erfaring i programmering. Forsåvidt helt lættis at en som assosierer seg såpass mye med anonymous som du gjør, ut i fra nicket ditt, ikke har noe peil. Anonymous poster hash: 97a54...091 Bare glem den forrige kommentaren min.. Jeg skjønner godt at det tar mer enn 1 måned å scripte, ble ikke født i går Med nicket mitt så prøver jeg ikke å assosiere meg med anonymous på noe som helst måte... Dog, de fleste i anonymous var protestanter og hackere, ikke scriptere og designere
Nonymuss Skrevet 9. august 2015 Forfatter #7 Skrevet 9. august 2015 Evt hvis det er en nettside hvor jeg kan lage denne appen så hadde det hjulpet
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå