Gå til innhold

svar på lånesøknad hos gjensidige - hvor lang tid?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har søkt om å få flytte boliglånet til gjensidige, men begynner å synes det tar veldig lang tid med behandling av søknad.

Det ble opplyst om at det ville ta lengre tid enn vanlig da de har stor pågang. Men nå har det tatt to uker og jeg er lei av å vente.

Noen som har søkt hos gjensidige nå nylig? Hvor lang tid tok det å få svar på søknaden?

Anonymous poster hash: c49c1...31f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

De eingte meg en dag eller to før jeg sendte inn henvendelse. Så fikk jeg masse akjema i posten som heg skulle svare på. Så tok det noen dager til når jeg hadde sendt inn til lånet var innvilget:)

AnonymBruker
Skrevet

De eingte meg en dag eller to før jeg sendte inn henvendelse. Så fikk jeg masse akjema i posten som heg skulle svare på. Så tok det noen dager til når jeg hadde sendt inn til lånet var innvilget:)

Har bare levert søknad elektronisk...vi er veldig klar til å bytte, men betaler heller noen tusenlapper mer i året enn å måtte forholde meg til et selskap som bruker veldig lang tid. Hvis de ønsker oss som kunder håpet jeg de snart får opp farta :-)

Ts

Skrevet

Skaff deg en mindre og lokal bank - de gir bedre service og er mer personlige.

Selv har jeg en bank hvor jeg faktisk ALDRI har levert en skriftlig søknad på noe, 

det har vi tatt pr telefon, og så sender de meg lånepapirer etc pr post etterpå for signering.

Betaler litt mer i renter, men den servicen de yter der er priceless!

Skrevet

Tok oss to uker, flyttet over fra DnB nå nylig.

AnonymBruker
Skrevet

Har bare levert søknad elektronisk...vi er veldig klar til å bytte, men betaler heller noen tusenlapper mer i året enn å måtte forholde meg til et selskap som bruker veldig lang tid. Hvis de ønsker oss som kunder håpet jeg de snart får opp farta :-)

Ts

Hva er problemet med å vente? Du bruker neppe veldig mye energi på å stå i den køen?

Da Statens Pensjonskasse hadde de beste tilbudene måtte vi vente i 2-3 måneder i kø. I dag strømmer folk over til Gjensidige med 2,25 % rente. Vil du ha det må du finne deg i å vente litt, særlig hvis søknaden er litt "på kanten". 

Banker med kundebehandlere på hver haug som sitter og venter på deg er DYRE å drive. Foretrekker du å bruke tusenlappene dine på dem er det fritt fram!

Anonymous poster hash: 31fa5...f70

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...