Gå til innhold

Viberator

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg trenger hjelp øyeblikkelig. Har kjøpt ny viberator etter at den gamle ble utslitt, men det grusomme er at den nye har feil vibrering. Frekvensen er liksom for rask. Det hjelper ikke om jeg slår ned tempoet. Jeg vil ha en god gammeldags en. Den gamle var 15 år (en god gammel sliter). Jeg vil ha en som vibrerer hardere men ikke for fort. Hvor kan jeg få kjøpt en slik.

Videoannonse
Annonse
Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg har en anbefaling til deg: Fighter MX - jeg kjøpte den gjennom Cupido-shop. Det er egentlig et massasjeapparat for hele kroppen, og vibrerer veldig kraftig.

Maren

• 12 år senere...
AnonymBruker
Skrevet

Jeg trenger hjelp øyeblikkelig. Har kjøpt ny viberator etter at den gamle ble utslitt, men det grusomme er at den nye har feil vibrering. Frekvensen er liksom for rask. Det hjelper ikke om jeg slår ned tempoet. Jeg vil ha en god gammeldags en. Den gamle var 15 år (en god gammel sliter). Jeg vil ha en som vibrerer hardere men ikke for fort. Hvor kan jeg få kjøpt en slik.

Nå om dagen finnes det også gode dildoer som vibrerer, har en slik selv. Svart, stor og med mange trinn å velge mellom ;)

Anonymous poster hash: a6287...458

Skrevet

Nå om dagen finnes det også gode dildoer som vibrerer, har en slik selv. Svart, stor og med mange trinn å velge mellom ;)

Anonymous poster hash: a6287...458

Hæh, er du samme Person som gravde opp den gamle tråden om sopp? :fnise:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...