AnonymBruker Skrevet 8. august 2015 #1 Skrevet 8. august 2015 Så en rotte i hagen. Nå er jeg så redd for å være i hagen Er livredd for å møte på en rotte. Noen som kan noe om rotter? Er de farlige? Biter de ofte?Anonymous poster hash: 0ade7...025
AnonymBruker Skrevet 8. august 2015 #2 Skrevet 8. august 2015 De bærer på diverse sykdommer. Så ja. Jeg ville satt ut rottefelle hvis jeg var deg. For å være sikker. Anonymous poster hash: c015f...83e 2
Poserose Skrevet 8. august 2015 #3 Skrevet 8. august 2015 Det skal ekstraordinære omstendigheter til for å klare den prestasjonen det er å bli bitt av en rotte. De er veldig skye dyr og vil ikke finne på å nærme seg deg frivillig. De bærer derimot smitte og en del bakterier så det kan være helseskadelig om de kommer seg inn i huset ditt. Men at du så en rotte i hagen er helt naturlig og det er rotter i de aller fleste byer her i landet. 1
AnonymBruker Skrevet 9. august 2015 #4 Skrevet 9. august 2015 De bærer på diverse sykdommer. Så ja. Jeg ville satt ut rottefelle hvis jeg var deg. For å være sikker. Anonymous poster hash: c015f...83e Jeg har heldigvis alt rottefeller, men takk for råd. TsAnonymous poster hash: 0ade7...025
AnonymBruker Skrevet 9. august 2015 #5 Skrevet 9. august 2015 Det skal ekstraordinære omstendigheter til for å klare den prestasjonen det er å bli bitt av en rotte. De er veldig skye dyr og vil ikke finne på å nærme seg deg frivillig. De bærer derimot smitte og en del bakterier så det kan være helseskadelig om de kommer seg inn i huset ditt. Men at du så en rotte i hagen er helt naturlig og det er rotter i de aller fleste byer her i landet. Ok, takk for info. Det var hvertfall litt beroligende. TsAnonymous poster hash: 0ade7...025
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå