Gå til innhold

Vi har gjort et kupp!!

Gjest Anonymous

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous

Er så glad så glad...

Istedet for å leie det samfunnshuset vi hadde bestemt oss for, har vi nå besluttet å arrangere bryllupsfesten i et stoooort partytelt!! Og det i selveste Trøndelag.

Arrangøren stiller med alt - mat, drikke, oppdekning, servitører, kokk, bartender - kjempeflott!

De har i tillegg veldig fint servise, kandelabre, duker, servietter, skåler, høye rødvinsglass, champagneglass, sølvtøy...

Opprinnelig ønsket vi å kunne ordne med det meste selv, men etter å ha pusset opp en stor enebolig siden januar så jeg mørkt på bryllupsplanleggingen en periode.

Nå gleder jeg meg kjempemye, og skal bare kose meg med forberedelsene.

Hilsen Atilla som føler seg kjempeheldig!!

PS! Noen som har erfaringer med telt? Vi blir ca 150 totalt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei !

Vi hadde verdens beste hagebryllup i august!

Vi leide telt og hadde det i hagen. Så leide vi kokker som grilla all slags godsaker ute.

Resten ordnet vi selv.

Jeg kan bare anbefale det på det sterkeste. vi har fått masse positive tilbakemeldinger på bryllupet og alle sammen kosa seg kjempemasse.

Hvis det er noe du lurer på er det bare å maile meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Dette har vi bestilt gjennom Trønderarrangement. Hvis du ringer TS Partner (Terje Sørlie) kan de også booke for deg. Vi betaler ca 50 000 totalt, men det er mulig å få det billigere for den som ønsker det (er litt avhengig av hvilken meny dere ønsker).

icon_smile.gif Atilla

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Oi! Det var jo kjempebillig! icon_smile.gif De fann ikke vi! icon_redface.gif Vi har jo lett og lett, men fikk bare til dyre alternativ...

Hvor holder de til? Ordner de for hele trøndelag?

june-02 icon_smile.gif1212[ Dette Innlegg er endret av: june2002 den 2002-02-23 00:45 ]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...