Gjest lolle Skrevet 8. august 2015 #1 Skrevet 8. august 2015 (endret) Er det noen som har tips til et massasjeapparat til nakken for hjemmebruk, som virker bra? Ønsker helst å finne et som jeg ikke trenger assistanse av andre til å bruke, så det beste er sikkert dersom det er noe man kan legge oppå nakken eller noe... Endret 8. august 2015 av lolle
AnonymBruker Skrevet 8. august 2015 #2 Skrevet 8. august 2015 Masasjeapparater skal ikke brukes i nakken! Kjøp deg heller en varmepose for nakkebruk, eller søk hjelp hos fysioterapeut. Anonymous poster hash: 53a1d...e20
AnonymBruker Skrevet 9. august 2015 #3 Skrevet 9. august 2015 Bruk dildoen din Anonymous poster hash: d00b5...48f
Lanista1984 Skrevet 12. august 2015 #5 Skrevet 12. august 2015 Jeg er visstnok flink. Så flink at medsoldater ber meg om hjelp. I starten var det ok, men nå er jeg lei av å kjenne må menns nakkemuskler. Gi meg tid og sted. 1
MalloryK Skrevet 12. august 2015 #7 Skrevet 12. august 2015 http://www.enklereliv.no/ryggmassasje-pute.html Denne har jeg, og jeg bruker den over alt igrunn. Den er utrolig god, knar skikkelig godt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå