AnonymBruker Skrevet 8. august 2015 #1 Skrevet 8. august 2015 Min lukter urin. Den virkelig stinker. Jeg har god hygiene. Har mest yst til å skrubbe inni øret med såpe og vann men det hjelper ikke. Er redd for når Kjæresten er tett inntil øret mitt om han lukter det. Jeg har veldig sterk luktesans. Er det noe jeg kan gjøre? Anonymous poster hash: ca590...050
Nonymuss Skrevet 8. august 2015 #2 Skrevet 8. august 2015 Putt olivenolje/matolje i øret og hold en bomullsdott over natta. Hvis ikke dette hjelper så kan du oppsøke din nærmeste lege
Alja Skrevet 8. august 2015 #3 Skrevet 8. august 2015 Jeg virkelig aner ikke hvordan jeg skal beskrive lukten av ørevoks.........
AnonymBruker Skrevet 8. august 2015 #4 Skrevet 8. august 2015 Lukter ikke noe særlig. Det har ikke en vond lukt hvertfall. Anonymous poster hash: 7a4a6...beb
AnonymBruker Skrevet 8. august 2015 #5 Skrevet 8. august 2015 Jeg synes ørevoks lukter sterkt og litt stygt/ekkelt Anonymous poster hash: c96a8...6db
AnonymBruker Skrevet 9. august 2015 #7 Skrevet 9. august 2015 bakterier fører til dårlig lukt. Så ta deg en tur til legen Anonymous poster hash: 75ef3...6ab
Djungelvrål Skrevet 9. august 2015 #8 Skrevet 9. august 2015 Jeg syns min lukter svakt bittert men ikke vondt.
AnonymBruker Skrevet 9. august 2015 #9 Skrevet 9. august 2015 " Ifølge Norsk helseinformatikk kan tette øreganger også føre til at du får kronisk hoste og det kan i enkelte tilfeller også begynne å lukte vondt. For eksempel så lukter europeisk ørevoks mer enn asiatisk, ifølge en studie utført ved Monell Chemical Senses Center i Philadelphia. Studien, som ble publisert i tidsskriftet Journal of Chromatography B, viste at ørevoks kan ha mange av de samme luktvariasjonene som armhulesvette. De amerikanske forskerne fant ut at de som har tørr, hvitfarget ørevoks mangler en kjemikalie i svetten sin, som gjør at den ikke lukter. Er ørevoksen din mer gulfarget og seig, er du sannsynligvis også en person som har svette som lukter mer." http://www.kk.no/livsstil/visste-du-dette-om-%C3%B8revoks-26641 Anonymous poster hash: c96a8...6db
AnonymBruker Skrevet 9. august 2015 #10 Skrevet 9. august 2015 Min lukter urin. Den virkelig stinker. Jeg har god hygiene. Har mest yst til å skrubbe inni øret med såpe og vann men det hjelper ikke. Er redd for når Kjæresten er tett inntil øret mitt om han lukter det. Jeg har veldig sterk luktesans. Er det noe jeg kan gjøre? Anonymous poster hash: ca590...050 På legesenteret kan du få skylt ørene dersom de er tette av ørevoks. Hvilken farge har voksen? Anonymous poster hash: c96a8...6db
AnonymBruker Skrevet 9. august 2015 #11 Skrevet 9. august 2015 Frisk ørevoks lukter som honning.Anonymous poster hash: 109a7...001
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå