AnonymBruker Skrevet 8. august 2015 #1 Skrevet 8. august 2015 Jeg har supre kolleger, og kommer veldig godt overens med alle, men det er en kar jeg føler jeg har noe litt mer sammen med. Vi snakker veldig godt sammen, mye fjas, men kan også snakke om dype og alvorlige ting. Jeg føler det er noe veldig hmmmm...snilt(?) i blikket hans når han ser på meg..? Henger dette på greip? Blir så usikker på om jeg bare er innbilsk..😔 Spørsmålet er egentlig: Kan man merke på blikket om en fyr liker deg litt ekstra godt? Anonymous poster hash: 6763e...25c
AnonymBruker Skrevet 8. august 2015 #2 Skrevet 8. august 2015 Ja, hvis han er villig til å snakke dypere med deg, så liker han deg. Trenger ikke blikk en gang for å skjønne såpass Flørt på, og vær litt proaktiv.. spør om han vil finne på noe en dag etter jobb..! Anonymous poster hash: c959a...987
LadyL Skrevet 8. august 2015 #3 Skrevet 8. august 2015 Ja, kan man ikke det da? Det er en mann på jobben min som alltid ser meg rett i øynene og holder blikket til vi går forbi hverandre, og jeg merker også at han ser på meg og etter meg når han er på min avdeling. Han har aldri sagt noe annet enn å hilse, men det kan være fordi jeg har det travelt og som regel suser forbi. Jeg vet ikke hvordan jeg skal forklare det, men jeg merker det bare..sikkert litt annerledes når man kjenner hverandre og faktisk har snakket med hverandre, men jeg vil si at man kan merke det 😊
avida30 Skrevet 8. august 2015 #4 Skrevet 8. august 2015 Ja, hvis han er villig til å snakke dypere med deg, så liker han deg. Trenger ikke blikk en gang for å skjønne såpass Flørt på, og vær litt proaktiv.. spør om han vil finne på noe en dag etter jobb..! Anonymous poster hash: c959a...987 Jeg snakker dypere med de jeg føler meg trygg på og får en god likesinnet respons hos. Det har ingenting å gjøre med at jeg liker dem på en romantisk eller seksuell måte å gjøre. Men for all del TS, om du liker han og vil bli bedre kjent er det ingenting i veien for å vise eller fortelle han det og spørre om han vil være med å finne på noe dere begge har interesse for utenom jobben
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå