Gå til innhold

Vintersko til å bruke i byen!

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Butikkene har allerede begynt å få inn høst og vinterklær, så da begynte jeg å tenke på sko. Jeg har de siste to årene gått rundt med fjellsko, fordi jeg rett og slett ikke har peiling på hva jeg skal se etter :fnise: De kræsjer helt med resten av antrekkene mine, da jeg har ullkåpe og går ofte med dressbukse. Håper det er noen snille her som kan hjelpe meg litt på vei! :)

Her en noen punkter som er viktig:

- Jeg bor i byen. Snøen blir derfor alltid til slaps eller holkeføre på isen med masse strøsand på. Hvilke såler passer best til det?

- Jeg tar kun buss og går mye rundt. Må derfor være gode å gå i.

- De må være varme, men ikke for varme. Det blir skjeldent fryktelig mange minusgrader her og de skal brukes inne på jobb 8timer hver dag.

- De må være pene og enkle. Ikke noe pels og dilldall.

- Jeg har en casual stil som heller litt mot klassisk. Stort pluss om skoene passer inn med hele antrekket.

- Pris ingen betydning, men helst under 5000.

Jeg skal gå rundt å se i butikkene når vinterskoene begynner å komme, men er det noen her inne som har noen tips? Eller bare skriv hvilke sko du har og hvorfor du liker dem :)

Anonymous poster hash: c2843...56d

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Gjest lipgloss
Skrevet

hadde kjøpt noen gode støveletter jeg:))

Skrevet

Uggs adirondack har jeg. Robuste og kule. Kjempegode å gå i , ..og varme

AnonymBruker
Skrevet

Har du tips til noen merker eller butikker? :) Må være lave, grov såle og se minst mulig typisk vinterstøvel ut..

Gjest lipgloss
Skrevet

gå innom en helt vanlig skobutikk og prøv litt forskjellig,ville lagt litt penger i støvelettene,så du får ekte skinn og god kvalitet:))

AnonymBruker
Skrevet

Bruker fjellsko beregnet for vinterbruk  :danse: Sklir aldri på slaps eller is 

Anonymous poster hash: 3474e...c07
Skrevet

De eneste skoene jeg ikke glir på, er faktisk mine chelsea boots fra Loake. Tror det er pga. sålen.

Skrevet

Ecco sko pleier å være bra. Men kan være greit med brodder også hvis det er glatt ute :P Ang at du går med skoene på jobb hele dagen...hvorfor ikke heller kjøpe deg et par innesko du kan ha der?

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Takk for alle svar, setter pris på alle :) Chelseaboots har jeg flere av, er det jeg som oftes bruker på høsten. Men de er iiiiskalde på vinteren, selv med ullsokker og såler i. Og de jeg har er glatte under og med tresåle som ikke liker vann så godt, selv om jeg har sålet de med gummi hos skomaker. Viste ikke det fantes Chelsea boots med grovere såle, googlet de Fashionistaen nevnte, sålen så god ut. Finnes de med foret innside?

AnonymBruker
Skrevet

Ecco sko pleier å være bra. Men kan være greit med brodder også hvis det er glatt ute :P Ang at du går med skoene på jobb hele dagen...hvorfor ikke heller kjøpe deg et par innesko du kan ha der?

Er det jeg har brukt å gjøre. Men tenkte å prøve å finne ett par som passer til begge deler :) Sko er lett foret som holder deg varm i 5 til 0 grader ute, men ikke blir for varme inne. Kan ikke ta med byttesko overalt heller, feks på kjøpesenter. Det går fort noen timer der, så da er det viktig de ikke blir for varme, type Sorel sko som er begregnet fra 20 minus og nedover.

Gjest Tigress
Skrevet

Om det er Oslo du bur i så er det beste tipset mitt gummistøvlar med ullsåle, og så byte til innesko på jobb. 

AnonymBruker
Skrevet

Bare det er glatt nok sklir jeg uansett hvilke sko med hva slags såle jeg går med.

Anonymous poster hash: bf370...f34
Skrevet

Jeg har lagt min elsk på en modell fra Sixtyseven. Esja, heter den. Du får den både med og uten for inni.

Den er SÅ fin og klassisk, har god gummisåle som er god på is, og den tåler fint en byvinter.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...