Gå til innhold

Er rotter farlige?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Så en rotte i hagen. Nå er jeg så redd for å være i hagen :( Er livredd for å møte på en rotte. Noen som kan noe om rotter? Er de farlige? Biter de ofte?

Anonymous poster hash: 0ade7...025

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

De bærer på diverse sykdommer. Så ja. Jeg ville satt ut rottefelle hvis jeg var deg. For å være sikker.

Anonymous poster hash: c015f...83e
  • Liker 2
Skrevet

Det skal ekstraordinære omstendigheter til for å klare den prestasjonen det er å bli bitt av en rotte. De er veldig skye dyr og vil ikke finne på å nærme seg deg frivillig. 

De bærer derimot smitte og en del bakterier så det kan være helseskadelig om de kommer seg inn i huset ditt. Men at du så en rotte i hagen er helt naturlig og det er rotter i de aller fleste byer her i landet. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

De bærer på diverse sykdommer. Så ja. Jeg ville satt ut rottefelle hvis jeg var deg. For å være sikker. Anonymous poster hash: c015f...83e

Jeg har heldigvis alt rottefeller, men takk for råd. Ts

AnonymBruker
Skrevet

Det skal ekstraordinære omstendigheter til for å klare den prestasjonen det er å bli bitt av en rotte. De er veldig skye dyr og vil ikke finne på å nærme seg deg frivillig. 

De bærer derimot smitte og en del bakterier så det kan være helseskadelig om de kommer seg inn i huset ditt. Men at du så en rotte i hagen er helt naturlig og det er rotter i de aller fleste byer her i landet.

Ok, takk for info. Det var hvertfall litt beroligende. Ts

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...