Gå til innhold

Oppringt fra Skjult ID.

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hvis det ringer noen til mobiltelefonen min, og det ikke står noen telefonnummer eller noe. Er det fremdeles mulig å finne ut hvem som har prøvd å kontakte meg?

Det står bare Skjult ID hvor det vanligvis skal stå ett navn eller telefonnummer...

Anonymous poster hash: 545ed...f2c
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Jeg har skjult nr og har hatt det i mange år nå og nei så vidt jeg vet går ikke dette an. Det er jo mange grunner til at folk har skjult nr og viss det var så enkelt å finne det ut hadde det jo ikke vært noe vits i å ha skjult nr/id

Endret av skreppamedleppa
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Er ikke så lett å finne ut hvem som ringer - uten at du faktisk tar tlf når den ringer.

Hvis du søker opp nr, får du enten "ingen funn" eller "nummeret er i bruk i forbindelse med markedsundersøkelse" 

Anonymous poster hash: b3d40...cf9
  • Liker 1
Skrevet

Er ikke så lett å finne ut hvem som ringer - uten at du faktisk tar tlf når den ringer.

Hvis du søker opp nr, får du enten "ingen funn" eller "nummeret er i bruk i forbindelse med markedsundersøkelse"

Anonymous poster hash: b3d40...cf9

Poenget var jo at det IKKE står nummer i displayet, kun "Skjult ID".

TS, kanskje du har vunnet i Lotto eller noe ;)

Anonymous poster hash: df1ec...3d3

• 1 måned senere...
Skrevet

Er det mulig å blokkere skjult id-er slik de ikke kan ringe? Noen prøvde akkurat å rineg meg fra skjult nummer og jeg har ingen interesse av å snakke med fremmede...

Skrevet

Er det mulig å blokkere skjult id-er slik de ikke kan ringe? Noen prøvde akkurat å rineg meg fra skjult nummer og jeg har ingen interesse av å snakke med fremmede...

Nei det er ikke mulig.

Skrevet

Lar vær å svare de med skjult nummer.

Veit det er mulig til fast tlf å gjøre ei innstilling hvor den som ringer med skjult nr ikke får svar før nr vises. Skulle vært slik på mobiltlf også.

Du som lever på hemmelige adresser får jo bare sørge for at deres tlf.nr. ikke står oppført i noen kataloger. Er svært mange som viser sin id, men er ikke mulig å finne ut hvem de er.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...